داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از گوشی آنر 8C منتشر گردید

اطلاعات جدیدی از گوشی آنر 8C منتشر گردید

همواره درز اطلاعات از گوشی های هوشمند به عنوان یک امری طبیعی تلقی شده و کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند به سختی می توانند در مقابل آن مقاومت کنند. حال امروز اخباری در باب درز اطلاعات و عکس از یکی از گوشی های آینده آنر پخش شده است. برند آنر یکی از شرکت های وابسته به کمپانی بزرگ هواوی است که در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت می کند. حتما قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف ببنید.

آنر هشت سی

اطلاعات منتشر شده مربوط به گوشی هوشمند آنر 8C است که برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را برای کاربران مشخص می کند. با توجه به اطلاعات درز شده صفحه نمایش این گوشی در سایز 6.26 اینچ بوده و رزولوشن آن 1520×720 پیکسل می باشد. با نگاه به قسمت جلویی این گوشی در می یابیم که صفحه نمایش آن مدل ناچ بوده و قاب نفوذ بسیار ناچیزی به صفحه نمایش دارد. با اینکه نامی از چیپست این گوشی به میان نیامده ولی می دانیم که هشت هسته با قدرت های 1.8 گیگاهرتز در بخش پردازنده این گوشی فعالیت می کنند.

عکس های منتشر شده حکایت از دوربین دوگانه در قسمت پشتی قاب دارد که سنسور های آن 13 و 2 مگاپیکسل خواهند بود و این در حالی است که دوربین جلوی این گوشی به صورت تک گانه بوده و سنسور آن 8 مگاپیکسل می باشد. باتری 3900 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است و آنر 8C با سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo شروع بکار خواهد کرد. ابعاد این گوشی 7.98×75.94×158.52 میلی متر و وزن آن 162 گرم می باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei-honor-8c-poster-leaks-out/
ads
ads