داغ ترین ها :
HMD گوشی هوشمند نوکیا X7 را به صورت رسمی معرفی کرد

HMD گوشی هوشمند نوکیا X7 را به صورت رسمی معرفی کرد

کمپانی HMD Global بنا دارد تا شکوه سابق برند نوکیا را به آن باز گرداند و به همین منظور، گوشی های هوشمند فراوانی را در رنج های مختلفی معرفی کرده و روانه بازار های هدف خود می کند. تا به امروز نوکیا گوشی های متنوعی را از خانواده X معرفی کرده است و امروز نیز عضو دیگری را به خانواده اضافه کرده است.

نوکیا ایکس 7

گوشی هوشمند نوکیا X7 عضو جدید این خانواده بوده و مخصوص بازار چین می باشد. این گوشی نسخه دیگر گوشی نوکیا 7.1 پلاس است که عرضه جهانی خواهد شد. مانند دیگر گوشی های اخیر این کمپانی، صفحه نمایش این گوشی هوشمند مدل ناچ می باشد که امروزه در سرتاسر دنیا و بخصوص بازار چین طرفداران فراوانی دارد و نسبت صفحه نمایش به قاب در این گوشی هوشمند 86 درصد است.

نوکیا ایکس 7

 

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.18 اینچ و رزولوشن 1080p+ می باشد. این صفحه نمایش پارامتر های مناسبی دارد که می توان به کنتراست 1:1500 و پوشش رنگ 96 درصدی اشاره کرد که کیفیت فوق العاده ای را در قسمت صفحه نمایش رقم می زند. این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 710 قدرت می گیرد و در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی خواهد بود. حافظه داخلی آن نیز مانند رم در دو مدل می باشد که 64 و 128 گیگابایتی خواهند بود، بدین صورت که حافظه داخلی 128 گیگابایتی با رم 6 بکار گرفته می شود و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد و در همین راستا سه قیمت برای این سه مدل در نظر گرفته خواهد شد.

تراشه نوکیا X7

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 8.0 Oreo فعالیت خود را آغاز می کند ولی مسئولین این کمپانی اعلام کرده اند که این گوشی به زودی آخرین ورژن اندروید یعنی 9.0 Pie را دریافت می کند. نوکیا سه سنسور را برای این گوشی در نظر گرفته است که دو سنسور با قدرت های 12 و 13 مگاپیکسل در قسمت پشتی قاب قرار گرفته و یک سنسور 20 مگاپیکسلی دیگر برای عکسبرداری سلفی تعبیه شده است.

دوربین نوکیا X7

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به اسکنر اثر انگشت در پشت قاب و باتری 3500 میلی آمپری اشاره کرد. اتصال سیم این گوشی از طریق جایگاه USB Type-C امکان پذیر بوده و با اینکه عمر جک های 3.5 میلیمتری رو به پایان است، اما در این گوشی این فناوری به کار گرفته شده است. در حال حاضر ثبت پیش سفارش برای این گوشی آغاز شده است و کاربرانی که علاقه دارند این گوشی را خریداری کنند می توانند سفارش خود را ثبت کنند.

دوربین نوکیا X7

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/nokia_x7_goes_official/
ads
ads