داغ ترین ها :

بررسی پوکو ایکس 4 جی تی Poco X4 GT

گوشی‌های سری اف برند پوکو در طول سال‌های گذشته نشان داده‌اند که محصولات بسیار خوب و خوش‌ساختی هستند. همین موضوع هم باعث شده که افراد زیادی این محصولات را خریداری کنند. یکی از جدیدترین گوشی‌های سری اف هم پوکو X4 GT نام دارد که یک به‌روزرسانی بسیار خوبی نسبت به گوشی Poco X3 به شمار می‌رود. اگر به دنبال گوشی جدیدی می‌گردید، می‌توانید به خرید گوشی Poco X4 GT فکر کنید؛ اما قبل از خرید حتما بررسی پوکو ایکس 4 جی تی را مطالعه کنید. در بررسی گوشی پوکو x4 gt به ویژگی‌های منحصر به‌فرد این گوشی و حتی نقاط ضعف آن اشاره کردیم.

گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی از جمله محصولات جدیدی است که با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار شده و به همین دلیل عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. این تراشه عملکرد بهتری نسبت به اسنپ دراگون ۸۷۰ دارد و حتی یکی از رقبای اسنپ دراگون ۸۸۸ به شمار می‌رود. گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی به صفحه نمایش LCD مجهز شده که نرخ نوسازی بالایی دارد و که از دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند.  بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی برای اجرای بازی‌های جدید آن هم با کیفیت بالا مناسب خواهد بود. این گوشی هوشمند پوکو به باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. دوربین اصلی آن از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و عکس‌های باکیفیت‌تری ثبت می‌کند.

Poco X4 GT

خرید Poco X4 GT

امتیاز

7
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز
  • عملکرد باتری خوب
  • سرعت شارژ عالی
  • عملکرد خوبی گوشی نسبت به قیمت
  • رابط کاربری با امکانات شخصی‌سازی بالا

نقاط ضعف

  • عملکرد دوربین‌ها خیلی خوب نیست
  • دوست داشتیم از صفحه نمایش OLED روی این گوشی استفاده می‌شد
  • ضد آب نیست

حالا که با ویژگی‌ها کلی این گوشی آشنا شدید، به بررسی poco x4 gt می‌پردازیم.

 

 

قیمت پوکو x4 gt شیائومی 256 گیگ با رم 8

 

پوکو ایکس ۴ جی تی، محصول زیبا و خوش‌دست

با گوشی زیبا و خوش‌دستی سروکار دارید که سریع نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. وقتی که این گوشی را خریداری می‌کنید، با جعبه نسبتا بزرگی مواجه می‌شوید. جعبه‌ای که داخل آن یک شارژر ۶۷ وات و کابل USB-A به USB-C را داخل این محصول مشاهده می‌کنید. یک قاب ژله‌ای شفاف هم داخل بسته بندی دیده می‌شود.

موضوعی که باید در نقد و بررسی poco x4 gt به آن اشاره کنیم این است که گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی از صفحه نمایشی استفاده می‌کند که با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود. از نقاط ضعف این گوشی هم ضد اب نبودن است. این گوشی هیچ گواهی ضد آبی ندارد. پس سعی نکنید که این گوشی را در محیط‌های خیس و محیط‌هایی که رطوبت زیادی دارند قرار دهید.

قاب پشتی پوکو ایکس ۴ جی تی

بخش دیگری که در طراحی این گوشی جلب توجه می‌کند، این است که قاب پشتی آن کاملا مسطح طراحی شده و تنها ماژول دوربین است که کمی برآمدگی ایجاد کرده است. فریم این گوشی هم به صورت فلت و کاملا مسطح طراحی شده تا گوشی راحت‌تر داخل دست قرار بگیرد. جنس قاب پشتی گوشی هم به صورتی است که راحت می‌توانید آن را تمیز کنید و مشکلی از این نظر نخواهید داشت.

روی لبه سمت راست این گوشی دکمه پاور را مشاهده می‌کنید که با حسگر تشخیص اثر انگشت ترکیب شده است. این دکمه در قسمت قرار گرفته که انگشت به راحتی به آن می‌رسد.

 

روی لبه پایین گوشی هم پورت USB-C، محل قرار گرفتن سیم‌کارت و خروجی اسپیکر و میکروفن را مشاهده می‌کنید. روی لبه بالای گوشی هم یکی دیگر از بلندگوها، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، میکروفن و فرستنده IR را مشاهده می‌کنید.

