داغ ترین ها :
غیر فعال شدن Face ID با تعویض صفحه نمایش در آیفون 13

غیر فعال شدن Face ID با تعویض صفحه نمایش در آیفون 13

شرکت اپل با معرفی آیفون 13 توانسته اقدام مهمی را با هدف افزایش ریسک تعمیر دستگاه در مراکز شخص ثالث انجام دهد. در حقیقت هنگام تعویض نمایشگر با یک قطعه غیراصل، غیر فعال شدن Face ID برای همیشه رخ می‌دهد و دیگر امکان فعال‌سازی آن وجود نخواهد داشت.

غیر فعال شدن Face ID با تعویض صفحه نمایش ایفون 13

با این حال اگر صفحه اصلی را یا یک پنل معتبر جایگزین کنید هم شرایط تفاوت نخواهد داشت. یکی از ویدیوهای منتشرشده هنگام تعویض نمایشگر آیفون 13 نشان می‌دهد کاربران به علت از کار افتادن قابلیت Face ID می‌توانند متوجه شوند که از نمایشگر غیراصل برای تعمیر دستگاه استفاده شده یا این که دستگاه برای تعمیر به مراکز تخصصی ارسال نشده است. در صورتی که شما بتوانید به تنهایی پنل نمایشگر را تعویض کنید و برای فعال‌سازی Face ID وارد منوی تنظیمات شوید، خواهید دید که از سوی اپل به منظور ارائه دستگاه به مراکز شخص ثالث، مجازات شده‌اید.

این پایان ماجرا نیست و اگر شما از نمایشگر اصلی هم برای تعویض صفحه نمایش استفاده کنید، مجددا با مشکل مواجه خواهید شد و این نشان می‌دهد اپل، کار را برای کاربران بسیار سخت کرده است. تنها یک راه‌حل برای شما وجود دارد و آن هم مراجعه به مراکز معتبر و مورد تایید شرکت اپل برای تعویض نمایشگر است. به نظر می‌رسد آیفون 13 باید از یک دستگاه خاص برای ثبت شماره سریال عبور کند تا امکان تعویض نمایشگر بدون غیرفعال شدن قابلیت Face ID برای تعمیرکاران و کاربران فراهم شود. تنها عیب این روش را می‌توان پرداخت هزینه بیشتر از سوی کاربران دانست؛ البته در صورتی که قطعات هم کم باشد، انتظار می‌رود زمان انتظار شما برای تعمیر و تعویض نمایشگر آیفون 13 طولانی‌تر شود. در صورتی که به صورت تصادفی موجب آسیب نمایشگر آیفون 13 شده باشید، باید مسیر سخت‌تری را برای تعمیر طی کنید تا به نتیجه برسید.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:

دستیار صوتی سیری اپل 10 ساله شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone-13-screen-repairs-disables-face-id/
ads
ads