داغ ترین ها :
آپدیت اندروید 9.0 Pie برای گوشی نوکیا 5.1 پلاس، شاید وقتی دیگر

آپدیت اندروید 9.0 Pie برای گوشی نوکیا 5.1 پلاس، شاید وقتی دیگر

در اوایل ماه جاری میلادی، کمپانی HMD Global اعلام کرد که دو گوشی هوشمند این کمپانی در ماه اکتبر و دو گوشی دیگر تا اواخر ماه نوامبر سیستم عامل جدید گوگل یعنی اندروید 9.0 Pie را دریافت خواهند کرد. با اعلام این کمپانی، گوشی های نوکیا 6.1 و نوکیا 6.1 پلاس در ماه اکتبر و گوشی های نوکیا 8 و نوکیا 8 Siccoro که به عنوان پرچمداران این کمپانی شناخته می شوند در ماه نوامبر به نسخه جدید اندروید مجهز خواهند شد.

گوشی نوکیا 5.1 پلاس

با این تفاسیر، گوشی هوشمند نوکیا 5.1 و نوکیا 5.1 پلاس در این تقویم جای نگرفته اند. مدتی پیش این کمپانی اعلام کرده بود که اکثر گوشی های تولید شده توسط این کمپانی، نسخه جدید اندروید را دریافت می کنند.

برای خرید گوشی نوکیا با بهترین قیمت به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

گوشی نوکیا 5.1

اما مدیر اجرایی محصولات نوکیا یعنی آقای جوهو سارویکاس در قالب یک توئیت اعلام کرده بود که یک سوپرایز خواهد بود که گوشی هوشمند نوکیا 5.1 پلاس و نوکیا 5.1 تا آخر سال 2018 آپدیت جدید را دریافت نکنند. از این پیام سارویکاس می توان برداشت کرد که قطعا این دو گوشی اندروید 9.0 Pie را دریافت خواهند کرد ولی از نظر زمانی، اگر تا پایان 2018 این آپدیت را دریافت نکند، قطعا در اوایل سال 2019 این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nokia-5-1-plus-android-pie-update/
ads
ads