داغ ترین ها :
دوربین گوشی ال جی G7 ThinQ توسط DXOMark بررسی شد: امتیاز ناامید کننده!

دوربین گوشی ال جی G7 ThinQ توسط DXOMark بررسی شد: امتیاز ناامید کننده!

مرجع عکاسی DXOMark در سال های اخیر به یک مرجع معتبر برای عکاسان تبدیل شده که دوربین های عکاسی و دوربین های موبایل را با دقت فراوانی مورد نقد و بررسی قرار میدهد. با وجود تمام انتقاداتی که به امتیازدهی این مرجع وارد است، اما نتایج بدست آمده از آن همچنان مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار دارد. آخرین گوشی های ال جی در فروشگاه ما موجود هستند.

ال جی که به تازگی گوشی V40 را معرفی و عرضه کرده، امروز شاهد بررسی پرچمدار نیمه اول سال جاری خود یعنی G7 ThinQ توسط مرجع عکاسی DXOMark بود. امتیازی که برای این گوشی توسط DXOMark بدست آمد بسیار پایینتر از حد انتظار بود که حتی از بسیاری از پرچمداران یک سال قبل نیز ضعیف تر عمل کرد.

در این بررسی گوشی ال جی G7 ThinQ امتیاز 83 را از مجموع عکاسی و فیلم برداری بدست آورد که تنها 1 امتیاز از گوشی V30 که سال گذشته معرفی شد بیشتر است. این امتیاز در حالی برای ال جی G7 ThinQ بدست آمد که در بخش عکاسی امتیاز 84 و در بخش فیلم برداری امتیاز فاجعه بار 79 توسط این گوشی حاصل شد.
دگزومارک گوشی ال جی G7 Thinq
گوشی ال جی G7 ThinQ مجهز به دوربین دوگانه است که هر دو دوربین آن از سنسوری 16 مگاپیکسلی برخوردار هستند. با این وجود امتیازی که توسط این گوشی در مرجع تخصصی DXOMark بدست آمد اصلا انتظارات را برآورده نکرد. اینجاست که شاید طرفداران ال جی همانند بسیاری از طرفداران برندهای دیگر به بررسی های وبسایت DXOMark انتقاد کنند و آن را دور از واقعیت بدانند. آیا دوربین ال جی G7 ThinQ در واقعیت و در عمل نیز کیفیت پایینی دارد یا این تست معیار خوبی برای سنجش کیفیت نیست؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg-g7-thinq-dxomark-score/
ads
ads