داغ ترین ها :
هواوی Mate 20 Pro [ اولین ایراد در بخش 3D Face Unlocking ]

هواوی Mate 20 Pro [ اولین ایراد در بخش 3D Face Unlocking ]

کمتر از چهار روز پیش کمپانی هواوی پرچمداران جدید خود را معرفی کرد. این دو گوشی هواوی Mate 20 و هواوی Mate 20 Pro نام دارند و هر دو گوشی هوشمند از فناوری Face ID بهره می برند. برای اولین بار این فناوری توسط کمپانی اپل به کار گرفته و جایگزین فناوری 2D Unlocking شد که ایرادات زیادی در آن دیده می شد.

بهترین قیمت گوشی هواوی را از فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف بخواهید.

گوشی هواوی p20 پرو

از جنبه های متفاوت این مدل از قفل بیومتریک بسیار ایمن تر از دیگر قفل های موجود است و حالا می بینیم که کمپانی های مختلف در محصولات خود از این مدل قفل بیومتریک استفاده می کنند. اما در کشور آلمان اتفاق جالبی رخ داده است بدین صورت که دو فرد آلمانی توانسته اند قفل بیومتریک یک گوشی هواوی Mate 20 Pro را با چهره خود باز کنند و موضوع زمانی جالب تر می شود که مشخص شد که این دو نفر دوقلو ، خواهر و برادر و یا حتی فامیل یکدیگر نیز نبوده اند.

هواوی پی 20 پرو

از آن جایی که این قفل مدل 3D Face Unlocking است و با توجه به اظهار نظر کارشناسان، خطای این قفل یک در میلیون اتفاق می افتد و دو مرد با مدل موی کوتاه و ریش نسبتا بلند و یکی با عینک و دیگری بدون عینک، توانسته اند قفل این گوشی را باز کنند. این افراد حتی گوشی های دیگر این مدل را نیز تست کرده اند که با نتیجه مشابه رو به رو شده اند.

هواوی p20 pro

حال هواوی در حال بررسی این موضوع است و مسئولان این کمپانی در اظهار نظر جدید خود اعلام کرده اند که این مشکل به احتمال فراوان یک مشکل نرم افزاری بوده و بزودی در آپدیت های جدید این مشکل را حل خواهند کرد. اگر این مشکل دوباره تکرار شود و هواوی نتواند آن را حل کند، فروش پرچمداران جدید این کمپانی ضربه سختی خواهد خورد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei_mate_20_pros_face_unlocking_gets_fooled_quite_easily/
ads
ads