داغ ترین ها :
کنت برانا به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوست

کنت برانا به جمع بازیگران فیلم Oppenheimer پیوست

کنت برانا (Kenneth Branagh) به جمع بازیگران فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) پیوست. حالا در این اثر که Oppenheimer نام دارد، می‌توانیم تعداد زیادی از بازیگران مطرح را کنار هم ببینیم. این اثر قرار است سومین همکاری برانا با نولان باشد. در ادامه با تکنولایف همراه باشید.

کسی که پیش‌تر نقش شخصیت منفی فیلم Tenet را برعهده داشت. در فیلم تنت او در نقش کارکتری ظاهر شد که می‌خواست وسیله‌ای بسازد و با استفاده از آن جهان را نابود کند. همکاری پیشین آن‌ها اثری بود که به عقیده بسیاری از طرفداران نولان یک فیلم پیچیده به حساب می‌آمد. حال اما باید ببینیم فیلم جدید از چه ساختاری پیروی خواهد کرد. در فیلم جدید نولان نیز مانند Tenet بحث نابودی دنیا مطرح است. در واقع فیلم Oppenheimer قرار است داستان شخصیتی را روایت کند که سلاحی ساخته که می‌تواند هنوز هم تهدید برای نابودی جهان باشد. البته نقش این کاراکتر برعهده کنت برانا نخواهد بود و این کیلیان مورفی (Cillian Murphy) است که در نقش اپنهایمر (یکی از اعضای پروژه‌ی منهتن که برای تولید اولین بمب اتم تلاش می‌کردند) ایفای نقش خواهد کرد.

 

هر هفته دنبال کنید:
فیلم های جدید این هفته

 

از آن جایی که فیلم‌برداری این اثر از مدتی پیش در مرحله انجام است، می‌توان حدس زد که برانا نقش خیلی مهمی در این فیلم برعهده نخواهد داشت. نولان از جمله کارگردانانی است که از بازیگران یکسان در پروژه‌های مختلف‌اش استفاده می‌کند. در نتیجه دیدن برانا در نقش‌های کوچک نیز دور از انتظار نیست. برانا پیش از تنت نیز در فیلم Dunkirk با نولان همکاری کرده و حالا قرار است در سومین پروژه مشترک‌شان ایفای نقش کند.

از سوی دیگر می‌دانیم که فیلم Belfast به کارگردانی کنت برانا یکی از نامزدهای جوایز اسکار امسال است. با این شرایط آیا به نظرتان برانا نیازی به ایفای نقشی کوچک دارد که بخواهد با آن خودنمایی کند؟ تنها باید صبر کنیم تا ببینیم در نهایت برانا چه نقشی در فیلم جدید نولان ایفا خواهد کرد.

نظر شما درباره همکاری دوباره کنت برانا و کریستوفر نولان چیست؟ آیا از فیلم Tenet و ایفای نقش برانا راضی بودید؟ از فیلم Oppenheimer چه انتظاراتی دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: AV Club

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/kenneth-branagh-christopher-nolan-oppenheimer/
ads
ads