داغ ترین ها :
کمپانی هواوی گوشی هوشمند Y9 2019 را به صورت رسمی معرفی کرد

کمپانی هواوی گوشی هوشمند Y9 2019 را به صورت رسمی معرفی کرد

کمپانی هواوی همواره در زمینه تولید و عرضه گوشی هوشمند در رنج های میان رده و بالارده یکی از پیشگامان بوده و با تولید گوشی های با کیفیت توانسته است خود را به جایگاه دوم بیشترین میزان فروش گوشی در سال 2018 برساند. یکی از خانواده هایی که این کمپانی گوشی های متنوعی را با نام آن معرفی کرده، Y می باشد.

حال امروز کمپانی هواوی، گوشی هوشمند Y9 2019 را معرفی کرده است که رنج گوشی های بالارده این کمپانی قرار می گیرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.5 اینچ بوده که آن را در جمع فبلت ها قرار می دهد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2340×1080 پیکسل می باشد و با طراحی مدل ناچ، صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند شاهد چیپست Hisilicon kirin 710 هستیم که چیپست اختصاصی کمپانی هواوی است.

لینک مرتبط: قیمت گوشی هواوی

این گوشی هوشمند در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود که مدل اول با رم 4 و حافظه 64 و مدل دوم با رم 6 و حافظه 128 در بازار عرضه خواهد شد. دوربین های پشت و جلوی این گوشی به صورت دوگانه می باشند به نحوی که دو سنسور پشتی 16 و 2 مگاپیکسل و دو سنسور جلویی 13 و 2 مگاپیکسل خواهند بود.

این گوشی با بهره بردن از رابط کاربری 8.2، از سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری اشاره کرد. در حال حاضر کمپانی هواوی قیمت دقیق این گوشی و تاریخ عرضه آن را مشخص نکرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/huawei_y9_2019_is_official/
ads
ads