داغ ترین ها :
پرچمدار آینده اپل با نام iPhone Xs شناخته خواهد شد

پرچمدار آینده اپل با نام iPhone Xs شناخته خواهد شد

کمتر از 3 روز دیگر کمپانی اپل پرچمدار جدید خود را در قالب یک رویداد رسمی معرفی می کند. اما امروز یک عکس از صفحه نمایش یک مانیتور منتشر گردید که به زبان چینی اطلاعاتی در رابطه با گوشی های آینده اپل به ما می دهد. همانطور که می دانید، اپل در تاریخ 12 سپتامبر از سه گوشی رونمایی می کند که یکی نسخه جدید آیفون SE بوده و دو گوشی دیگر پرچمداران اپل خواهند بود که یکی از آن ها با صفحه نمایشی بزرگتر نسخه Plus می باشد.

ایفون

اما این عکس درز کرده از کشور چین به ما می گوید که نسخه 6.1 اینچی که نسخه ارزان قیمت اپل برای سال جاری است، با نام iPhone Xc شناخته می شود. اما پرچمدار آینده این کمپانی که صفحه نمایش آن در سایز 5.8 اینچ خواهد بود با نام iPhone Xs و نسخه 6.5 اینچی با نام iPhone Xs Plus شناخته می شود.

این منبع همچنین اعلام می کند که این گوشی ها از تاریخ 21 سپتامبر آماده فروش می شوند و کاربران، از تاریخ ذکر شده می توانند این گوشی را خریداری کنند. البته در عکس موجود قیمت گوشی ها نیز مشاهده می شود ولی با توجه به فرمول پیچیده محاسبه قیمت کالا ها در گمرک چین، رقم دقیقی را تحت عنوان قیمت نهایی این گوشی نمی توان ذکر کرد. به هر حال تا زمان معرفی کامل این گوشی ها توسط این کمپانی آمریکایی، هیچ یک از اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی ها را نمی توان تائید یا رد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone-2018-naming-scheme-xs/
ads
ads