داغ ترین ها :
تاریخ انتشار و آخرین اخبار از مک بوک ایر 2021

تاریخ انتشار و آخرین اخبار از مک بوک ایر 2021

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد در نیمه دوم سال 2021 از مک بوک دیگری با تراشه‌ی سیلیکونی اپل رونمایی کند. به علاوه تحلیل‌گر با سابقه‌ی محصولات اپل (مینگ چی کو) نیز مدعی شده است که رونمایی از مک بوک‌ جدید همراه با تغییرات جذاب و هیجان‌انگیز در طراحی آن بخشی از برنامه دو ساله‌ی شرکت اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل با پردازنده‌های ساخت خودش بوده است. اگر تمایل دارید که از تاریخ انتشار و آخرین اخبار مک بوک ایر 2021 (MacBook Air 2021) مطلع شوید، در این مقاله از با ما همراه باشید. شما می توانید گوشی های آیفون، ساعت های هوشمند اپل و سایر محصولات این برند را از وب سایت تکنولایف خریداری کنید.

اطلاعاتی در مورد مک بوک ایر 2020

در ابتدا لازم است بدانید که شرکت اپل اولین محصولات سیلیکونی اپل خود را در نوامبر سال 2020 معرفی کرد که شامل مک بوک ایر (M1,2020)، مک بوک پرو 13 اینچ (M1,2020) و مک مینی 2020 بود. هم‌اکنون نیز اپل بر روی مک بوک ایر دیگری کار می‌کند که در نیمه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد. بدون شک این مک بوک ایر جدید قادر خواهد بود به سرعت جایگزین هر یک از مدل‌های ذکر شده در سال 2020 شود. به طور کلی MacBook Air یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل می‌باشد که در ژانویه 2008 عرضه شد و هم‌اکنون لپ‌تاپ سطح ابتدایی اپل به شمار می‌رود. البته ناگفته نماند که در سال 2018 قابلیت‌هایی نظیر Touch ID، یک صفحه نمایش 3/13 اینچی Retina و دو درگاه USB-C / Thunderbolt 3 ترکیبی به این لپتاپ اضافه شد. همچنین این مک بوک ایر از WiFi 6 و Wide Color (P3) نیز پشتیبانی می‌کند.

اطلاعاتی در مورد مک بوک ایر 2020

MacBook Air فعلی یعنی مک بوک ایر 2020 سیستم 8 هسته‌ای اپل M1 را روی تراشه (SoC) با طراحی بدون فن ارائه می‌دهد که پردازنده، GPU، موتور عصبی (Neural Engine)، I/O و سایر موارد را ادغام می‌کند. باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت بوک این شرک نیز پردازنده آن 5/3 برابر سریعتر و پردازنده گرافیکی آن 5 برابر سریعتر از نسخه قبلی است و بیشترین عمر باتری را برای مک بوک ایر ارائه می‌دهد. با وجود تغییر اپل از اینتل به سیلیکون در سال 2020، طراحی MacBook Air از سال 2018 تا به امروز تغییری نکرده است. به این صورت که دوربین FaceTime در 720p باقی مانده است و شما فقط می‌توانید یک مانیتور خارجی را با مدل فعلی اجرا کنید. البته ناگفته نماند که آخرین MacBook Air مبتنی بر اینتل دارای دو نمایشگر K4 خارجی نیز می‌باشد.

 

مقالاتی که نباید از دست بدهید: روش های دانلود از اسپاتیفای

 

تاریخ انتشار و قیمت مک بوک ایر 2021

اپل می‌توانست مک بوک ایر (2021) را در هر زمان پس از ژوئن ارائه کند، اما شرایط مختلف نشان می‌دهد که این ورود حداقل تا ماه سپتامبر و شاید حتی بعد از آن اتفاق خواهد افتاد. کوپرتینو فقط iMac (2021) را معرفی کرد که از یک M1 SoC نیز بهره می‌برد. به این ترتیب نسل بعدی MacBook Air احتمالا فقط جانشین M1 را ارائه خواهد داد و منطقی نیست که هر دو محصول همزمان با هم عرضه شوند. البته ناگفته نماند که iMac (2021) در ماه مه منتشر می‌شود، اگرچه تقریبا یک ماه قبل از انتشار آن خبر داده بودند. مدل فعلی مک بوک ایر نیز هنوز نسبتا جدید است و این دلیل دیگری می‌باشد که فکر می‌کنیم مدل جدید بعدی بلافاصله پس از انتشار که در روز 6 سپتامبر است در ایالات متحده راه‌اندازی نخواهد شد.

مک بوک ایر 2021

با این حال، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) قرار است در 7 ژوئن آغاز شود که در این مراسم احتمال دارد از مک بوک ایر جدید نیز رونمایی شود، بنابراین همه چیز امکان‌پذیر است. با توجه به گفته مارک گورمن از بلومبرگ بهتر است در پاییز امسال منتظر رونمایی از مک بوک ایر جدید شوید که مشکلات موجود حتی می‌تواند عرضه این مدل جدید را به ابتدای سال 2022 نیز سوق دهد. علاوه بر این، مارک گورمن بنا به دلایل مختلفی معتقد است که MacBook Air جدید با قیمت 999 دلار یا 899 دلار وارد بازار خواهد شد.

 

اگر کروم بوک دارید، حتما بخوانید: آموزش اسکرین شات در کروم بوک

 

طرح و رنگ مک بوک ایر 2021

در طراحی مک بوک ایر جدید، انتظار می‌رود که MacBook Air 2021 از قابلیت شارژ MagSafe برخوردار باشد. همچنین انتظار می‌رود که مک بوک ایر جدید حتی از مدل 2020 که 8/2 پوند وزن دارد نیز سبک‌تر و نازک‌تر باشد. طبق گفته جان پروسر رهبر اپل، MacBook Air (2021) می‌تواند در همان هفت رنگ iMac (2021) یعنی در رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، زرد، نارنجی و بنفش راه‌اندازی شود. به علاوه MacBook Air جدید می‌تواند دارای کلیدهای سفید رنگ در صفحه کلید و کلیدهای عملکرد بزرگتر باشد.

 

انواع لپ تاپ اپل را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید مک بوک

مشخصات و عملکرد مک بوک ایر 2021

مک بوک ایر جدید به احتمال زیاد بسیاری از مشخصات مشابه مدل فعلی خود را حفظ خواهد کرد که این به معنای 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین یک بار دیگر شاهد نمایشگر Retina با True Tone، Magic Keyboard و Touch ID خواهیم بود. در حالی که انتظار می‌رود تعداد پورتهای MacBook Pro (2021) افزایش یابد، اما ممکن است در MacBooK Air (2021) چنین اتفاقی نیفتد و در دو پورت باقی بماند.

طراحی و رنگ مک بوک ایر 2021

در نهایت، مک بوک ایر بعدی می‌تواند حاشیه‌های نازک‌تری داشته باشد و همچنان دارای یک صفحه نمایش 13 اینچی و یک وب کم قدرتمندتر خواهد بود.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف تاریخ انتشار و آخرین اخبار مربوط به مک بوک ایر 2021 را در اختیارتان قرار دادیم.تکنولایف امکان خرید انواع لپتاپ را هم برای شما فراهم کرده است. در صورتی که تمایل دارید زودتر از سایرین از اخبارهای بعدی مربوط به مک بوک ایر 2021 مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم در خبرنامه سایت تکنولایف عضو شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. علی

    ممنون❤️

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/macbook-air-2021-news/
ads
ads