داغ ترین ها :
آیفون X به رکورد فروش 60 میلیون دستگاه رسید

آیفون X به رکورد فروش 60 میلیون دستگاه رسید

یک سال از معرفی آیفون X اپل میگذرد که تا ساعاتی دیگر قرار است اپل از گوشی های جدید این خانواده رونمایی کند. با وجود گذشت یک سال از معرفی آیفون X این دستگاه همچنان در بازار محبوبیت فراوانی داشته و فروش خوبی را تجربه میکند.

در حالی که تنها چند ساعت تا معرفی جایگزین آیفون X باقی مانده، موسسه Counterpoint آماری از فروش این گوشی در یک سال گذشته را منتشر کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط این موسسه، آیفون X در طول ده ماه حضور خود در بازار به رقم فروش 60 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان رسیده است.

این آمار در مقایسه با آمار فروش گوشی آیفون 6 در سال های نه چندان دور، افت فاحشی را از نظر کمی نشان میدهد. آیفون 6 در طول تنها 6 ماه حضور خود در بازار به رقم 60 میلیون فروش رسیده بود و بعد از گذشت 10 ماه آمار فروش آن از عدد 90 میلیون دستگاه هم عبور کرد. با این حال از نظر کیفی، سودی که اپل از فروش 60 میلیون دستگاه آیفون X بدست آورده با سود فروش 90 میلیون دستگاه از آیفون 6 برابری میکند.

فروش آیفون X بیشتر در کشور ایالات متحده آمریکا و پس از آن در چین و ژاپن بوده است. آیفون X تقریبا یک سوم کل فروش گوشی های اپل را شام شده اما از نظر درآمدی، نیمی از درآمد اپل از فروش گوشی های هوشمند خود به فروش آیفون X مربوط بوده است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/iphone_x_reaches_60m_shipments/
ads
ads