داغ ترین ها :
realme GT NEO3 یک گوشی مخصوص بازی بسیار زیبا خواهد بود

realme GT NEO3 یک گوشی مخصوص بازی بسیار زیبا خواهد بود

شرکت ریلمی چند وقت به این موضوع اشاره کرد که گوشی realme GT NEO3 در ماه مارس راهی بازار می‌شود. البته ریلمی هنوز تاریخ عرضه دقیق این محصول را اعلام نکرده است. با این حال به نظر می‌رسد که تبلیغات این محصول در شبکه اجتماعی چینی Weibo شروع شده است. یکی از مدیران ریلمی با انتشار تصویر بالا اطلاعات جالبی را هم منتشر کرده است.

به گفته این مدیر شرکت ریملی تعداد کاربرانی که از گوشی realme GT NEO استفاده می‌کنند، به ۲ میلیون نفر رسیده است. موضوع جالب اینجاست که این گوشی سال گذشته راهی بازار شده بود. بد نیست بگوییم که realme GT NEO در ۳۱ مارس سال ۲۰۲۱ (نزدیک به یک سال پیش) معرفی و چند روز بعد هم راهی بازار شد.

این مدیر شرکت ریلمی به این نکته هم اشاره کرد که نیمی از کاربران گوشی‌های این شرکت به بازی علاقه زیادی دارند و به همین دلیل realme GT NEO مورد توجه قرار گرفت. اکنون بسیاری از گیمرها این محصول را انتخاب می‌کنند. چنین استقبالی از گوشی‌های realme GT NEO باعث شد که شرکت ریلمی همکاری جدیدی را هم با سازندگان بازی Honor of Kings شروع کند.

آخرین مدل گوشی realme GT NEO با نام realme GT NEO2 راهی بازار شده بود. این گوشی نه تنها عملکرد شگفت‌انگیزی داشت، بلکه از طراحی بسیار زیبایی هم بهره می‌برد. فرمول ساخت این گوشی خیلی زود میان گیمرها محبوب شد و به نظر می‌رسد چنین طراحی زیبایی را هم در گوشی realme GT NEO3 مشاهده می‌کنیم.

بر اساس شایعات قبلی، گوشی realme GT NEO3 از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی  AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز که از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند، استفاده خواهد کرد. روی این گوشی از تراشه مدیاتک ۸۱۰۰ استفاده می‌شود و دوربین اصلی آن هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 بهره می‌برد که از OIS برخوردار است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم در کنار دوربین اصلی دیده می‌شوند. دوربین سلفی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی جدید ریلمی با رابط کاربری UI 3 که بر اساس اندروید ۱۲ ساخته شده راهی بازار می‌شود. باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع ۱۵۰ وات هم استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که در طول روزهای آینده خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. امیر

    سلام من به از این گوشی خیلی خوشم تکنولایف لطفا این گوشی رو وارد کنید
    یه سوال دیگه اگه توی ایران بیاد قیمت حدودیش بین چند تا چند میشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر نمیشه موجودی و قیمت رو پیش بینی کرد باید منتظر باشید و موجودی رو چک کنید پیروز باشید
  2. gt

    گوشی خوبیه نسبت به قیمتش ارزش خرید و امکانات خوبی داره موجود کنید مرسی

    1. فرانک یحیوی

      پاسخ به gt

      دوست عزیز ممنون از نظر شما، در صورت امکان حتما موجود می‌کنیم.
  3. dramalover

    سلام..موجود نمکینید درایران ؟ گوشیهای خوشقیمت فروششون خوبه اگه سریع بیارید موجودی ایران و سایتهایی ک ریلمی هم بفروشند زیادشدند و نباید پخشش برای تکنولایف سخت باشه

    1. فرانک یحیوی

      پاسخ به dramalover

      سلام، اگه مدل‌‌های گوشی ریلمی مدنظرتونه روی سایت می‌تونید مشاهده کنید، ولی اگه مدل GT Neo3 منظورتونه فعلا مشخص نیست.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/realme-gt-neo3/
ads
ads