داغ ترین ها :
جدایی آنر از هواوی؟ [ شاید وقتی دیگر ]

جدایی آنر از هواوی؟ [ شاید وقتی دیگر ]

مدت زمان زیادی است که بحث زیادی در رابطه با جدایی آنر از هواوی وجود دارد و بسیاری از اخبار، حول این جدایی می چرخند. آنر قصد دارد تا به صورت مستقل عمل کند و هدف این برند آن است که در طول چند سال در جمع پنج برند برتر دنیا در زمینه تولید و عرضه گوشی هوشمند قرار بگیرد.

گوشی های آنر

 

حال امروز مدیر عامل آنر آقای ژائو مینگ اعلام کرد که آنر همکاری خود را با هواوی ادامه خواهد داد و با کمک این کمپانی بزرگ مسیر خود را ادامه می دهد. آنر از سال 2013 تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز جزو شرکت های وابسته به هواوی است و با تولید و عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت، کمک شایانی به هواوی در راه کسب رتبه دوم فروش گوشی های هوشمند کرده است. این برند تجاری در حال رشد بوده و روز به روز بزرگتر می شود و در این مدت اخباری در رابطه با جدایی آن از کمپانی هواوی به گوشی می رسید که با اعلام مدیر عامل این کمپانی، تمامی این شایعات تکذیب شده اند.

آنر از هواوی جدا می شود؟

البته گوشی های هوشمند این برند با نام آنر در بازار های مختلف عرضه می شوند ولی چون این برند دفتر تحقیق و توسعه ندارد، باید از تکنولوژی های کمپانی هواوی استفاده کند. با ادامه همکاری بین آنر و هواوی، شاهد گوشی های بیشتری از آنر با تکنولوژی هواوی خواهیم بود که صدالبته با رشد و پیشرفت کمپانی هواوی، برند آنر نیز رشد و پیشرفت خواهد داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei-honor-business-plans/
ads
ads