داغ ترین ها :
پرچمداران جدید هواوی به صورت رسمی معرفی شدند

پرچمداران جدید هواوی به صورت رسمی معرفی شدند

بعد از آنکه کمپانی مختلف نظیر سامسونگ و سونی و اپل پرچمداران خود را معرفی کردند، حال نوبت به هواوی رسیده تا پرچمدار جدید خود را معرفی کند. گوشی های پرچمدار جدید این کمپانی از خانواده Mate بوده و نام آن ها Mate 20 و Mate 20 Pro می باشد. با نگاه به قابلیت ها و مشخصات معرفی شده توسط هواوی، در می یابیم که این گوشی ها حرف های زیادی برای گفتن دارند و به خوبی با پرچمداران دیگر کمپانی ها رقابت می کنند.

هواوی

پیشتر نیز شایعات زیادی از این دو گوشی در فضای رسانه ای حوضه تکنولوژی منتشر شده بود اما حالا در می یابیم که بسیاری از این شایعات غلط بوده و دسته ای دیگر درست می باشند. با اعلام هواوی، گوشی هوشمند Mate 20 از صفحه نمایش از جنس LCD بهره می برد. سایز صفحه نمایش این گوشی 6.53 اینچ بوده و رزولوشن 1080 آن می باشند. اما در قسمت پشتی قاب دوربین سه گانه با سنسور های 16 و 12 و 8 مگاپیکسلی توجه را به خود جلب می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند 24 مگاپیکسل می باشد و با سنسور های قدرتمندی که مشاهده می کنیم، به نظر می آید که این گوشی مناسب عکسبرداری است. همانطور که در عکس مشاهده می کنیم هواوی مدل جدیدی از صفحه نمایش ناچ را برای این گوشی در نظر گرفته است که درصد بیشتری از قاب را در اختیار صفحه نمایش قرار می دهد. باتری 4000 میلی آمپری یکی دیگر از ویژگی های مثبت این گوشی است. اما نکته منفی این گوشی در مقابل دیگر پرچمدران، ضد آب نبودن آن است که در مقابل دیگر پرچمداران یک نقطه ضعف به حساب می آید.

هواوی

اما در گوشی هوشمند Mate 20 Pro شاهد برخی ویژگی های بهتر هستیم و دلیل آن هم سوپر پرچمدار بودن این گوشی است. هواوی برای صفحه نمایش این گوشی از جنس OLED استفاده کرده است و سایز آن 6.39 اینچ می باشد. بر خلاف دیگر گوشی معرفی شده، رزولوشن این گوشی 1440 می باشد. اما دوربین این گوشی بسیار قوی تر از Mate 20 بوده به نحوی که سنسور  های آن 40 و 20 و 8 مگاپیکسل قدرت دارند و در قسمت دوربین جلویی نیز یک سنسور 24 مگاپیکسلی تعبیه شده است. نکته مثبت این سنسور آن است که علاوه بر آنکه وظیفه عکسبرداری سلفی دارد، چهره را نیز به صورت سه بعدی اسکن می کند.

دیگر قفل بیومتریک این گوشی سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است که این روزها پر کاربرد تر شده است و در گوشی های زیادی دیده می شود. اما باتری این گوشی از مدل قبلی قویتر بوده و 4200 میلی آمپر را ذخیره می کند. بر خلاف گوشی Mate 20، این گوشی از گواهینامه IP67 بهره می برد که بیانگر آن است، تا عمق 1 متر و مدت زمان 30 دقیقه این گوشی در برابر آب مقاومت می کند.

هر دو مدل رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهند داشت و جفت گوشی ها از چیپست Hisilicon Kirin 980 قدرت می گیرند. با استفاده از رابط کاربری EMUI 9.0، هر دو گوشی با نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 9.0 فعالیت خود را آغاز می کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei_mate_20_and_mate_20_pro_official/
ads
ads