داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از گوشی اوپو A7 درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی اوپو A7 درز پیدا کرد

در طی سالیان اخیر کمپانی های چینی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و به رقبای قدری برای دیگر کمپانی ها تبدیل شده اند. در کنار برند هایی نظیر هواوی و شیائومی، کمپانی های دیگری نظیر Oppo نیز فعالیت می کنند که با تولید گوشی هوشمند در رنج های مختلف، نامی برای خود دست و پا کرده اند. قیمت گوشی های اوپو را می توانید در سایت تکنولایف ببنید.

اپو a7

حال امروز عکسی منتشر شده است که بسیاری از قابلیت های گوشی جدید این کمپانی با نام A7 را مشخص می کند. عکس منتشر شده اطلاعاتی در رابطه با صفحه نمایش، ابعاد گوشی، قدرت سنسور دوربین ها و بخش پردازنده گوشی را به ما می دهد. طبق اطلاعات منتر شده، صفحه نمایش این گوشی در سایز 6.2 اینچ بوده و رزولوشن آن 1520×720 می باشد که کیفیت +HD را رقم می زند.

اما در قسمت دوربین به رسم اکثر گوشی های امسال، دوربین پشت این گوشی دوگانه می باشد. سنسور های پشتی این گوشی 13 و 2 مگاپیکسلی بوده به طوری که دریچه دیافراگم هر کدام به ترتیب 2.2 و 2.4 می باشند. اما در قسمت جلوی قاب یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای عکسبرداری سلفی تعبیه شده است که دریچه دیافراگم آن 2.0 می باشد. در بخش پردازنده شاهد چیپست اسنپدراگون 450 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 506 هستیم. Oppo برای این گوشی هوشمند دو مدل رم را در نظر گرفته است اولی 3 و دومی 4 گیگابایت خواهد بود و این در حالی است که هر دو مدل حافظه داخلی 32 گیگابایتی خواهند داشت.

گوشی اوپو A7

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به ابعاد 8.1×75.4×155.9 میلی متری، باتری 4230 میلی آمپری،  پشتیبانی از فناوری OTG، بلوتوث ورژن 4.2 و وزن 158 گرمی این گوشی اشاره کرد. با توجه به اطلاعات درز کرده این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo شروع به فعالیت خواهد کرد. اطلاعات درز کرده اما تاریخی را برای معرفی این گوشی هوشمند اعلام نکرده اند ولی این انتظار می رود که این گوشی، تا پایان سال 2018 میلادی توسط کمپانی Oppo معرفی گردد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/oppo-a7-specs-leaked/
ads
ads