داغ ترین ها :
HTC پرچمدار جدید خود را با نام Exodus1 معرفی کرد

HTC پرچمدار جدید خود را با نام Exodus1 معرفی کرد

این روزها بسیاری از کمپانی های تولید کننده های گوشی های هوشمند پرچمداران سال 2018 خود را معرفی کرده اند ولی تا به امروز کمپانی های شیائومی و اچ تی سی پرچمداران جدید خود را معرفی نکرده اند، شیائومی قصد دارد تا پرچمدار آینده خود را در تاریخ 25 اکتبر معرفی می کند ولی کمپانی اچ تی سی امروز پرچمدار جدید خود را معرفی کرد.

 اچ تی سی Exodus 1

کمپانی اچ تی سی پرچمدار جدید خود را با نام Exodus 1 معرفی کرد و با قابلیت هایی که این گوشی دارد، به راحتی می تواند با پرچمداران دیگر کمپانی ها رقابت کند. این کمپانی تایوانی که مدتی است افت فاحشی داشته، سعی دارد تا با عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت اعتبار سابق خود را بازگرداند.

قیمت امروز گوشی را در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف ببنید.

اچ تی سی اطلاعاتی زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نکرده اما بسیاری از مشخصات مهم را اعلام کرده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 6.0 اینچی بوده و رزولوشن آن 2880×1440 پیکسل می باشد که کیفیت +QHD را به ارمغان می آورد. اچ تی سی برای بخش پردازنده این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده کرده است که در کنار آن هشت هسته فعالیت می کنند. رم این گوشی هوشمند 6 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت می باشد.

اما یکی از مهم ترین فاکتور های برای ارزیابی هر گوشی بخش دوربین آن است که در این محصول دو سنسور 16 مگاپیکسلی را برای قسمت پشتی قاب و یک سنسور 8 مگاپیکسلی را برای عکسبرداری سلفی در نظر گرفته است. در رابطه با دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 3500 میلی آمپری و گواهینامه IP 68 اشاره کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/htc_exodus_1_unveiled_a_phone/
ads
ads