داغ ترین ها :
OnePlus 3 و 3T بروز رسانی آندروید 8.0 Oreo را دریافت می کنند

OnePlus 3 و 3T بروز رسانی آندروید 8.0 Oreo را دریافت می کنند

لحظه ای که کاربران One plus 3 و T3 منتظرش بودند، فرا رسید، در نهایت، همان طور که OnePlus اعلام کرد به روز رسانی Android 8.0 Oreo در حال حاضر برای دو محصول محبوبش یعنی OnePlus 3 و 3T در دسترس است. دو ماه پیش OnePlus یک نسخه ی بتا از Android 8.0 Oreo برای OnePlus 3 منتشر کرد، اما این به روز رسانی فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس بود. با این حال، این شرکت وعده داده بود که تا پایان امسال این به روز رسانی در دسترس همه کاربران قرار گیرد. گرچه نمی توانیم آن چیزی که در مورد One Plus 5T اعلام شده را بیان کنیم، اما امری منطقی است که این شرکت چینی تصمیم دارد که دو محصول بزرگ خود را که هنوز رتبه ی اول بازار را کسب نکرده اند، ارتقا دهد.

قصد خرید گوشی های با کیفیت برند Oneplus را دارید؟ فروشگاه اینترنتی تکنولایف گوشی وان پلاس با گارانتی معتبر نارون سرویس موجود کرده است.

در هر صورت اگر کاربر OnePlus 3 یا 3T هستید، به زودی می توانید آپدیت Android 8.0 Nuga را دانلود کنید. به روز رسانی OTA محبوب به تدریج  در دسترس کاربران قرار می گیرد، زیرا فقط تعداد کمی از کاربران آن را دریافت کرده اند، و کاربران بیش تری در چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد.

اگر می خواهید بدانید که چه قابلیت های جدیدی در به روز رسانی وجود دارد که در Android 8.0 Oreo موجود نیست، OnePlus لیستی به روز رسانی های منتشر شده را اعلام کرده است:

سیستم

بروز رسانی به Android O (8.0)؛

افزودن برنامه های موازی؛

اضافه شدن قابلیت تصویر در تصویر؛

اضافه شدن Auto-fill؛

افزودن انتخاب متن هوشمند؛

طراحی جدید تنظیمات سریع؛

پچ امنیتی در سپتامبر به روز رسانی شده است.

Launcher

اضافه شدن نقاط اطلاع رسانی;

طراحی جدید فایل ها;

در حال حاضر نیز قابلیت آپلود عکس به طور مستقیم به شات در OnePlus موجود است.

در مورد همین قسمت های جدید، OnePlus اعلام کرد که آخرین محصول بی نظیر خود، در اوایل 2018 5T نیز به روز رسانی مشابه ی را دریافت خواهد کرد، بنابراین اگر شما قصد دارید این محصول را انتخاب کنید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/oneplus-3-%d9%88-3t-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-8-0-oreo-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d9%85%db%8c-%da%a9/
ads
ads