قاب جلویی گوشی هم ظاهری مانند اکثر گوشی‌های موجود در بازار دارد. روی صفحه نمایش دوربین سلفی را داخل یک ناچ حفره‌ای مشاهده می‌کنید. صفحه نمایش LCD روی این گوشی قرار گرفته که حاشیه‌ها بسیار کمی دارد. صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی روی این گوشی قرار گرفته که و ضخامت گوشی هم تنها ۸٫۹ میلی‌متر است و ۲۰۰ گرم وزن دارد.

صفحه نماشی روشن، با نرخ نوسازی بالا و مناسب برای گیمینگ

در ادامه بررسی گوشی poco x4 gt نوبت به صفحه نمایش می‌رسد. گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی از صفحه نمایش LCD استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی را مشاهده می کنید که کیفیت خوبی از خودش ارائه می‌کند و تنها نقطه ضعف آن این است که OLED نیست. صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالا، نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز که از HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. قبلا استاندارد دالبی ویژن را تنها روی صفحه‌های نمایش OLED دیده بودیم، اما این گوشی با صفحه نمایش LCD از این استاندارد بهره می‌برد.

صفحه نمایش LCD گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی در حالت دستی ۴۷۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و این میزان در حالت خودکار به ۶۰۰ نیت افزایش پیدا می‌کند. این میزان تولید روشنایی باعث شده که در محیط‌های خارجی و زیر نور خورشید به راحتی بتوانید با گوشی کار کنید. البته میزان روشنایی صفحه نمایش به قدری خوب است که بتوانید نوشته‌ها را به راحتی مطالعه کنید و برای تماشای ویدیو یا عکس‌های مختلف در محیط‌های خارج از خانه و محل کار خیلی مناسب نیست.

در بخش نمایش رنگ‌ها هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی کمی همه چیز را آبی نشان می‌دهد و رنگ‌ها سرد به نظر می‌رسند.

 

راهنمای خرید گوشی در رنج قیمتی زیر 15 میلیون تومان:
گوشی تا ۱۵ میلیون

 

باتری؛ مناسب برای یک‌روز کاری

باتری از جمله قسمت‌های بسیار مهی است که باید در بررسی پوکو ایکس 4 جی تی به آن توجه کنیم. خوشبختانه باید به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد باتری ایکس ۴ جی تی در مقایسه با مدل قبلی خودش بسیار بهتر شده است. باتری پوکو اکیس ۴ جی تی برای ۱۹ ساعت ۵۵ دقیقه وب گردی و ۱۴ ساعت ۳۰ دقیقه برای تماشای ویدیو شما را همراهی‌ می‌کند.

این گوشی از باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و صفحه نمایش LCD آن هم مصرف کمی دارد و تنها پردازنده است که مصرف زیادی از باتری دارد.

گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی با شارژر ۶۷ وات راهی بازار شده و از باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با استفاده از این شارژر می‌توانید ۷۵ درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ‌ کنید.  برای شارژ کامل باتری هم نزدیک به ۵۷ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

اسپیکرهایی برای هیجان‌ بیشتر

اگر به دنبال گوشی‌ای می‌گردید که اسپیکرهای با کیفیتی داشته باشد، می‌توانید به پوکو ایکس ۴ جی تی فکر کنید. برای اینکه بیشتر با این قسمت آشنا شوید، سعی می‌کنیم در بررسی گوشی پوکو x4 gt به عملکرد اسپیکرها اشاره کنیم.

یکی از اسپیکرها روی لبه بالا و یکی از اسپیکرها روی لبه پایین قرار گرفته‌اند. این دو اسپیکر می‌توانند صدای استریو حلق کنند و همچنین اکوی خوبی هم تولید خواهند کرد.  البته اسپیکری که روی لبه بالای گوشی قرار گرفته صدای کمتری نسبت به اسپیکر پایینی تولید می‌کند. اسپیکرها حجم صدای مناسبی تولید می‌کنند که به قدر کافی بلند است.

 

با برخورداری از استاندارد دالبی اتموس مشاهده می‌کنیم که اسپیکرها کیفیت صدای مناسبی دارند و صداها شفاف و پرجزییات به گوش می‌رسند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این اسپیکرها باس نسبتا خوبی هم تولید می‌کنند. با توجه به قیمت در نظر گرفته برای Poco X4 GT از اسپیکرهای باکیفیتی استفاده می‌کند.

 

گرانترین گوشی سال را بررسی کردیم:
بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس

 

مثل همیشه MIUI و قابلیت‌های آشنایش

رابط کاربری هم از دیگر قسمت‌هایی که است که باید در بررسی poco x4 gt به آن اشاره کنیم. البته که رابط کاربری این گوشی مانند سایر گوشی‌های شیائومی است و تفاوتی ندارد. این گوشی به رابط کاربری MIUI 13 مجهز شده و از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. پس اگر قبلا گوشی شیائومی داشتید، هیچ مشکلی با این گوشی هوشمند نخواهید داشت.

