داغ ترین ها :
بررسی تخصصی ساعت میبرو لایت 2

بررسی تخصصی ساعت میبرو لایت 2

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ از جمله محصولات خوش قیمتی است که امکانات بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این محصول امکان مکالمه دارد و از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲

ساعت هوشمند Mibro Lite 2

خرید ساعت هوشمند Mibro Lite 2

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت صدا :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • امکان مکالمه به واسطه گوشی
  • ضد آب
  • صفحه نمایش با کیفیت

نقاط ضعف

  • کیفیت اسپیکر خیلی بالا نیست
  • کیفیت بندها خیلی بالا نیست

ساعت هوشمند میبرو واچ لایت ۲ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که با توجه به قیمت امکانات بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شرکت میبرو در طول سال‌های گذشته نشان داده که می‌تواند ساعت‌های هوشمند خوش ساختی با قیمتی مناسب راهی بازار کند. میبرو لایت ۲ هم دقیقا چنین محصولی است. با ساعت هوشمندی سروکار دارید که صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی دارد و از حسگرهای متعددی از جمله حسگر سنجش ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون مجهز شده و از ۶۰ حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند. اما مهمترین ویژگی این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه است که به واسطه ارتباط بلوتوثی با گوشی صورت می‌گیرد.  اگر قصد خرید این محصول را دارید، بد نیست بررسی میبرو لایت 2 را در ادامه بررسی انواع ساعت هوشمند در تکنولایف مطالعه کنید.

طراحی؛ ظاهری مانند ساعت‌های کلاسیک

ساعت میبرو لایت ۲ به صورت دایره‌ای طراحی شده و از دو مانند یک ساعت کلاسیک می‌ماند. با این حال این ساعت هوشمند اسپورت طراحی شده و ظاهری شیک و جذاب دارد. این طراحی باعث شده که میبرو لایت ۲ برای خانم‌ها و آقایان مناسب باشد. باید به این موضوع اشاره کنیم که میبرو لایت ۲ در ابعاد ۴۴٫۷ در ۴۴٫۷ در ۱۱٫۲ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۵۴ گرم می‌رسد. روی لبه سمت راست آن دو دکمه دیده می‌شود که به واسطه آن ها می‌توانید ساعت را کنترل کنید. البته صفحه نمایش لمسی این محصول هم در چنین کاری به شما کمک می‌کند. در پشت ساعت هم حسگرهای مختلف قرار گرفته‌اند و پورت شارژ آهنربایی هم دیده می‌شود.

ظاهر ساعت mibro lite 2

از دیگر ویژگی‌هایی که باید در بررسی ساعت mibro lite 2 به آن اشاره کنیم، فریم فلزی آن است. همچنین به همراه این محصول دو بند هم عرضه شده که یکی به سیلیکونی مشکی است و دیگری چرمی قهوه‌ای خواهد بود. این دو بند باعث شده‌اند که بتوانید میبرو لایت ۲ را به راحتی با لباس‌های مختلف هماهنگ کنید. البته باید بگوییم که کیفیت بندها خیلی بالا نیست. اما حداقل از بندهای نسبتا زیبایی برای این محصول استفاده شده است. بندها حس بدی ایجاد نمی‌کنند و می‌توانید بدون اینکه دستتان عرق کند، ساعت‌های زیادی از این محصول استفاده کنید.

ساعت هوشمند میبرو لایت ۲ از صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی دایره شکل AMOLED بهره می‌برد. صفحه نمایشی که از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن هم استفاده می‌کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند کیفیت بسیار مناسبی دارد و از وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند این است که واچ‌ فیس‌های متعددی دارد، روشنایی مناسبی تولید می‌کند و به سرعت متوجه لمس کاربران می‌شود.

