داغ ترین ها :
هواوی و محصول مشترک با پورشه

هواوی و محصول مشترک با پورشه

چند ساعت پیش کمپانی هواوی، پرچمداران خود را به صورت رسمی معرفی کرد. گوشی های هوشمند هواوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسما معرفی شدند و این کمپانی چینی در کنار آن ها دو گوشی دیگر را با نام های هواوی Mate 20 X و Mate 20 Porsche معرفی کرد. گوشی Mate 20 X مخصوص بازی بوده و دیگر گوشی، محصول مشترک کمپانی هواوی با کمپانی خودرو سازی پورشه است.

گوشی هواوی

همانطور که در بالا ذکر کردیم، گوشی هوشمند هواوی Mate 20 X، مخصوص بازی بوده و قابلیت های آن به گونه ای است که هر بازی ای را به راحتی اجرا می کند. صفحه نمایش این گوشی از جنس OLED بوده و سایز آان 7.2 اینچ می باشد که به نوعی این گوشی هوشمند را در جمع تبلت ها قرار می دهد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 2244×1080 پیکسل می باشد. هواوی در این گوشی نیز مدل جدید صفحه نمایش ناچ را به کار گرفته است و درصد بالایی از قاب به صفحه نمایش اختصاص یافته است.

گوشی هواوی با کایرین 980

گوشی های مخصوصو بازی باید پردازنده های بسیار قدرتمندی داشته باشند که در این محصول چیپست Hisilicon Kirin 980 و پردازنده گرافیکی Mali-G76 در نظر گرفته شده است. هواوی در این محصول پردازنده گرافیکی Turbo خود را نیز بکار گرفته است که عملکرد دستگاه را تا حد زیادی بهبود می بخشد. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده که امکان انجام بازی برای ساعت های متمادی را برای کاربر فراهم می کند.

گوشی هواوی قلم دار

با اینکه این گوشی مخصوص بازی می باشد، ولی هواوی از سنسور های دوربین، مشابه با گوشی Mate 20 Pro در این گوشی استفاده کرده است. رم و حافظه داخلی این گوشی به ترتیب 6 و 128 گیگابایت می باشند و این گوشی در تاریخ 26 اکتبر در بازار های هدف عرضه می شود.

گوشی هواوی با پورشه

دیگر گوشی معرفی شده توسط این کمپانی Mate 20 Porsche می باشد. این گوشی با همکاری شرکت خودرو سازی پورشه و هواوی تولید شده است و اکثر قابلیت های آن مشابه گوشی هوشمند Mate 20 Pro می باشد. تفاوت عمده این گوشی با سوپر پرچمدار کمپانی هواوی، در بخش پشتی قاب است که یک لایه از چرم ناب دست ساز بر روی آن قرار گرفته است. در رابطه با سنسور های بیومتریک این گوشی نیز می توان به سنسور اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و اسکنر چهره اشاره کرد. این گوشی در رنگ های قرمز و مشکی موجود خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/mate_20_x_is_the_best_huawei_unveiled_today_the_porsche_design_is_all_about_looks/
ads
ads