داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی A9s با دوربین چهار گانه

سامسونگ گلکسی A9s با دوربین چهار گانه

چند روز پیش کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند گلکسی A7 2018، از اولین گوشی هوشمند خود با دوربین سه گانه رونمایی کرد. این موضع باعث آن شد که گوشی هوشمند گلکسی A7 توجه بیشتری را به خود جلب کند. حال امروز عکس ها و اطلاعاتی از گوشی هوشمند گلکسی A9s به بیرون درز پیدا کرده است که حکایت از دوربین چهار گانه در این محصول دارد.

سامسونگ a9s

کمی پیشتر این گوشی با نام گلکسی A9 Star pro شناخته می شد که حالا اعلام شده است نام آن A9s است. اطلاعات منتشر شده از یک منبع آلمانی درز کرده است که مشخصات مهمی را در رابطه با باتری، چیپست، رم و حافظه داخلی به ما می دهد. با اعلام این منبع، این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 660 قدرت می گیرد. البته این امکان وجود دارد که این مدل چیپست مانند گوشی های پرچمدار، برای آمریکا و چین عرضه شود و از چیپست اگزینوس برای دیگر بازار ها استفاده شود.

گلکسی a9 star

این گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی از باتری 3720 میلی آمپری همراه با شارژ سریع ورژن 2.0 بهره خواهد برد. حال به بخش اصلی این گوشی می رسیم، درست جایی که چهار سنسور برای قسمت پشتی این گوشی در نظر گرفته شده است. این منبع آلمانی اعلام کرده است که سنسور اصلی این گوشی 24 مگاپیکسل می باشد. دومین سنسور 5 مگاپیکسل بوده و سنسور بعدی که مخصوص عکسبرداری در حالت عریض است، 8 مگاپیکسل قدرت دارد و این در حالی است که آخرین 10 مگاپیکسلی می باشد.

حال با توجه به درز این اطلاعات این امیدواری وجود دارد که این گوشی سامسونگ تا پایان سال جاری معرفی شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/quadcam_samsung_galaxy_a9s/
ads
ads