بند ساعت میبرو لایت 2

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت T-rex pro

 

ویژگی‌های جذاب یک ساعت هوشمند خوش قیمت

در ادامه نقد ساعت mibro lite 2 می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های جذاب این محصول آشنا کنیم. اولین چیزی که باید به آن اشاره کنیم این است که میبرو لایت ۲ تا 2ATM در برابر نفوذ آب مقاوم است. در واقع در زمان ظرف شستن و شستن دست‌ها  و در روزهای بارانی این ساعت را به دست داشته باشید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند میبرو لایت 2

همان‌طور که گفتیم این ساعت هوشمند از حسگرهای سلامتی متعددی بهره می‌برد که باید در بررسی ساعت هوشمند mibro lite 2 به آنها اشاره کنیم. این محصول از حسگر سنجش ضربان قلب بهره می‌برد و می‌تواند به صورت ۲۴ ساعت میزان ضربان قلب شما را زیر نظر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های میبرو لایت ۲ این است که می‌تواند خواب کاربران را هم پایش کند و اطلاعات خوبی از کیفیت خواب کاربران منتشر کند.

موضوع بعدی که در بررسی میبرو لایت 2 باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول از پدومتر یا گام شمار بهره می‌برد. به همین دلیل می‌تواند به شما بگوید که در طول روز چقدر فعالیت فیزیکی انجام داده‌اید و چه میزان کالری مصرف کرده‌اید.

منو ساعت هوشمند mibro lite 2

قابلیت مکالمه در میبرو لایت ۲

در ادامه بررسی ساعت mibro lite 2 باید به ویژگی مکالمه این محصول اشاره کنیم. میبرو لایت ۲ از اسپیکر و میکروفن برخوردار است. این محصول می‌تواند با اتصال بلوتوثی به گوشی، تماس تلفنی برقرار کنید. در آزمایش‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که کیفیت این تماس تلفنی قابل قبول است. نه تنها صدای شما با کیفیت مناسبی منتقل می‌شود، بلکه صدای مخاطب را هم به خوبی می‌شنوید. البته اگر در محیط شلوغی قرار داشته باشید، شاید شنیدن صدای مخاطب از ساعت کمی دشوار باشد که این موضوع هم طبیعی است. چرا که اسپیکر بزرگ و خیلی با کیفیتی روی این محصول قرار نگرفته است. اسپیکر این محصول در محیط‌هایی که سکوت باشد عملکرد بهتری دارد. میکروفن هم صدای شما با نسبتا خوب منتقل می‌کند، البته که باز هم حجم صدای خیلی بالایی را انتقال نمی‌دهد و حس می‌کنید که صدا کم است. البته که کمی هم صدای محیط را خواهید شنید.

 

انواع ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند مکالمه دار

Mibro Lite 2 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

احتمالا در بررسی ساعت mibro lite 2 به دنبال جواب این سوال هستید که آیا این ساعت هوشمند میبرو از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند یا خیر. باید بگوییم که این محصول به خوبی زبان فارسی را نشان می‌دهد و اعلان‌های فارسی را بدون مشکل می‌توانید از روی ساعت بخوانید.

پشتیبانی از فارسی در ساعت میبرو لایت 2

 

 

هماهنگی کامل با گوشی هوشمند

در ادامه نقد ساعت mibro lite 2  باید به سایر ویژگی‌های این محصول هم اشاره کنیم. زمانی که میبرو لایت ۲ را به گوشی متصل می‌کنید می‌توانید روی پخش موسیقی از گوشی کنترل داشته باشید. می‌توانید موسیقی را تغییر دهید و یا صدای پخش موسیقی را با ساعت کم یا زیاد کنید. حتی می‌توانید تماس تلفنی بگیرید بدون اینکه از گوشی استفاده کنید. خود ساعت شماره‌گیر دارد و این کار را به راحتی انجام می‌دهد. امکان پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی و یا رد آن‌ها را خواهید داشت.

این ساعت از ۶۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. از جمله این فعالیت‌های ورزشی می‌توانیم به کوه‌نوردی،   دوچرخه سواری خارج از خانه،صخره نوردی،دویدن خارج از خانه  کردن اشاره کنیم. این حسگر به ویژگی تمرین تنفس مجهز شده و از ویژگی‌های مخصوص بانوان هم بهره می‌برد.

