داغ ترین ها :
درز اطلاعات از گوشی جدید کمپانی لنوو با نام s5

درز اطلاعات از گوشی جدید کمپانی لنوو با نام s5

کمپانی های چینی زیادی در طی سال های متمادی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت می کنند و در همین راستا پیشرفت های فراوانی داشته اند. یکی از این کمپانی ها که جدا از بخش گوشی های هوشمند، در بخش لپ تاپ ها نیز فعالیت دارد، لنوو می باشد. این کمپانی با تولید و عرضه گوشی های هوشمند با کیفیت و مناسب، نام خود را بر سر زبان ها انداخته است و محصولات این کمپانی در کشور ایران نیز هواداران خاص خود را دارد.

گیکبنچ لنوو 5s

 

حال امروز اطلاعات و عکس های زیادی در رابطه با یکی از گوشی های آینده این کمپانی به نام لنوو 5S با شماره مدل L58041 از دو منبع متفاوت درز کرده است. اطلاعات درز کرده، اکثریت قابلیت ها این گوشی ها را مشخص می کند و بخش دیگری از اطلاعات که از گیگبنچ درز پیدا کرده، مشخصات کامل پردازنده را منتشر می کند.

جدیدترین برندها و مدل های موجود را در صفحه قیمت روز گوشی ببنید.

در رابطه با بخش پردازنده می توان گفت که چیپست این محصول اسنپدراگون 660 می باشد. در کنار چیپست، هشت هسته با قدرت های 1.8 گیگاهرتز مسئولیت پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. این هسته ها در تست تک هسته ای گیگبنچ نمره 1337 و در تست چند هسته ای نمره 4928 را کسب کرده اند. اطلاعات منتشر شده از گیگبنچ نشان می دهند که رم این گوشی 6 گیگابایت می باشد و این در حالی است که منبع دیگر علاوه بر رم 6 گیگابایتی مشخص می کند که دو مدل رم 3 و 4 گیگبایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

مشخصات لنوو 5s

لنوو برای این گوشی همانند سه مدل رم ، سه مدل حافظه داخلی 32 و 64 و 128 گیگابایتی را نیز در نظر گرفته است. سیستم عامل این گوشی اندروید 8.1 Oreo خواهد بود و از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید در این گوشی استفاده نشده است. باتری 3500 میلی آمپری از دیگر بخش های مهم اطلاعات منتشر شده است.

اما تصاویری نیز از این گوشی درز پیدا کرده است که نشان می دهد دوربین پشتی این گوشی به صورت دوگانه می باشد و در قسمت پشتی قاب علاوه بر دوربین، اسکنر اثر انگشت نیز دیده می شود. به دلیل مشکی بودن رنگ گوشی، تشخیص مدل ناچ برای صفحه نمایش کمی سخت است ولی با توجه به علاقه کمپانی های چینی به این مدل از صفحه نمایش، به نظر می آید لنوو نیز از این مدل صفحه نمایش برای این گوشی استفاده کرده است. بر خلاف دوربین دوگانه در پشت، لنوو یک سنسور را برای عکسبرداری سلفی در نظر گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lenovo-s5-pro-spotted/
ads
ads