داغ ترین ها :
Mobile و Verizon  روی 5G با هم رقابت می کنند

Mobile و Verizon روی 5G با هم رقابت می کنند

در پایان ماه گذشته، Verizon اعلام کرد که با استفاده از پهنای باند مسکونی 5G خود در نیمه ی دوم سال آینده، 5G را به ۵ بازار عرضه خواهد کرد. Big Red از فناوری امواج میلی متری استفاده می کند که دارای چندین مشکل است. سیگنال ها نیازمند یک خط دید بصری هستند، و به خوبی در ساختار نفوذ نمی کنند.

Verizon VP که از شبکه ی Mike Haberman پشتیبانی می کند، می گوید که Verizon با استفاده از تکنولوژی پرتو شکل با محدودیت ها مقابله می کند و حامل، قادر به دسترسی به یک لینک گیگابایتی حتی در فاصله 2000 فوتی  بود.

تکنولایف امکان خرید گوشی های 5G را برای شما فراهم کرده است.

از سوی دیگر، تمرکز T-Mobile، بر شبکه ی 5G سراسر کشور در سراسر شبکه های تلفن همراه است، هدفی که به احتمال زیاد تا سال 2019-2020 برای مردم عرضه نخواهد شد. جان لیگیر، مدیر عامل T-Mobile، نه تنها از قرار داد بستن با Verizon اجتناب کرد، بلکه هفته ی گذشته در توییتر خود گفته است که Verizon همچنان به “وعده های سر خرمن خود” ادامه می دهد. با اشاره به اطلاعیه های پیشین بزرگترین شرکت مخابراتی کشور، مدیر اجرایی نوشت: “اولین 5G در سال 2016 در دسترس خواهد بود، و اکنون می گویند احتمالا در سال 2018 و هنوز هم هیچ خبری نیست!” (سرمایه ها در مواد منبع مورد استفاده قرار می گیرند).

 

در مصاحبه ای که در هفته ی گذشته منتشر شد، Neville Ray مدیر فن آوری T-Mobile اعلام کرد برنامه ریزی Verizon برای راه اندازی 5G در سال آینده “غیر واقعی” است و اشاره کرد که با “موانع فنی” با طیف موج میلی متر مواجه خواهد بود، به همین دلیل Verizon سرویس 5G را در سال آینده عرضه نخواهد کرد.

زمانی که هابر ورایزون گفت که اظهار نظر راجع به حامل هایی که از طیف موج میلی متری ( مانند T-Mobile ) استفاده نمی کنند، دشوار است، به خودش یک شانس جدید داد. VP شبکه پشتیبانی Verizon افزود که فناوری موج طیف میلیمتری “به سرعت در حال بهبود است”.

T-Mobile و Verizon هر دو برای رسیدن به اولین خط تولید و تبلیغ بزرگی که به همراه اولین ارائه 5G می آید، در حال تلاش هستند. اما از آنجایی که ما در مورد دو برنامه مختلف 5G صحبت می کنیم، این جدال به احتمال زیاد به هیچ نتیجه ای نمی رسد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/mobile-%d9%88-verizon-%d8%b1%d9%88%db%8c-5g-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%85-%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af/
ads
ads