داغ ترین ها :
کوالکام چیپست جدید خود را با نام اسنپدراگون 675 معرفی کرد

کوالکام چیپست جدید خود را با نام اسنپدراگون 675 معرفی کرد

امروزه پیشرفت گوشی های هوشمند به واسطه پیشرفت و ارتقاء سخت افزار های گوشی ها اتفاق می افتد. چیپست ها در این بین نقش بسزایی دارند. در این بین کمپانی هایی نظیر اینتل و کوالکام به صورت اختصاصی بر روی چیپست ها و لوازم سخت افزاری بخش پردازنده گوشی های هوشمند فعالیت می کنند. حال کمپانی کوالکام که چیپست هایش از خانواده اسنپدراگون می باشند، چیپست جدیدی را به خانواده چیپست های خود اضافه کرده است.

کوالکام اسنپ 675

چیپست جدید این کمپانی اسنپدراگون 675 می باشد که بیشتر که برای گوشی های میان رده کاربرد دارد. کوالکام قابلیت های جدیدی را برای این چیپست طراحی کرده است که به پیشرفت گوشی های رنج میان رده کمک شایانی می کند. اسنپدراگون 675 از معماری 11 نانومتری بهره می برد. این چیپست هسته های تا قدرت 2.0 گیگاهرتز را پشتیبانی می کند. پشتیبانی این چیپست مانند دیگر چیپست ها محدودیت هایی دارد.

مقالات مرتبط: بهترین تراشه موبایل کدام است؟

چیپست جدید از فناوری های قفل بیومتریک اسکن 3 بعدی چهره و دوربین های چند گانه و فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت 720p با سرعت 480 فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت های Bokeh و HDR پشتیبانی می کند. حال با معرفی چیپست جدید توسط کمپانی کوالکام بسیاری از کمپانی های سازنده گوشی به دنبال این محصول خواهند آمد تا گوشی های خود را با آن تجهیز کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/qualcomm_introduces_11nm_snapdragon_675/
ads
ads