داغ ترین ها :

بررسی هندزفری هایلو W1

هایلو W1 به توجه به قیمتی که دارد محصولی جذاب به نظر می‌رسد. اما آیا قیمت باعث شده که این محصول کیفیت مناسب نداشته باشد؟ در بررسی هایلو W1 به این سوال پاسخ خواهیم داد.

هایلو W1

خرید هایلو W1

امتیاز

7.5
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد :

نقاط قوت

  • عملکرد باتری مناسب
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • قیمت مناسب
  • ابعاد مناسب کیس
  • مقاوم در برابر پاشش قطره‌های آب

نقاط ضعف

  • از ANC برخوردار نیست
  • شارژ سریع ندارد
  • ضد آب نیست

در میان هندزفری‌های خوش قیمت بازار که امکانات خوبی به کاربران ارائه می‌دهند و کیفیت صدای مناسبی هم دارند می‌توانیم به هایلو W1 اشاره کنیم. محصولی که هم با گوشی‌های اندروید و هم گوشی‌های آیفون سازگاری  دارد و از باتری مناسبی هم بهره می‌برد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بررسی هایلو w1 شما را بیشتر با این محصول بیشتر آشنا کنیم. در بررسی هندزفری haylou w1 سعی می‌کنیم شما را با ویژگی‌های جذاب این محصول آشنا کنیم تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

 

از مجموعه هندزفری های برند Haylou در فروشگاه ما دیدن کنید: قیمت هندزفری هایلو

 

طراحی ساده اما با کیفیت

در ابتدای بررسی هدفون هایلو w1  باید بگوییم که این محصول با لوازم خاصی راهی بازار نشده و به همراه آن تنها یک کابل شارژ USB-C و سری‌های سیلیکونی عرضه شده است. برای اینکه قیمت هایلو W1 خیلی زیاد نباشد، آیتم خاصی در بسته‌بندی آن دیده نمی‌شود. در بسته‌بندی این محصول خودش هندزفری است که ارزش بیشتری دارد.

موضوعی که باید در بررسی w1 به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت آن است. در نگاه کلی به نظر می‌رسد که W1 کیفیت ساخت قابل قبولی داشته باشد. با این حال باید بگوییم که کیس هایلو W1 کمی ضعیف و شکننده به نظر می‌رسد، چرا که جنس آن پلاستیکی است و به راحتی خط و خش بر می‌دارد. با این حال کیس اصلا بزرگ و زشت نیست و به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.

کیس هایلو W1

طراحی بادزهای W1 هم بد از کار در نیامده و می‌توانیم بگوییم که کمی شبیه به ایرپادز پرو طراحی شده‌اند. برخورداری از سری‌های سیلیکونی باعث شده که بادزهای W1 خیلی راحت داخل گوش قرار بگیرند. اتفاقی که باعث راحتی استفاده از این هندزفری بلوتوثی می‌شود و همچنین باعث می‌شود که صدای بیرون به داخل گوش نرسد.

سری های سیلیکونی هایلو W1

 

نقد تخصصی هدفون و هندزفری در تکنولایف:
بررسی هندزفری کیو سی وای T13

 

عملکردی مناسب برای فعالیت روزانه

در ادامه بررسی هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 باید بگوییم که این محصول از عملکرد قابل قبولی برخوردار است که کار شما را به راحتی راه می‌اندازد. هندزفری بلوتوثی W1 به بلوتوث ۵٫۲ مجهز شده و از تراشه QCC3040 کوالکام استفاده می‌کند. همچنین باید بگوییم که با هر بار شارژ‌ بادزها می‌توانید تا ۶ ساعت با این محصول صحبت کنید. اگر کیس را هم به همراه داشته باشید می‌توانید تا ۲۰ ساعت با W1 کار کنید.

 

از دیگر ویژگی‌های هایلو W1 می‌توانیم به پشتیبانی از کدک aptX Adaptive روی گوشی‌های اندرویدی اشاره کنیم. خود بادزها هم از گواهی IPX4 برخوردار است که باعث شده در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم باشد. به همین دلیل در زمان ورزش کردن نباید نگران عرق بدن و آسیب رسیدن به این محصول باشید.

با توجه به قیمتی که برای هایلو W1 در نظر گرفته شده باید بگوییم که این محصول ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد و شما را شگفت‌زده می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها را روی محصولات گران قیمت بازار مشاهده می‌کنیم. با این حال هایلو W1 بدون اینکه حساب بانکی شما را خالی کند، ‌ ویژگی‌های متنوع و باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

بررسی جدیدترین سوگلی برند کیو سی وای: بررسی هندزفری qcy t13 anc

 

هندزفری هایلو W1

شاید تنها قابلیتی که روی این محصول وجود نداشته باشد، ANC با حذف صدای مزاحم به‌صورت فعال باشد. از طرف دیگر باید بگوییم که اپلیکیشن خاصی از W1 پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل کاربران امکان شخصی‌سازی حالت‌های پخش صدا را در این محصول نخواهند داشت.

در بررسی هدست هایلو w1  باید بگوییم که این محصول از دکمه‌های لمسی برخوردار است که به واسطه آن‌ها می‌توانید موسیقی پخش کنید یا پخش موسیقی را متوقف کنید. این دکمه‌های لمسی برای پاسخ دادن به تماس‌ها هم به کار می‌روند، اما نمی‌توانید برای تغییر حجم صدا از آن‌ها استفاده کنید. برای کم و زیاد کردن صدا باید از گوشی استفاده کنید.

 

یکی از حرفه ای ترین هندزفری های فعلی بازار را بررسی کردیم:
بررسی ایرپاد پرو ۲

 

کیفیت صدای هایلو W1

قسمت بعدی که در نقد و بررسی haylou w1 باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدای هایلو W1 است. چیزی که کاربران در زمان خرید این محصول به آن توجه زیادی می‌کنند.  با توجه به قیمتی که برای هایلو W1 در نظر گرفته شده باید بگوییم که کیفیت صدای فوق‌العاده و رده بالایی را ارائه می‌کند.

بادزها باس بسیار خوبی تولید می‌کنند که هم متعادل است و هم هیجان گوش کردن به موسیقی را افزایش می‌دهند. البته اگر به باس بیشتری نیاز داشته باشید، این هندزفری بلوتوثی شما را نا‌امید می‌کند؛ اما به نظر ما همین مقدار باس فوق‌العاده است و به نیاز اکثر کاربران پاسخ می‌دهد. اکثر موسیقی‌هایی که باس و کوبش بالایی دارند را می‌توانید با این هندزفری به خوبی گوش کنید.

هایلو W1 در پخش صداهای Mid هم عملکرد خوبی نشان می‌دهد و این قسمت حتی ما را شگفت‌زده هم کرد. صدای خواننده شفاف و بسیار خوب شنیده می‌شود و جزئیات را به خوبی در آن احساس می‌کنید.

در کل باید بگوییم که کیفیت صدای هایلو W1 شما را شگفت‌زده می‌کند. مخصوصا که برای خرید این محصول نباید هزینه زیادی انجام دهید.

 

ایرپاد 2 زیر ذره‌بین: بررسی ایرپاد سری ۲

 

آیا هایلو W1 ارزش خرید دارد؟

در بررسی هندزفری haylou w1 به این موضوع اشاره کردیم که دلیل اصلی خرید این محصول قیمت و کیفیت فوق‌العاده‌ آن است. اگر برای خرید یک هندزفری بلوتوثی نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، هایلو W1 گزینه فوق العاده‌ای خواهد بود.

عکس هندزفری هایلو w1

درست است که این محصول ضد آب نیست، اما در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است و در زمان ورزش کردن می‌توانید از آن استفاده کنید. پس توجه کنید که از این محصول در زیر باران استفاده نکنید و آن را در جریان مستقیم آب قرار ندهید. یکی دیگر از نقاط ضعف این محصول هم نداشتن ویژگی حذف صدای مزاحم است.

هایلو W1 صدای باس مناسبی تولید می‌کند و از حجم صدای مناسبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. کیفیت پخش موسیقی این محصول نظر شما را به خودش جلب می‌کند. کیفیت ساخت کلی W1 هم قابل قبول است و قیمت هم ارزش آن را بیشتر کرده است.

 

یک هندزفری جذاب مناسب هدیه را بررسی کردیم:
بررسی هندزفری Acefast t6

 

سوالات متداول

آیا هایلو W1 با آیفون سازگار است؟ بله این محصول با آیفون هم سازگاری دارد.

آیا هایلو W1 ضد آب است؟ این محصول ضد آب نیست، اما در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است.

عملکرد باتری هایلو W1 چطور است؟ با هر بار شارژ تا شش ساعت می‌توانید از بادزها استفاده کنید. اگر کیس را به همراه داشته باشید می‌توانید تا ۲۰ ساعت از این محصول استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

14 نظر

  1. امیر علی

    سلام
    من قصد خرید هندزفری بی سیم دارم
    اما بین انکر r50i و هایلو w1 تردید دارم
    به نظر شما کدوم ارزش خرید بالایی دارد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر علی

      سلام وقت خوش انکر R50i
  2. ابوالفضل رضایی

    سلام
    صدای بعضی از آهنگ ها در زمان پخش گاهی خش خش میکنن
    حتی آهنگ با کیفیت هم دانلود کردم باز این مشکلو داشت

    1. حمید

      پاسخ به ابوالفضل رضایی

      سلام خسته نباشید ایا این هندزفری گیم مود هم داره؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به حمید

        سلام خیر
    1. ابوالفضل

      پاسخ به ابوالفضل رضایی

      سلام دقیقا برای منم همین مشکل هست
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ابوالفضل رضایی

      سلام وقت بخیر اگه مشکل فایل صوتی نیست شاید هندزفری مشکل داره
      1. سحر

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام خداقوت. دوتا گوشی این ایرپاد همزمان کار نمیکنن. اوایل هر دو باهم کار میکردن الان فقط یکیش کار میکنه. باید آنپیر بشه دوباره پیر بشه تا اونیکی گوشی کار کنه. مشکلش چیه؟ چطوری میتونم ریستش کنم؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به سحر

          سلام وقت خوش ریست کنید درست میشه زمانی که بادزها درون کیس هستن درب کیس باز کنید بخش لمسی دو بادز رو همینجوری که در کیس هستن برای مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید از ابتدا اتصال رو انجام بدید
          1. امیر

            پاسخ به احسان نیک پی

            منم دقیقاً همین مشکل رو دارم با ریست هم اوکی نشد
  3. علي

    ظاهرش خيلي خوبه
    ولي اصلا شارژ نگه نميداره
    مخصوصا گوشي سمت راست
    گوشي سمت چپ خيلي صداي ضعيفي داره

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علي

      سلام وقت خوش ریست کنید درست میشه
      1. برزان

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام خوبین روی گوشی‌های شیاومی ویندوز میاره مثل اپل
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به برزان

          سلام وقت بخیر هم به ویندوز متصل میشه هم اندروید و ios
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-w1/
ads
ads