داغ ترین ها :
تیزر معرفی HMD لو داد: گوشی بعدی نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود

تیزر معرفی HMD لو داد: گوشی بعدی نوکیا 7.1 پلاس خواهد بود

بعد از معرفی گوشی هوشمند نوکیا 7.1 در تاریخ 4 اکتبر، کمپانی HMD Global قصد دارد تا یک گوشی دیگر را در تاریخ 11 اکتبر در کشور هندوستان معرفی کند. این کمپانی با معرفی گوشی های مختلف در زیر مجموعه برند نوکیا، قصد دارد تا شکوه این برند قدیمی را به آن بازگرداند و تا به امروزی در این راه موفق بوده است.

نوکیا موبایل هند

اما در باب معرفی 11 اکتبر، کارشناسان بر این باور بودند که این کمپانی یکی از دو گوشی هوشمند نوکیا 9 و نوکیا 7.1 پلاس را معرفی خواهد کرد. اما امروز کمپانی HMD تیزر رسمی معرفی گوشی جدید خود را در توئیتر منتشر کرد که ظاهر گوشی حاکی از آن است که گوشی بعدی این کمپانی نوکیا 7.1 پلاس می باشد. با این اوصاف معرفی پپرچمدار آینده این کمپانی یعنی نوکیا 9 به اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 موکول خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین مدل های موجود گوشی موبایل نوکیا روی لینک روبرو کلیک کنید: گوشی نوکیا

مگا لایف

این توئیت توسط مدیر اجرایی این کمپانی یعنی آقای جوهو سارویکاس منتشر شده و این فرد از هشتگ های MegaLife و GoBigGetBetter برای تیزر این گوشی استفاده کرده است. البته این نکته را باید ذکر کنیم کنیم این گوشی، نسخه جهانی مدل نوکیا X7 است که به صورت اختصاصی برای بازار چین تولید شده است. دیروز در خبری دیگر شاهد آن بودیم که این گوشی گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده است و تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/hmd_teases_a_new_product_launch_for_october_11_could_be_the_nokia_71_plus/
ads
ads