داغ ترین ها :
کوالکام، اپل را به سرقت اطلاعات مودم چیپست های خود متهم کرد

کوالکام، اپل را به سرقت اطلاعات مودم چیپست های خود متهم کرد

کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند و شرکت های سازنده قطعات همواره با یکدیگر همکاری می کنند تا بهترین گوشی های هوشمند را در بازار عرضه کنند. اما گاهی اوقات بر سر مسائلی به مشکل می خورند که باعث می شود پای مراجع حقوقی به میان بیاید و قانون بین کمپانی ها قضاوت کند.

کوالکام و اپل

اما این بار و دوباره کمپانی های اپل و کوالکام به مشکل خورده اند و کمپانی کوالکام، اپل را متهم به سرقت اطلاعات چیپست و مودم خود و دادن آن ها به اینتل می کند. کوالکام و اپل از مدت ها قبل دچار کشمکش شده بودند و این موضوع تا جایی پیش رفت که اپل از سال 2016 همکاری خود با کوالکام را قطع کرده و مودم چیپست های خود را از کمپانی اینتل تهیه کرد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی اپل به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اینتل و اپل

کوالکام شکایت اولیه خود را در ماه نوامبر سال 2017 انجام داد و به تازگی چند بند آن را اصلاح کرد. کمپانی اینتل از دیرباز رقیب کوالکام در تولید چیپست ها و مودم ها است و همچنین خبرگزاری رویترز مدعی است که اپل برای بهبود کیفیت چیپست های اینتل، اطلاعاتی از چیپست های کمپانی کوالکام را در اختیار اینتل قرار داده و در عوض اینتل نیز مودم های چیپست این کمپانی را با تکنولوژی کوالکام در اختیار آن ها بگذارد.

کوالکام در برابر اینتل

حال باوجود تمامی این مسائل باید تا زمانی که دادگاه رای نهایی را اعلام کند صبر کرد، ولی اگر کوالکام ادعای خود را به اثبات برساند، اپل و اینتل باید غرامت سنگینی را به کوالکام پرداخت کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/qualcomm-says-apple-stole-its-secrets-and-gave-them-to-intel/
ads
ads