میبرو لایت 2

باتری؛ مناسب برای هرگونه فعالیتی

یکی دیگر از قسمت‌هایی که در بررسی ساعت هوشمند mibro lite 2 باید به آن اشاره کنیم، باتری آن است. میبرو لایت ۲ به باتری ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که به گفته ادعا شده بین ۳ تا ۱۲ روز می‌تواند این محصول را روشن نگه دارد و نسبت به ساعت میبرو لایت که 230 میلی‌ آمپر ساعت باتری دارد، باتری قوی تری را عرضه می کند. هرچقدر که از حسگرهای این محصول به صورت همزمان استفاده کنید، باتری زودتر تمام می‌شود. با این حال در استفاده‌های سبک و بسیار معمولی شاید بیشتر از ۱۲ روز هم بتوانید از باتری استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی می بند ۸ شیائومی

 

آیا میبرو لایت ۲ ارزش خرید دارد؟

نسبت به قیمتی که برای میبرو لایت ۲ در نظر گرفته شده و امکاناتی که دارد، با محصول ارزشمندی سروکار دارید. همان‌طور که در بررسی ساعت mibro lite 2 گفتیم، این محصول ضد آب است، قابلیت مکالمه دارد و از فعالیت‌های ورزشی متنوعی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند این است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و اعلان‌های فارسی را عالی نشان می‌دهد.

 

خرید این ساعت هوشمند از تکنولایف: خرید ساعت هوشمند mibro lite 2

سوالات متداول

آیا Mibro Lite 2 امکان مکالمه دارد؟ بله این ساعت هوشمند با ارتباط بلوتوثی به گوشی متصل می‌شود و از آنجایی که میکروفن و اسپیکر دارد می‌توانید با آن تماس تلفنی برقرار کنید. برای تماس حتما به گوشی نیاز خواهید داشت.

آیا Mibro Lite 2 از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟ بله. این ساعت هوشمند به‌خوبی اعلان‌های فارسی را نشان می‌دهد.

آیا Mibro Lite 2 ضد آب است؟ بله. این ساعت هوشمند ضد اب است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
19 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

64 نظر

  1. امیرحسین

    سلام یه راهنمایی بکنید گوشیم وصل میشه به ساعت کسی زنگ میزنه نشون میده فقط بعضی وقتا هیچ پیامی نمیاد در صورتی که گوشیم وصله به ساعت

  2. مسیح

    وقت بخیر،میخواستم بدونم میبرو لایت 2 یک مدل واحد هستش یا اینکه مدل های دیگ هم داره مثلا توی سایت های فروش مجازی بار ها دیدم ک بعد از میبرو لایت 2 یک پسوند دیگ هم بهش اضافه شده و یک مدل جدا شده،در این باره توضیح بدید ممنون میشم

  3. علی

    سلام یک سوال داشتم
    صفحه اش چون حاشیه زیاد داره کوچیک نیست

    1. داریوش

      پاسخ به علی

      سلام من این ساعت رو‌خریدم متاسفانه مدتی هست که بلوتوث صوتیش قطع شده و متصل نمیشه توی گوشی هم بلوتوثش‌پیدا نمیشه ،امکان داره راهنمایی کنید
      1. نیلوفر حجابی

        پاسخ به داریوش

        سلام وقت بخیر برای چک کردن تنظیمات از برنامه کمک بگیرید
  4. مهدی

    سلام خسته نباشید
    من این ساعت رو میخوام تهیه کنم اما دو سوال دارم
    1-آیا منوی فارسی داره؟
    ۲-میبرو لایت۲بهتره یا میبروa2

    1. محمد نجفی

      پاسخ به مهدی

      من از این ساعت به مدت دو هفته هست که دارم استفاده میکنم میبرو لایت۲ واقعا عالی هستش هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات و سخت افزار که برای من این مورد خیلی مهم بود و هم از نظر کیفیت ساخت به شدت توسیه میکنم،تنها عیبی که من میتونم از این ساعت بگیرم حاشیه زیاد صفحه نمایش هستش که اون هم با زمینه های متفاوت قابل حل هستش.
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام اعلان ها رو بدون مشکل فارسی نشون میده لایت ۲ بهتره
  5. اسلامی

    سلام ساعت به گوشی ایفون متصله و هنگام پاسخ به تماس خطای bt را بازکنید میدهد چیکار کنم ؟

    1. پرهام

      پاسخ به اسلامی

      ساعت رو روشن کن برو تو آهنگ ها بالا سه نقطه میاد اونو بزن بزار رو پخش از ساعت بعد از بلوتوث گوشیت وصل شو
  6. محمود

    سلام ،ببخشید این ساعت قابلیت GPS و رد یابی دارد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمود

      سلام خیر
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-2/
ads
ads