داغ ترین ها :

بررسی qcy t13، پرفروش ترین هندزفری ایران

هندزفری کیو سی وای T13با توجه به قیمتی که دارد ویژگی‌های جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با محصولی سروکار دارید که ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

هندزفری کیو سی وای T13

QCY T13

خرید QCY T13

امتیاز

7
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد :

نقاط قوت

  • برخورداری از بلوتوث ۵٫۱ و کدک AAC
  • ۷ ساعت و نیم گوش دادن به موسیقی
  • کیس می‌تواند تا سه بار هندزفری‌ها را شارژ کند
  • برخورداری از سه سری سیلیکونی در اندازه‌های متفاوت

نقاط ضعف

  • ضد آب نیست

برای در اختیار داشتن هندزفری بی‌سیم حتما نباید کلی پول خرج کنید. محصولاتی راهی بازار شده‌اند که قیمت بسیار مناسبی دارند و امکانات بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم خوش قیمتی که می‌توانید در بازار پیدا کنید، QCY T13 نام دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به بررسی t13 بپردازیم.

همان‌طور که گفتیم این محصول قیمت فوق‌العاده‌ای دارد و به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار گرفت. در بررسی هدفون  qcy t13 قصد داریم بگوییم که چرا این محصول با توجه به قیمتی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. پس بررسی تخصصی  qcy t13 را دنبال کنید.

 

شما می‌توانید برای اطلاع از موجودی و قیمت هندزفری qcy t13 به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اولین موردی که باید در بررسی هندزفری بلوتوث  qcy t13 به آن اشاره کنیم، طراحی آن است. هندزفری بلوتوثی QCY T13 ظاهری ساده دارد و با توجه به قیمت نمی‌توان از آن ایراد خاصی گرفت. یک طراحی معمولی و استاندارد را از این محصول شاهد هستیم. هندزفری‌ها یا همان بادزها کاملا سفید رنگ‌ هستند و کیس هم دقیقا به همین رنگ ساخته شده است.

موضوع مهمی که در نقد و بررسی  qcy t13 آن هم از نظر طراحی باید به آن اشاره کنیم این است که این بادزها خیلی راحت گوش قرار می‌گیرند و تا چندین ساعت بدون مشکل بادزها را داخل گوش خودتان قرار دهید و با آن‌ها کار کنید و موسیقی گوش دهید. البته اگر فکر می‌کنید که QCY T13 خوب داخل گوشتان قرار نمی‌گیرد، باید از سری‌های مختلفی که به همراه آن عرضه شده استفاده کنید. سری‌های سیلیکونی که کیفیت خوبی دارند و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند. این سری‌ها فضای داخل گوش را به خوبی پر می‌کنند و نه تنها باعث می‌شوند که بادزها به خوبی داخل گوش قرار بگیرند و در فعالیت‌های ورزشی از گوش خارج نشوند، بلکه باعث می‌شوند که صدای محیط بیرون به راحتی به داخل گوش راه پیدا نکند.

موضوع دیگری که در بررسی  qcy t13 tws باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول ضد آب نیست. پس در هوای بارانی نباید از این محصول استفاده کنید. این اتفاق یکی از نقاط ضعف این محصول به شمار می‌رود که باید به آن توجه داشته باشید.

 

یک هندزفری با کاور شیشه ای جذاب در تکنولایف بررسی شد:
بررسی تخصصی هندزفری ایس فست t6

 

باتری QCY T13 ؛ شگفت‌زده می‌شوید

موضوع بعدی که باید در بررسی این هندزفری کیو سی وای به آن اشاره کنیم، باتری است. در واقع باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک هندزفری بلوتوثی به شمار می‌رود و هرچقدر که عملکرد خوبی داشته باشد، بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

در آزمایش‌هایی که روی باتری کیو سی وای تی ۱۳ انجام دادیم، متوجه شدیم که با یکبار شارژ کامل بادزها می‌توان تا ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه موسیقی گوش کرد. چنین رکوردی با توجه به قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده، فوق‌العاده است. همین موضوع یکی از نقاط قوت شگفت‌انگیز T13 به شمار می‌رود.

برای اینکه کیس عرضه شده به همراه بادزها را شارژ کنید به کابل USB-C نیاز خواهید داشت. با ده دقیقه شارژ کردن کیس می‌توانید تا دو ساعت از بادزها استفاده کنید.

صحبت از کیس شد و بد نیست بگوییم که کیس ابعاد بزرگی ندارد و به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد.

 

بررسی نسخه جدیدتر هندزفری کیو سی وای t13: بررسی هندزفری QCY T13 ANC

 

کنترل ساده و ارتباطی با کیفیت

حالا در بررسی هندزفری کیو سی وای   t13 می‌خواهیم به روند کنترل این محصول و کیفیت اتصال آن اشاره کنیم. هندزفری‌های بلوتوثی معمولا با کنترلرهای لمسی ساخته می‌شوند تا کاربران با لمس ساده خود بادزها بتوانند فرمان‌های مختلفی اجرا کنند.

روی هر بادز T13 یکسری ویژگی‌های کنترلی قرار گرفته که با آن‌ها می‌توانید فرمان‌های مختلفی اجرا کنید. به طور مثال با دو بار تپ کردن بادز چپ یا راست می‌توانید پخش موسیقی را متوقف کنید یا به پخش موسیقی ادامه دهید. با نگه داشتن انگشت روی بادز سمت راست می‌توانید به موسیقی بعدی بروید و با نگه داشتن بادز سمت چپ می‌توانید به موسیقی قبلی گوش کنید. با سه بار تپ کردن بادز سمت راست می‌توانید حالت Low-Latancy Mode را در زمان اجرای بازی‌ها فعال کنید و با سه بار تپ کردن بادز سمت چپ هم می‌توانید دستیار صوتی را فعال کنید.

جای خالی کم و زیاد کردن حجم صدا در میان کنترل‌ها QCY T13 خالی است و برای این کار باید از گوشی استفاده کنید. البته که می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن QCY کنترل‌ها را تغییر دهید و به شکلی در بیاورید که با آن راحت‌تر هستید.

هندزفری بلوتوثی QCY T13 با استفاده از بلوتوث ۵٫۱ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. طول برد این اتصال به ۹ تا ۱۰ متر می‌رسد و به همین دلیل در محیط خانه یا محیط کار می‌توانید بدون نیاز به گوشی از این محصول استفاده کرده و در محیط حرکت کنید.

 

عملکرد اپل ایرپاد 3 چگونه است؟ نقد و بررسی ایرپاد 3

 

کیفیت تماس‌ها در QCY T13

از دیگر قسمت‌های بسیار مهمی که در بررسی هدفون  qcy t13 باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدا در زمان پخش موسیقی یا تماس‌های دریافتی است. باید بگوییم که T13 محصولی فوق‌العاده در این حوزه است که برای تماس‌های تصویری و صوتی عالی است و عملکرد خوبی در پخش صدای موسیقی دارد.

برای QCY T13 از چهار میکروفن استفاده شده تا بتواند صدای کاربر را با بالاترین کیفیت دریافت کند. این ویژگی باعث شده که اگر در ترافیک یا محیط‌های شلوغ قرار دارید، مخاطب شما صدایی با کیفیت از شما بشنود. البته ویژگی حذف صدای مزاحم این محصول در شرایطی که باد زیاد باشد یا در زمانی که در حال پیاده‌ روی هستید، صدای شما را کمی بی‌کیفیت می‌کند و صدای نویز کمی بیشتر به گوش می‌رسد. به جز این مورد مشکل دیگری در تماس‌های صوتی مشاهده نمی‌کنیم. بار دیگر باید بگوییم که با توجه به قیمت QCY T13 این محصول کیفیت تماس بسیار خوبی ارائه می‌کند.

از QCY T13 می‌توانید در تماس‌های ویدئویی استفاده کنید. اگر جلسه کاری شما در مایکروسافت Teams یا Zoom است می‌توانید از T13 استفاده کنید. صدای شما با کیفیت خوبی منتقل می‌شود و بلندی لازم را دارد.

کیفیت این هندزفری بلوتوثی در زمان تماشای ویدئوی هم قابل قبول است. صدا و تصویر روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون بسیار هماهنگ خواهند بود و هیچ تاخیری در آن‌ها مشاهده نمی‌کنید. در زمان بازی کردن هم می‌توانید ویژگی Low Latancy Mode را فعال کنید تا صداهای بازی با جریان بازی هماهنگی بیشتری پیدا کنند.

 

نقد و بررسی یک هندزفری بی سیم اقتصادی دیگر:
بررسی هندزفری هایلو W1

 

کیفیت موسیقی

در بررسی هندزفری بلوتوث  qcy t13 باید به کیفیت پخش موسیقی این محصول هم اشاره کنیم. هر چه باشد از این محصول بیشتر برای گوش دادن به موسیقی استفاده خواهید کرد.

هندزفری QCY T13 به شکلی عالی در این قسمت عمل کرده است. با توجه به قیمت این محصول یکی از باکیفت‌ترین صداها را پخش می‌کند.

 

در زمان پخش موسیقی به خوبی احساس می‌کنید که موسیقی شما را فرا می‌گیرد. صدای خواننده به خوبی از سمت چپ و راست شنیده می‌شود و صدای سازهای مختلف را به شکلی کاملا مستقل خواهید شنید. در زمان گوش دادن به موسیقی‌های کلاسیک کاملا متوجه صدای ویالون خواهید شد یا در زمان گوش دادن به موسیقی‌های راک می‌توانید صدای درام را بشنوید که به خوبی از سمت چپ به سمت راست حرکت می‌کند.

این هندزفری بلوتوثی ارزان قیمت واقعا در قسمت پخش موسیقی عملکردی مثال‌زدنی از خود به جا گذاشته است.

 

نقد و بررسی ایرپاد 2 را در تکنولایف بخوانید: نقد و بررسی ایرپاد 2

 

 

آیا QCY T13 ارزش خرید دارد؟

ما در بررسی qcy t13 سعی کردیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم. همان‌طور که گفتیم این هندزفری بلوتوثی قیمت بسیار مناسبی دارد و همین قیمت باعث شده که این محصول ارزش خرید بسیار زیادی پیدا کند. البته که قیمت باعث شده با محصولی بی کیفیت مواجه باشید. چرا که امکانات قرار گرفته روی T13 آنقدری است که ارزش پولی که برای پرداخت می‌کنید را داشته باشید. تنها نقطه ضعف این محصول را می‌توانیم ضد آب نبودن نام ببریم.

QCY T13 نه تنها صدای بسیار با کیفیتی پخش می‌کند، بلکه حالت مخصوص بازی کردن هم دارد. این هندزفری بلوتوثی روی گوشی‌های اندرویدی و آيفون هم به خوبی کار می‌کند.

 

شاید نیاز داشته باشید: نحوه کار با هندزفری qcy t13 

 

سوالات متداول:

آیا QCY T13 ضد آب است؟ خیر این محصول ضد آب نیست.

آیا QCY T13 با آیفون سازگاری دارد؟ بله. این هندزفری بلوتوثی با آیفون و اندروید کاملا سازگار است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
23 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

35 نظر

  1. امیر حسین

    سلام عیدتون مبارک، ببخشید من این ایرپاد را چند ساعت پیش گرفتم بعد وقتی با کابل داخل کارتن خودش میزنم شارژ بشه اصلا شارژ نمیشه ولی با کابل موبایلم میزنم شارژ میشه و میزان شارژ با رنگ که همون قرمز آبی و سبز را نشان میده ولی وقتی با همون کابل ایرپاد زدم به موبایلم موبایلم را شارژ می‌کنه مشکل از کجاست خیلی ناراحتم لطفا جواب دهید خیلی ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر حسین

      سلام عجیبه ولی با همون کابل گوشی شارژ کنید تفاوتی نداره
  2. رضا

    سلام .
    بعضی وقتا میکروفون کار نمیکنه . بعضی وقتا می‌کنه . نمی‌دونم مشکل چیه . راهنمایی کنید لطفا

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به رضا

      سلام گوشیتون چیه؟
  3. احمد

    سلام دوماهه خریدمش اما صدای یکی از گوشی های ضعیف شده،دلیلش چیه؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%88-%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c-t13/
ads
ads