داغ ترین ها :
تمامی اطلاعات منتشر شده از گوشی ال جی V40 ThinQ در یک نگاه

تمامی اطلاعات منتشر شده از گوشی ال جی V40 ThinQ در یک نگاه

کمپانی ال جی در تاریخ 3 اکتبر و در یک رویداد رسمی گوشی هوشمند V40 ThinQ را معرفی خواهد کرد. این گوشی هوشمند به عنوان پرچمدار آینده این کمپانی شناخته می شود و چند روز قبل ال جی یک معرفی اولیه از این گوشی در سایت خود منتشر کرد که تعداد کمی از قابلیت های آن را مشخص می کند. تا به امروز شایعات فراوانی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است و ما در قالب این یادداشت قصد داریم تمامی شایعات و اطلاعات درز کرده از این گوشی را به صورت یکجا برای شما منتشر کنیم.

گوشی ال جی v40 thinQ

ال جی استفاده از صفحه نمایش OLED را در خانواده V را با گوشی V30 استارت زد و این جنس از صفحه نمایش را در گوشی V35 نیز بکار گرفت که احتمال استفاده از صفحه نمایش OLED را در گوشی V40 را افزایش می دهد. آخرین اخبار حکایت از صفحه نمایش 6.4 اینچی دارند که به احتمال فراوان رزولوشن آن 3120×1440 پیکسل می باشد که کیفیت +QHD را به ارمغان می آورد و با این اوصاف به احتمال فراوان ابعاد آن 19.5:9 می باشد.

ال جی وی 40 تینکیو

 

در بخش سخت افزاری، این گوشی از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد و رم آن 6 گیگابایت خواهد بود. با توجه به آنکه این گوشی با پرچمداران دیگر کمپانی ها رقابت می کند، قطعا حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته می شود. با توجه به آنکه قدرت باتری یکی از آیتم های مهم کاربران برای خرید گوشی است، این احتمال وجود دارد که باتری این گوشی در حدود 4000 میلی آمپر باشد.

دوربین گوشی ال جی وی 40 تینک

اما در بخش دوربین، ال جی پنج سنسور را برای این گوشی در نظر گرفته است. این پنج سنسور به نحوی قرار می گیرند که سه تا از آن ها در قسمت پشتی، دوربین سه گانه و دو تای دیگر در قسمت جلو، دوربین دوگانه را پدید می آورند. سه سنسور پشتی این گوشی در یک جایگاه به صورت افقی قرار گرفته اند که قدرت های آن ها 16 و 12 و 8 مگاپیکسل می باشد. سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی عمل می کند و این در حالی است که سنسور 12 مگاپیکسلی مخصوص عکسبرداری با زاویه باز بوده و سنسور سوم از قابلیت های Telephoto بهره می برد. برای دوربین قسمت سلفی این انتظار می رود که سنسور اصلی 8 مگاپیکسل باشد ولی اطلاع دقیقی از سنسور دوم در دسترس نیست.

 

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جایگاه سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی قاب اشاره کرد که در مرکز قرار و در زیر سنسور های دوربین قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از گواهینامه IP68 بهره می برد که بدان معناست، این گوشی تا عمق 2 متر و مدت زمان 30 دقیقه در مقابل نفوذ آب مقاومت می کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg-v40-thinq_all_leaks/
ads
ads