داغ ترین ها :
هواوی دو پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۱۶ اکتبر معرفی خواهد کرد

هواوی دو پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۱۶ اکتبر معرفی خواهد کرد

در لا به لای معرفی محصولات حوزه تکنولوژی در نمایشگاه IFA، کمپانی هواوی تاریخ معرفی دو گوشی جدید خود را اعلام کرد. با اعلام این کمپانی گوشی هوشمند Mate 20 و نسخه Pro آن در تاریخ 16 اکتبر و در شهر لندن معرفی خواهند شد. اما این پایان کار نبود و امروز چند عکس دیگر از نسخه Pro این گوشی در نمایشگاه IFA، به بیرون درز کرد.

گوشی هواوی را با بهترین قیمت از سایت تکنولایف تهیه کنید.

عکس های منتشر شده فرم طراحی دوربین سه گانه این گوشی را تائید می کرد. این گوشی هوشمند از دوربین سه گانه با سنسور های قوی بهره می برد و هواوی قصد دارد تا با این گوشی هوشمند آمار فروش خود در سرتاسر دنیا را ارتقاء دهد. تا به اینجا اطلاعات و عکس های زیادی از این گوشی ها درز پیدا کرده اند.

در رابطه با گوشی هوشمند Mate 20 تا به این لحظه می دانیم که صفحه نمایش این گوشی از جنس AMOLED بوده و سایز آن 6.3 اینچ همراه با رزولوشن 2224×1080 پیکسل خواهد بود. با توجه به طراحی ناچ، صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال می کند. این گوشی هوشمند از آخرین نسخه چیپست این کمپانی یعنی Kirin 980 بهره می برد و با استفاده از رابط کاربری EMUI 9.0، سیستم عامل اندروید Pie در این گوشی هوشمند اجرا خواهد شد. باتری قدرتنمد 4200 میلی آمپری در کنار دوربین پشتی سه گانه، از دیگر امکانات سخت افزاری این گوشی خواهد بود. کاربران می توانند از طریق وایرلس و کابل USB Type-c این گوشی را شارژ کنند. با این که جک هدفون 3.5 میلی متری نفس های آخر خود در گوشی های هوشمند پرچمدار را می کشد، اما در این محصول از این فناوری استفاده شده است. اسپیکر های این گوشی در قسمت بالا و پایین قاب قرار گرفته و جنس قسمت پشتی قاب از شیشه خواهد بود.

حال باید تا تاریخ 16 اکتبر و معرفی رسمی این گوشی به انتظار صبر کرد تا تمامی نقاط تاریک این دو گوشی برای کارشناسان و کاربران روشن گردد. با توجه به آمار های منتشر شده، کمپانی هواوی با جا گذاشتن اپل، رتبه دوم فروش گوشی های هوشمند را تصاحب کرده است و بنا دارد تا با فروش این گوشی ها، روند صعودی فروش خود را در ادامه مسیر حفظ کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei_mate_20_and_mate_20_pro_will_be_unveiled_in_london_on_october_16/
ads
ads