داغ ترین ها :
استفاده 100 درصدی نسبت صفحه نمایش به بدنه [ کذب محض ]

استفاده 100 درصدی نسبت صفحه نمایش به بدنه [ کذب محض ]

کمتر از یک هفته دیگر پرچمدار جدید کمپانی شیائومی معرفی خواهد شد و همانطور که می دانید نام این گوشی mi Mix 3 می باشد. تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در رسانه ها منتشر شده است و چند روز پیش شیائومی رسما اعلام کرد که این گوشی اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی می کند و همچنین اولین گوشی با رم 10 گیگابایت خواهد بود.

 

اما امروز نیز اطلاعات و عکسهای دیگری از این گوشی هوشمند درز پیدا کرد که اطلاعات بیشتری را در رابطه با این گوشی به ما می دهد. عکس های درز کرده از این گوشی نشان می دهد که شایعه قبلی مبنی بر نسبت 100 درصدی صفحه نمایش به بدنه کاملا کذب بوده و حقیقت ندارد، اما با اینکه مدل صفحه نمایش ناچ نیست و درصد بالایی از قاب را اشغال کرده است.

شیائومی

اما در بالای صفحه نمایش دوربین دو گانه توجه ما را جلب می کند. مشابه دوربین جلو، دوربین پشت نیز به صورت دو گانه می باشد که اطلاعات منتشر شده حکایت از آن دارد که یکی از سنسور های دوربین پشتی این گوشی 24 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع دیگری نیز اطلاعاتی در رابطه با قفل های بیومتریک این گوشی منتشر کرده است که حکایت از آن دارد، این گوشی اسکنر اثر انگشت داخل صفحه نمایش استفاده نخواهد کرد که این موضوع احتمال استفاده از اسکنر 3 بعدی چهره را بالاتر می برد. جنس شیشه استفاده شده در این گوشی حکایت از آن دارد که این گوشی هوشمند قابلیت شارژ به وسیله شارژر وایرلس را نیز دارد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/leaked_mi_mix_3_photos_show_rear_fingerprint_reader_and_dual_front_cameras/
ads
ads