داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از تبلت اپل IPad Pro 2018 درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از تبلت اپل IPad Pro 2018 درز پیدا کرد

در تاریخ 12 سپتامبر، کمپانی اپل روز شلوغی را سپری خواهد کرد. با اعلام این کمپانی، گوشی پرچمدار جدید گوشی های آیفون در این تاریخ معرفی خواهد شد. اما امروز شاهد درز تصاویری بودیم که اطلاعاتی را درباره ی تبلت بعدی این کمپانی با نام iPad Pro 12.9 به ما می دهد.

عکس های منتشر شده یک صفحه نمایش تخت همراه با قاب در تمامی جهات را به ما نشان می دهد. اولین نکته حائز اهمیت نبود دکمه Home است که در بعضی از گوشی های هوشمند نقش اسکنر اثر انگشت را نیز بازی می کند. نبود این دکمه این فرض را تقویت می کند که اپل در این تبلت نیز همانند آیفون X، از اسکنر سه بعدی چهره استفاده کند که ناچ نبودن صفحه نمایش این گوشی نیز مزید بر علت خواهد بود.

اما اطلاعاتی که در رابطه با این تبلت درز پیدا کرده است، نقاط تاریک زیادی را برای ما روشن می کند. علاوه بر نسخه اصلی، نسخه دیگری نیز با سایز صفحه نمایش 10.5 اینچ عرضه خواهد شد. جنس صفحه نمایش هر دو مدل LCD بوده و به احتمال فراوان هر دو آن ها از چیپست A12 یا A12X قدرت خواهند گرفت. انچه که در عکس ها مشخص بوده، نبود جک 3.5 میلی متری است و مانند گذشته، قلم مخصوص نیز در این تبلت دیده خواهد شد. با اعلام برخی کارشناسان، این امکان وجود دارد که اپل این تبلت را همزمان با پرچمدار آینده خود در تاریخ 12 سپتامبر معرفی کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/ipad_pro_129_2018_leak_cad_based_renders_video/
ads
ads