داغ ترین ها :
کمپانی Razer پرچمدار جدید خود را با نام Razer Phone 2 معرفی کرد

کمپانی Razer پرچمدار جدید خود را با نام Razer Phone 2 معرفی کرد

در ادامه معرفی پرچمداران توسط کمپانی های مختلف تولید کننده گوشی، کمپانی Razer نیز پرچمدار امسال خود را با نام Razer Phone 2 معرفی کرد. بانگاه به مشخصات و قابلیت های این گوشی در می یابیم که این گوشی از ویژگی های خوبی بهره می برد و این کمپانی یا معرفی Razer Phone 2 قصد دارد تا به خوبی با غول های تولید کننده گوشی رقابت کند. صفحه قیمت روز گوشی را برای اطلاع از موجودی برندهای خاص دنبال کنید.

ریزرفون 2

با اینکه اکثر کمپانی ها از صفحه نمایش OLED در پرچمداران خود استفاده می کنند، کمپانی Razer از صفحه نمایش LCD برای محصول جدید خود استفاده کرده و سایز آن 5.72 اینچ می باشد. رزولوشن صفحه نمایش 2560×1440 پیکسل می باشد و تراکم آن 513 پیکسل بر اینچ است. Razer نیز مانند کمپانی های سامسونگ و سونی، از مدل صفحه نمایش ناچ برای این گوشی استفاده نکرده ولی با توجه به طراحی، درصد بالایی از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است.

گوشی razer 2

 

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد و هشت هسته با قدرت های 2.8 و 1.7 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630 در این گوشی فعالیت می کنند. این کمپانی یک رم قدرتمند 8 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است که اجرای بی نقص بازی ها و برنامه های سنگین را تضمین می کند. اما Razer Phone 2 حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد داشت که تا 512 گیگابایت حافظه خارجی را ساپورت می کند.

ریزر Razer Phone 2

این گوشی نیز مانند گوگل از دو سنسور 12.2 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی پرچمدار خود استفاده کرده است که دریچه دیافراگم آن ها 1.8 می باشد. دوربین جلویی نیز با یک سنسور 8 مگاپیکسلی عکسبرداری سلفی را به خوبی انجام می دهد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری به همراه اسکنر اثر انگشت در کناره قاب و گواهینامه IP67 اشاره کرد.

Razer Phone 2

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/razer_phone_2_is_official/
ads
ads