داغ ترین ها :

سری گوشی‌های P60 هواوی معرفی شدند

هواوی از سری گوشی‌های P60 رونمایی کرد. گوشی P60 ، گوشی P60 پرو و گوشی P60 آرت از جمله گوشی‌های سری P60 به شمار می‌روند.

مشخصات سری P60 هواوی

هر سه گوشی خانواده P60 از سخت‌افزار یکسانی بهره می‌برند. صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی LTPO OLED با وضوح تصویر Full HD+ برای این محصول در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی که وضوح تصویر ۱۲۲۰ در ۲۷۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این صفحه نمایش این است که نرخ نوسازی آن می‌تواند از ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی با یک لایه Kunlun محافظت می‌شود که حتی حسگر تشخیص ثرانگشت را هم در خودش قرار داده است.

مشخصات دوربین سری P60

هر سه گوشی خانواده P60 از دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسل بهره می‌برند. دوربین اصلی که حسگر RYYB و OIS هم دارد. اندازه دیافراگم دوربین اصلی این گوشی‌ها را می‌توان بین f/1.4 تا f/4 تغییر داد.

این موضوع باعث می‌شود با توجه به محیطی که در آن قرا دارید، دوربین نور کافی جذب کند. هواوی حتی ادعا کرده که حسگر RYYB که برای جذب نور بیشتر در این دوربین به کار رفته، می‌تواند پرچم‌دار صنعت موبایل در قسمت دوربین باید. دوربین اصلی توانایی فیلم‌‌برداری با کیفیت 4K را هم دارد.

بد نیست که به این موضوع اشاره کنیم که در حسگرهای RYYB از فیلتر زرد به جای فیلتر سبز استفاده می‌شود. فیلتر زرد نورهای سبز و قرمز را در خودش قرار داده و به همین دلیل ۴۰ درصد نور بیشتری نسبت به فیلتر سبز جذب می‌کند. اتفاقی که باعث می‌شود دوربین در محیط‌های تاریک عملکرد بهتری پیدا کنند.

دو گوشی P60 و P60 پرو از دوربین اولتراواید با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. گوشی P60 آرت اما از حسگر اولتراواید ۴۰ مگاپیکسلی برخوردار است. گوشی P60 از دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که OIS دارد. گوشی‌های P60 Pro و P60 Art هم از دوربین تله‌فوتو با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که OIS دارند. این دوربین زوم ۳٫۵ برابر اپتیکال و زوم ۱۰۰ برابر دیجیتال به همراه دارد.

گوشی P60 هواوی

گوشی P60 هواوی

هواوی باز هم ادعا کرده که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو این شرکت یکی از بزرگ‌ترین دوربین‌ها در این صنعت است و حجم زیادی نور جذب می‌کند. این دوربین از لرزشگیر سه جهته برخوردار است.

 


گوشی‌های خانواده P60 از ویژگی XD Fusion Pro هواوی بهره می‌برند. این ویژگی تلاش می‌کند که جزییات بافت‌ عکس‌ها را بیشتر کند.

گوشی P60 Pro هواوی

گوشی P60 Pro هواوی

ارتباط ماهواره‌ای سری P60

تمام سه گوشی P60 به تراشه اسنپ دراگون 8+ مجهز شده‌اند و تنها از شبکه LTE برخوردارند. هواوی اعلام کرده که این گوشی‌‌ها امکان اتصال به ماهواره را هم دارند و کاربران می‌توانند با اتصال به ماهواره Beidou پیام ارسال کنند. در مکان‌هایی که این ماهواره پوشش داشته باشد، کاربران می‌توانند پیام ارسال و دریافت کنند. البته این ویژگی تنها محدود به کشور چین است.

امکان ارسال و دریافت پیام ماهواره‌ای گوشی‌های P60

امکان ارسال و دریافت پیام ماهواره‌ای گوشی‌های P60

گوشی P60 هواوی و P60 پرو به باتری ۴۸۱۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. گوشی P60 از شارژر ۶۶ وات و گوشی P60 Pro هم از شارژر ۸۸ وات پشتیبانی می‌کند. هر دو مدل از شارژ‌ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کنند. گوشی P60 Art هم از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

گوشی P60 Art

به گفته هواوی هر سه گوشی از گواهی IP68 بهره می‌برند و با سیستم عامل Harmoney OS 3.1 راهی بازار می‌شوند.

گوشی هواوی P60 و P60 Pro در رنگ‌های بنفش، مشکی و سبز و سفید راهی بازار می‌شوند.

رنگ بندی گوشی‌ P60 و گوشی P60 Pro

رنگ بندی گوشی‌ P60 و گوشی P60 Pro

گوشی P60 Art هم در رنگ‌های آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

گوشی P60 Art

رنگ بندی گوشی P60 Art

قیمت P60 هواوی

گوشی P60 هواوی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۵۷ دلار و با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۷۷ دلار راهی بازار می‌شود.

قیمت P60 پرو هواوی

گوشی P60 Pro هواوی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۲۳ دلار و با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۱۷۰ دلار قیمت دارد.

قیمت P60 Art

گوشی P60 Art با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۳۱۶ دلار قیمت دارد و با ۱ ترابایت حافظه داخلی هم ۱۶۱۰ دلار خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei-p60-series-introduced/
ads
ads