داغ ترین ها :
هواوی در طی سه سال 45 میلیون گوشی از خانواده Enjoy را به فروش رسانده است

هواوی در طی سه سال 45 میلیون گوشی از خانواده Enjoy را به فروش رسانده است

کمپانی هواوی امروز مراسمی را در کشور چین برگزار کرد تا در آن محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. هدف از این مراسم رونمایی از گوشی های جدید خانواده Enjoy بود که هواوی گزارشات جالبی هم از کارنامه سه ساله این خانواده ارائه کرد.

خانواده Enjoy در سال 2015 با معرفی گوشی Enjoy 5 پایه ریزی شد و تا امروز چندین محصول از آن را در بازار چین به خود دیده است. البته خانواده Enjoy در نقاط دیگر دنیا با این نام شناخته نمیشود و تنها چینی ها به این نام میشناسند. در واقع سری Enjoy گروهی از گوشی های هواوی هستند که در چین با این نام عرضه میشوند.

برای مشاهده قیمت و مشخصات گوشی هواوی به سایت تکنولایف رجوع کنید.

هواوی در حاشیه مراسم رونمایی از گوشی Enjoy 9 Plus در چین (این مدل قبلا با نام Y9 2019 به صورت جهانی معرفی شده بود) اعلام کرد که در طی سه سال گذشته موفق به فروش 45 میلیون دستگاه از گوشی های برند Enjoy شده است. هواوی هدف از عرضه گوشی های سری Enjoy را بازه قیمتی 1000 تا 2000 یوان ( حدود 145 تا 290 دلار) اعلام کرده که با قابلیت های خوب بتواند یک گوشی با قیمت مناسب را به دست مشتریان برساند. آمار فروش 45 میلیونی هواوی هم نشان میدهد که این شرکت در طی سه سال گذشته در تحقق هدف خود بسیار موفق بوده است.

45 میلیون گوشی هواوی

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei-has-sold-45-million-enjoy-smartphones-in-three-years/
ads
ads