داغ ترین ها :
نوکیا گوشی جدیدی را در تاریخ 4 اکتبر معرفی می کند

نوکیا گوشی جدیدی را در تاریخ 4 اکتبر معرفی می کند

اخبار رسیده حاکی از آن است که کمپانی HMD Global در حال ارسال دعوتنامه هایی برای اصحاب رسانه است. متن دعوتنامه حاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد تا گوشی جدیدی را معرفی کند ولی در متن دعوتنامه نامی از گوشی به میان نیامده است اما کارشناسان با توجه به اطلاعات و عکس هایی که از گوشی های این کمپانی درز کرده است، حدس هایی می زنند.

معرفی گوشی نوکیا

حدس و گمان ها حول دو گوشی نوکیا 7.1 Plus و نوکیا 9 بیشتر است. پیشتر شاهد درز اطلاعات فراوانی از این دو گوشی بودیم که بخش هایی از قابلیت ها و ویژگی های آن دو را مشخص می کرد. کمپانی HMD Global در اوایل سال جاری گوشی هوشمند نوکیا 8 Sirocco را به عنوان پرچمدار خود معرفی کرد اما این گوشی نوکیا بازخورد مورد نظر را برای این کمپانی نداشته است و در حقیقت کاربران منتظر یک پرچمدار عالی هستند.

اما در مقام مقایسه دو گوشی نوکیا 9 و نوکیا 7.1 Plus، نسخه 9 از دوربین پنج گانه بهره می برد و این درحالی است که اطلاعات منتشر حاکی از آن است که نسخه 7.1 P دوربین دوگانه دارد. نسخه 9 از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد ولی چیپست نسخه 7.1 P اسنپدراگون 710 خواهد بود.

دعوتنامه ها 4 اکتبر را به عنوان تاریخ معرفی مشخص می کنند و تا تاریخ ذکر شده باید به انتظار بنشینیم و ببینیم که HMD Global کدام یک از گوشی ها را معرفی می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/hmd_global_is_holding_an_event_in_london_on_october_4_announcing_a_new_smartphone/
ads
ads