داغ ترین ها :
بررسی ساعت هوشمند واچ جی اس پرو آنر

بررسی ساعت هوشمند واچ جی اس پرو آنر

ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro دقیقا همان چیزی است که دوست داریم در یک به روز رسانی ببینیم. این ساعت هوشمند بهبود یافته مدل Magic Watch 2 می‌باشد و در حال حاضر به یک ساعت هوشمند فوق‌العاده تبدیل شده است که رضایت کاربران را به دنبال دارد. اضافه شدن ویژگی‌های سفارشی منحصر به فرد، […]

ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro

خرید ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طول عمر باتری عالی
  • حسگر سنجش ضربان قلب فوق العاده دقیق
  • صفحه نمایش OLED درخشان

نقاط ضعف

  • عملکرد بعضی وقت‌ها کند می‌شود

ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro دقیقا همان چیزی است که دوست داریم در یک به روز رسانی ببینیم. این ساعت هوشمند بهبود یافته مدل Magic Watch 2 می‌باشد و در حال حاضر به یک ساعت هوشمند فوق‌العاده تبدیل شده است که رضایت کاربران را به دنبال دارد. اضافه شدن ویژگی‌های سفارشی منحصر به فرد، باتری بادوام فوق‌العاده، طراحی جدید مقاوم و… این ساعت هوشمند آنر را برای کسانی که به دنبال یک همراه ماجراجویی با هدف فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه نظیر کوه‌نوردی هستند به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل کرده است. به علاوه ساعت هوشمند Honor Watch GS Pro برای ماجراجویی‌های شهری نیز ساعتی مقاوم به حساب می‌آید، اما به دلیل برخی از جنبه‌های ضعیف خود در سبک زندگی افراد قادر به رقابت با برخی از دستگاه‌های هوشمند گران‌قیمت و حرفه‌ای نیست. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا ساعت هوشمند واچ جی اس پرو آنر را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی ساعت هوشمند واچ جی اس پرو آنر از جنبه‌های مختلف

آنر بیشتر به خاطر تلفن‌های هوشمند خود مشهور است، اما ساعت‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام آن نیز کاملا چشمگیر هستند و Honor Watch GS Pro از پیشنهادات خوب این برند به شمار می‌رود. به جای انتشار به روز رسانی‌های تکراری در ساعت‌های هوشمند Magic Watch، آنر در سال 2020 تصمیم به تولید دو دستگاه جدید  Honor Watch GS Pro و Honor Watch ES گرفته است که مورد دوم ویژگی‌های مناسب تناسب اندام را در یک بدن لطیف ارائه می‌دهد. اما آنر واچ جی اس پرو از لحاظ طراحی با بدنی ناهموار حرکت می‌کند و هوشمندانه‌های تناسب اندام آن با کسانی که فضای خارج از خانه را به سالن بدن سازی ترجیح می‌دهند، تکمیل می‌شود. به علاوه این دستگاه هوشمند حتی اگر با موارد ردیاب‌های ردیف حرفه‌ای مطابقت نداشته باشد نیز برای طرفداران تناسب اندام تازه کار بسیار مفید است که در ادامه به بررسی دقیق‌تر این دستگاه هوشمند خواهیم پرداخت.

قیمت آنر واچ جی اس پرو

Honor Watch GS Pro در سپتامبر 2020 و در کنار Watch ES در IFA 2020 رونمایی شد و کمی بعد به فروش رسید. این محصول در انگلیس و اروپا در دسترس است، اما Honor محصولات خود را در ایالات متحده به بازار عرضه نمی‌کند، بنابراین برای انتشار در آنجا به انتظار ننشینید. برخی از محصولات آن در استرالیا نیز عرضه می‌شوند، اما تا چند مدت قبل خبری از انتشار این محصول وجود نداشت. قیمت Honor Watch GS Pro تقریبا بین 300 تا 400 دلار استرالیا می‌باشد که گرانتر از Watch ES است.

بررسی واچ جی اس پرو آنر از نظر قیمت

به علاوه این ساعت هوشمند از Honor Magic 2 که 210 یا 305 دلار استرالیا می‌باشد نیز گرانتر است و به طور کلی در حال حاضر نسبت به سایر برندها این ساعت از هزینه بالاتری برخوردار می‌باشد. با این اوصاف، مقایسه Watch GS Pro با سایر دستگاه‌های متمرکز در فضای باز همانند Amazfit T-REX که قیمت آن از 200 دلار استرالیا شروع و به 400 دلار استرالیا ختم می‌شود، مفیدتر است.  بنابراین با وجود تبدیل‌های تقریبی، این یک قیمت تقریبا میان رده برای این نوع از ساعت‌ها به حساب می‌آید.

طراحی آنر واچ جی اس پرو

Honor Watch GS Pro از بدنه بزرگ و دو بند جدا شونده تشکیل شده است که بندهای آن به راحتی خارج می‌شوند، زیرا از گیره‌های نسبتا کوچکی برخوردار هستند و این بدان معناست که هنگام استفاده از ساعت ممکن است، شل شود. به علاوه این ساعت دارای بندهای طولانی با سوراخ‌های زیاد می‌باشد و به شما اطمینان می‌دهد که ساعت با اکثر اندازه‌های مچ دست متناسب است. جالب است بدانید بند‌های ساعت از فلوئورید ساخته شده‌اند و استفاده از آن‌ها صاف و راحت است و برای افرادی که دارای بیماری پوستی هستند کمتر از دیگر مواد به کار رفته در بندهای ساعت‌های مختلف می‌تواند تحریک کننده باشد. همان‌طور که گفته شد بدنه ساعت بزرگ است و طول و عرض آن هر دو 48 میلی‌متر می‌باشد.

 

مطالب مرتبط: معرفی مچ بند هوشمند جدید آنر بند 6

 

البته ما اندازه‌گیری رسمی برای ضخامت ساعت نداریم، اما می‌توانیم آن را در حدود 15 میلی‌متر قرار دهیم. این اندازه با وزن آن که 45/5 گرم می‌باشد، مطابقت دارد و گفتنی است که این یکی از سنگین‌ترین ساعت‌هایی می‌باشد که توسط کاربران استفاده شده است. همین امر سبب می‌شود که Honor Watch GS Pro به یک دستگاه چاق تبدیل شود که در این صورت برخی از افراد با مچ دست کوچکتر ممکن است اندازه ساعت را خیلی بزرگ بدانند و از خریدن آن منصرف شوند. این ساعت هنگامی که به مچ دست بسته شود کاملا نمایان و بزرگ است، به گونه‌ای که می‌توانید برخی اوقات آن را روی میز نیز قرار دهید. خوشبختانه این ساعت از مقاومت بالایی برخوردار است، به طوری که اگر به آن ضربه بزنید از آن آسیب خواهید دید.

بررسی واچ جی اس پرو آنر از نظر طرح

Honor Watch GS Pro تست‌های نظامی IL-STD-810G را پشت سر گذاشته است و تا 50 متر در برابر آب مقاوم می‌باشد. Honor Watch GS Pro همانند مدل قبلی خود تاچ ندارد، اما در عوض دارای دو دکمه مستطیل شکل است که پیدا کردن و فشار دادن آن‌ها بدون نیاز به تماشای ساعت بسیار آسان می‌باشد. در اطراف صفحه نمایش نیز یک قاب فولادی ضد زنگ برجسته قرار دارد که خیلی بزرگ نیست، اما تا حدی مسئولیت محافظت از صفحه را بر عهده دارد و نشانگرهای قطب نما را روشن می‌کند. بنابراین با توجه به ساخت بزرگ و ناهموار آن، ممکن است فکر کنید که پوشیدن Honor Watch GS Pro سخت است. اما باید گفته شود که این ساعت به اندازه باری که نشان می‌دهد، خیلی سنگین نیست، اما پیشنهاد می‌کنیم هنگامی که خواستید استراحت کنید حتما آن را از دستتان دربیاورید تا مچ دستتان نیز به راحتی استراحت کند.

 

شاید علاقه داشته باشید: بهترین گوشی های آنر را بشناسید

 

صفحه نمایش آنر واچ جی اس پرو

Honor Watch GS Pro از یک صفحه نمایش لمسی 1/39 اینچی AMOLED، 454 در 454 پیکسلی و روشنایی 800 Nits برخوردار است. ویژگی‌های این صفحه نمایش تقریبا با صفحه نمایش Magic Watch 2 یکسان است و فقط چند تغییر کوچک وجود دارد. در این دستگاه هوشمند به هنگام مشاهده چهره‌های تماشایی، نمودارهای تمرینی و… رنگ‌ها روشن و سرزنده به نظر می‌رسند، بنابراین به راحتی می‌توانید آنچه را که مشاهده می‌کنید، تشخیص دهید. در GS Pro یک نمایشگر همیشه روشن وجود دارد که بسیار روشن است و مشکلی که کاربران در Magic Watch 2 با آن مواجه بودند را برطرف می‌کند. از این رو با توجه به صفحه نمایشگر همیشه روشن “کم نور” در Magic Watch 2، این ویژگی می‌تواند مردم را به خرید ساعت GS Pro ترغیب کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب GS Pro این است که شما می‌توانید با استفاده از برنامه Tua HuaWei Health پس زمینه ساعت خود را تنظیم کنید و در صورت تمایل از عکس یک عزیر، یک حیوان خانگی و یا خودتان به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

عملکرد و نرم افزار آنر واچ جی اس پرو

Honor Watch GS Pro از Huawei’s LiteOS استفاده می‌کند (Huawei شرکت اصلی آنر است) که در اینجا نسبت به نرم افزار دستگاه‌های قبلی تغییر چندانی نکرده است. اما صفحه‌های ساعت به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که به شدت بر روی سلامتی و تناسب اندام تمرکز می‌کنند.

بررسی واچ جی اس پرو آنر از نظر عملکرد

مثلا اگر بر روی صفحه اصلی ساعت بکشید یک نمودار ضربان قلب برای روز و نمودار استرس پیدا خواهید کرد و یا می‌توانید عملیاتی نظیر اطلاع از وضعیت آب و هوا، مدیریت موسیقی و ردیابی خواب را بر روی دستگاه انجام دهید. دکمه پایین را فشار دهید و مستقیما به منوی تمرین بروید. یکی را فشار دهید تا به لیست برنامه‌‌ها که شامل تمرینات تنفس، شاتر تلفن از راه دور، اعلان‌ها، قطب نما و… است، هدایت شوید.

 

مطالب مرتبط: بررسی ردمی واچ شیائومی

 

عمر باتری آنر واچ جی اس پرو

Honor Watch GS Pro عمر باتری فوق‌العاده چشمگیری دارد و کسانی که به ساعت اپل یا دیگر موارد مشابه که باتری آنها فقط یک روز دوام می‌آورد، عادت کرده‌اند از این ویژگی GS Pro تعجب می‌کنند. Honor اظهار داشت که با وجود استفاده فشرده، شارژ باتری Watch GS Pro، 28 روز تا یک ماه کامل به طول می‌انجامد. چهار هفته، سه هفته و یا هر چیزی در این حدود برای یک ساعت هوشمند بسیار چشم‌گیر است و باعث می‌شود شارژ دستگاه چنان نادر باشد که به احتمال زیاد فراموش کنید شارژر را کجا گذاشته‌اید. با ماندگاری شارژ باتری GS Pro در این مدت، دیگر هرگز از اتمام شارژ آن نگران نخواهید بود و بدون شک این ویژگی انگیزه کسانی را که سفرهای طولانی مدت می‌روند و قادر به برقراری مکرر دستگاه‌های خود نیستند، برای خرید این دستگاه هوشمند برانگیخته خواهد کرد. شارژ GS Pro از طریق یک پد اختصاصی صورت می‌گیرد که به صورت مغناطیسی به ساعت و سپس به یک پورت USB متصل می‌شود. لازم به ذکر است با وجود ظرفیت بالای باتری، شارژ شدن دستگاه زیاد طول نمی‌کشد و در صورتی که شارژ آن کاملا تمام شده باشد فقط یک ساعت زمان خواهد برد.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف ما Honor Watch GS Pro را از نظر قیمت و در دسترس بودن، طرح، صفحه نمایش، عملکرد و نرم افزار و عمر باتری مورد بررسی قرار دادیم. علاوه بر آن شما می‌توانید وارد صفحه وبلاگ تکنولایف شوید تا نقد و بررسی دیگر محصولات جدید آنر نظیر ساعت هوشمند Honor Watch SE را نیز مطالعه کنید و به اطلاعات مفیدی دست یابید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
0 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a7%d9%86%d8%b1-%d9%88%d8%a7%da%86-gs-pro/
ads
ads