داغ ترین ها :
iPad و iPad Mini 6 ارزان قیمت به زودی ارائه می‌شود

iPad و iPad Mini 6 ارزان قیمت به زودی ارائه می‌شود

iPad mini 6 اپل نشان می‌دهد که این شرکت در آستانه یک تغییر جهت بسیار بزرگ برای تبلت‌های خود و یا شاید در آینده‌ای نزدیک برای گوشی‌های هوشمند خود است. لازم به ذکر است که اپل هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسل نهم آیپد و نسل ششم آیپد مینی (iPad mini 6) در سال جاری نیز هست. در ادامه، با تکنولایف همراه باشید تا به اطلاعات و مشخصات جدیدی در رابطه با iPad و iPad mini 6 دست یابید.

مشخصات و تاریخ عرضه iPad و iPad mini 6

مارک گورمن، روزنامه نگار معتبر بلومبرگ، در گزارش اخیر خود که بیشتر روی مدل‌های پیشرفته iPad Pro اپل متمرکز بود، توضیح داد که این شرکت قصد دارد ارزان‌ترین iPadها را وارد خط تولیدش کند. گورمن همچنین گفت: «اپل در اواخر سال جاری تصمیم دارد ارزان‌ترین نسخه iPad خود را برای دانشجویان با طراحی باریک و سبک‌تر تولید نماید.» شایان ذکر است که شرکت اپل از اوایل سال جاری در حال آماده‌سازی برای عرضه یک مینی جدید از iPadها با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است که نسبت به نمایشگر 9/7 اینچی در مدل اول، افزایش چشمگیری خواهد بود.

آیپد مینی ۶
اگر چه گورمن در مورد مشخصات به‌روزرسانی‌شده، اطلاعات مبهمی در اختیار کاربران قرار داد، اما جزئیاتی که وی ارائه داد به‌طور گسترده با شایعات قبلی در مورد دستگاه‌ها همسو است. اعتقاد بر این است که اپل در حال کار بر روی نسل نهم iPad ارزان‌قیمت با صفحه‌نمایش 5/10 اینچی، تراشه A13، رم 4 گیگابایتی و طراحی باریک‌تر و سبک‌تر است.
سایت ژاپنی Mac Otakara نیز در ژانویه ادعا کرد که آینده نسل نهم iPad از نظر طراحی مشابه نسل آیپد ایر (iPad Air) است که در سال 2019 منتشر شد. از این رو انتظار می‌رود اندازه صفحه‌نمایش در 2/10 اینچ ثابت بماند، اما بسیار نازک‌تر و ظریف‌تر خواهد بود. نسل هشتم iPad فعلی دارای ضخامت 5/7 میلی‌متری است، بنابراین یک شاسی 3/6 میلی‌متری تغییر زیادی در طراحی ایجاد می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که در مقایسه با 490 گرم فعلی، در 460 گرم سبک‌تر باشد و از نمایشگری با پوشش ضد بازتاب، پشتیبانی از رنگ گسترده P3 و رنگ واقعی برخوردار باشد.

آیپد و آیپد مینی ۶
طبق DigiTimes، اپل در نیمه اول سال 2021 یک مینی جدید از آیپد ارزان‌قیمت با اندازه صفحه‌نمایش حدود 8 اینچ منتشر خواهد کرد. تحلیلگر Ming-Chi Kuo نیز به‌طور مشابه معتقد است که یک iPad مینی 5/8 اینچی در نیمه اول سال 2021 عرضه خواهد شد. Mac Otakara همچنین گفت که iPad 6 mini از صفحه نمایش 4/8 اینچی با حاشیه‌های باریک‌تر و طراحی مشابه iPad Air 3 برخوردار است.
ظاهرا هر دو مدل همچنان از یک دکمه هوم Touch ID، یک پورت لایتنینگ (Lightning) برای تمایز آن‌ها از رده بالاتر iPad Air و iPad Pro که در سال‌های اخیر به‌طور گسترده به‌روزرسانی شده و طراحی جدید با لبه‌های مربع‌شکل استفاده می‌کنند. درحالی‌که گورمن به‌راحتی می‌گوید این دستگاه‌ها در اواخر سال جاری وارد بازار می‌شوند، شایعات دیگری حاکی از آن است که نسخه‌های به‌روز شده iPad و iPad mini می‌توانند به‌زودی در بهار عرضه شوند.

سخن پایانی

در این مطلب، ما اطلاعاتی در مورد iPad و آپید 6 مینی در اختیارتان قرار دادیم. اگر در مورد iPadهای اپل به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir شوید و یا با شماره 02147708000 تماس بگیرید. کارشناسان تکنولایف صبورانه به پرسش‌های شما پاسخ خواهند داد و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ipad-%d9%88-ipad-mini-6-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads