داغ ترین ها :
رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی A73 منتشر شد

رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی A73 منتشر شد

پس از عرضه جدیدترین رابط کاربری سامسونگ برای گوشی A53، امروز مشخص شد که رابط کاربری One UI 5 برای A73 هم منتشر شده است. آپدیت One UI 5 برای A73 به صورت OTA در کشور مالزی منتشر شده و به زودی در سایر کشورها هم منتشر خواهد شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که آپدیت One UI 5 برای A73 شامل بسته امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۲ هم می‌شود.

سامسونگ از اواخر مهر ماه رابط کاربری One UI 5 را برای گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر کرد. سپس این رابط کاربری برای پرچم‌دارهای قدیمی‌تر این شرکت از جمله S21 و حتی S20 و سری نوت ۲۰ منتشر شد. حالا از چند وقت پیش این رابط کاربری جدید برای گوشی‌های سری A هم منتشر شده است. این رابط کاربری در آینده برای گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ منتشر خواهد شد.

از جمله ویژگی‌هایی جدیدی که رابط کاربری One UI 5 برای A73 به همراه دارد، می‌توانیم به ویژگی OCR در اپلیکیشن دوربین، گالری و صفحه‌کلید اشاره کرد. این ویژگی می‌تواند متن‌ها را از عکس خارج کند. صفحه‌کلید سامسونگ با ایموجی‌های جدید همراه است و حتی ایموجی‌های انیمیشنی جدید هم دارد. اضافه شدن ایموجی واقعیت مجازی هم بخشی از قسمت‌های جدید One UI 5 است. البته که رابط کاربری One UI 5 برای A73 عملکرد این گوشی را هم بهبود داده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/one-ui-5-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-a73/
ads
ads