داغ ترین ها :
گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ با پنج دوربین معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ با پنج دوربین معرفی خواهد شد

کمپانی های زیادی در تاریخ های مختلفی را در ماه آینده برای معرفی گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته اند و یکی از این کمپانی ها که پرچمدار بعدی خود را در تاریخ 3 اکتبر می کند ال جی است. این کمپانی قرار است پرچمدار جدید خود را که از خانواده V است با نام V40 ThinQ معرفی کند.

گوشی ال جی v40

حال امروز تصاویر جدیدی از این گوشی درز پیدا کرده است که ناچ بودن صفحه نمایش و سه گانه بودن دوربین پشت و دوگانه بودن دوربین جلو این گوشی را تائید می کند. در قسمت پشتی قاب علاوه بر دوربین که سه سنسور دارد، اسکنر اثر انگشت میز دیده می شود که در زیر دوربین ها قرار گرفته است. با نگاه به طراحی گوشی، گوشه های منحنی مانند توجه را جلب می کند که در دست گرفتن گوشی را راحت تر می کند. قیمت گوشی های ال جی را در سایت فروشگاه تخصصی موبایل (تکنولایف) ببنید.

در گذشته نیز اطلاعاتی در رابطه با این گوشی درز پیدا کرده بود که آن ها را مرور می کنیم. اطلاعات حکایت از صفحه نمایشی از جنس OLED و سایز 6.4 اینچی و رزولوشن QHD دارند. در بخش سخت افزاری شایعه ها چیپست اسنپدراگون 845 همراه با هشت هسته 2.8 گیگاهرتزی را مشخص می کنند. به احتمال فراوان این گوشی با رم ۶ گیگابایت و دو مدل حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به همراه باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/lg_v40_thinq_for_at_t_render_shows/
ads
ads