داغ ترین ها :
گوشی هواوی میت ۲۰ با کسب امتیاز فوق العاده در بنچمارک ظاهر شد

گوشی هواوی میت ۲۰ با کسب امتیاز فوق العاده در بنچمارک ظاهر شد

در حالی که بسیاری از کمپانی ها پرونده گوشی های هوشمند خود در سال 2018 را بسته اند، اما هواوی هنوز در حال آماده سازی خود برای معرفی پرچمداران جدیدش است. حدود دو هفته دیگر گوشی های سری میت 20 رونمایی خواهند شد که این روزها اطلاعات جالب توجهی از آن منتشر میگردد.

امروز یک مدل با کد LYA-L29 از هواوی در بنچمارک Geekbench ظاهر شده که نتایج درخشانی را رقم زده است. مشخصات سخت افزاری این مدل شامل پردازنده Kirin 980 و رم 6 گیگابایتی است که کاملا با مشخصات مربوط به گوشی هواوی میت 20 تطبیق دارد.

این گوشی هواوی در تست تک هسته موفق به کسب امتیاز 3390 و در تست چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 10318 شده است. این امتیاز در مقایسه با گوشی های اندرویدی با پردازنده اسنپدراگون 845 در بالاترین سطح ممکن قرار میگیرد اما در مقایسه با آیفون XS با کسب امتیاز 11472 در تست چند هسته ای کمتر است.

این تست نشان میدهد که هواوی با چیپست کایرین 980 تا چه اندازه در مقابل رقیب سرسختی مثل اسنپدراگون 845 موفق بوده است. چندی قبل نیز چیپست کایرین 980 در تست بنچمارک آنتوتو شرکت کرده بود که امتیاز کسب شده توسط آن در مقایسه با اسنپدراگون 845 برتری مطلق چیپست هواوی را تایید میکرد. هواوی در روز 16 اکتبر از گوشی های خانواده میت 20 رونمایی خواهد کرد.

هواوی 3390

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei-mate-20-brings-its-kirin-980-to-geekbench/
ads
ads