داغ ترین ها :
گوشی نوکیا ۷٫۱ به صورت رسمی معرفی شد

گوشی نوکیا ۷٫۱ به صورت رسمی معرفی شد

بلاخره ۴ اکتبر فرا رسید و نوکیا گوشی جدید خود را معرفی کرد. حدس و گمان های فراوانی در رابطه گوشی ای که این کمپانی قرار معرفی داشت در میان بود و حال مشاهده می کنیم که HMD Global گوشی هوشمند نوکیا ۷٫۱ را معرفی کرد. با توجه به قابلیت ها، این گوشی در رنج میان رده محصولات این کمپانی قرار می گیرد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز ۵٫۸۴ اینچ بوده و جنس آن IPS LCD است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی ۲۲۸۰×۱۰۸۰ پیکسل بوده و تراکم آن ۴۳۲ پیکسل بر اینچ می باشد. نوکیا از مدل ناچ برای این گوشی استفاده کرده است که باعث شده ۷۹٫۹ درصد از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شود. با بکارگیری Corning gorilla Glass 3 صفحه نمایش این گوشی تا حد زیادی در مقابل ضربه مقاوم است.
nokia 7.1

گوشی هوشمند نوکیا ۷٫۱ از چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ قدرت می گیرد و در کنار آن ها هشت هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 509 در بخش پردازنده این گوشی فعالیت می کنند. HMD Global برای این گوشی دو مدل رم و حافظه داخلی را در نظر گرفته است. مدل اول رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی داشته و مدل دوم رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد. البته این نکته قابل ذکر است که کاربران می توانند تا ۴۰۰ گیگابایت حافظه داخلی خود را با کمک حافظه خارجی تقویت کنند ولی با این جایگاه دوم سیمکارت آن ها اشغال خواهد شد. گوشی های ساده و هوشمند نوکیا در سایت تکنولایف برای خرید موجود است.
نوکیا 7/1
HMD Global برای این گوشی سه سنسور در نظر گرفته است که دوتای آن در قسمت پشت قرار داشته و یکی از آن در قسمت جلویی. دو سنسور پشتی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی بوده و سنسور جلویی ۸ مگاپیکسل می باشد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۸٫۱ Oreo می باشد ولی این کمپانی بنا دارد تا بزودی در قالب یک آپدیت سیستم عامل اندروید ۹٫۰ Pie را برای این گوشی عرضه کند.

نوکیا 7.1
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری ۳۰۶۰ میلی آمپری اشاره کرد. کمپانی سازنده جایگاه اسکنر اثر انگشت را در قسمت پشتی قاب و در زیر جایگاه دوربین قرار داده است. این گوشی هوشمند با قیمت تقریبی ۳۵۰ یورو و در دو مدل رنگ آبی تیره براق و استیل براق در بازار عرضه خواهد شد. HMD Global بنا دارد تا در تاریخ ۱۱ اکتبر نیز یک گوشی دیگر را معرفی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nokia-7-1-announced/
ads
ads