البته شیائومی اعلام کرده که رابط کاربری MIUI 13 تغییرات زیادی در عملکرد داشته و به طور مثال استفاده بهینه‌تری از رم دستگاه می‌کند و سخت‌افزار گوشی هم به واسطه این رابط کاربری عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

ظاهر کلی این رابط کاربری تغییر چندانی نسبت به نسخه‌های قبلی نکرده و همچنان احساس آشنایی قدیمی را با این رابط کاربری خواهید داشت. صفحه نمایش با کیفیت گوشی هم باعث شده که نوشته‌ها، المان‌های رابط کاربری زیبا و درخشان به‌نظر برسند.

در رابط کاربری این گوشی مشاهده می‌کنید که منوی اعلان‌ها با منوی کنترل سنتر از هم جدا شته‌اند. صفحه خانه یا هوم اسکرین، قسمت اپلیکیشن‌هایی که به تازگی باز گردید و منوی تنظیمات مانند همیشه می‌مانند. البته که قسمت اپ دراور تنها قسمت است که متفاوت شده و به شما این امکان را می‌دهد با اپ دراور سروکار داشته باشید تا همه اپلیکیشن‌ها را روی صفحه خانه مشاهده کنید.

رابط کاربری MIUI 13 با نوار کناری یا سایدبار همراه است. البته که عملکرد سایدبار در اپلیکیشن‌های مختلف متفاوت می‌شود. مثلا در زمان بازی کردن با یکسری ویژگی‌های گیمینگ روی سایدبار مواجه می‌شوید. در زمان تماشای ویدیو هم همچین اتفاقی رخ می‌دهد. ساید بار کلی امکانات جذاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. مثلا می‌توانید اسکرین شات بگیرید، صفحه نمایش را ضبط کنید.

شخصی‌سازی همیشه یکی از قسمت‌های خوب رابط کاربری MIUI  بوده که بد نیست در نقد و بررسی poco x4 gt به آن اشاره کنیم. رابط کاربری این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید سبک ظاهری آن را تغییر دهید. می‌توانید حالت صفحه نمایش همیشه روشن را تغییر دهید. گوشی دارای فروشگاهی است که داخل آن کلی پوسته و آیتم‌های شخصی‌سازی یافت می‌شود و می‌توانید از آنها روی گوشی خودتان استفاده کنید.

ویژگی دیگری که مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرد، نرم افزاری به نام Game Turbo است. این نرم افزار نه تنها در زمان اجرای بازی‌ها امکانات مناسبی را پیش روی شما قرار می‌دهد، بلکه عملکرد گوشی برای پردازش بازی‌ها را هم بهتر می‌کند. ویژگی Game Turbo می‌تواند صفحه نمایش شما در زمان بازی کردن را ضبط کند و حتی مانع از دریافت تماس یا اعلان‌ها شود.

تست گیمینگ Poco x4 GT؛ محصولی خوش قیمت برای گیمرها

یکی از بخش‌هایی که در زمان خرید گوشی باید به آن توجه داشته باشید، قدرت پردازشی آن در فعالیت‌های سنگین و بازی‌های مختلف است. به همین دلیل در بررسی گوشی poco x4 gt قصد دارد به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

گوشی Poco X4 GT با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار شده که جزو تراشه‌های رده بالا و قدرتمند به شمار می‌رود. این تراشه از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده می‌کند که از ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. از پردازنده گرافیکی Mali-G610 هم برای این محصول استفاده شده است. در کنار این پردازنده‌ها هسته‌های NPU آن هم بهبود پیدا کرده‌اند. از هسته‌های مدیاتک Imagiq 780 برای این تراشه استفاده شده که باعث شده‌اند با هر دو دوربین این گوشی ویدیوهای HDR با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه ثبت کرد. این تراشه از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی هم پشتیبانی می‌کند.

از خوبی‌های تراشه دایمنستی ۸۱۰۰ این است که از صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با وضوح WQHD+ با HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند.

برای اینکه عملکرد این گوشی را به چالش بکشیم از بنچمارک‌های مختلف از جمله Antutu، GFX Bench، GeekBench، 3D Mark و PC Mark استفاده کردیم. ادامه می‌توانید نتایج به‌دست آمده از این بنچمارک‌ها را مشاهده کنید.

نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد که پوکو ایکس ۴ جی تی گوشی قابلی است و از پس فعالیت‌های سنگین به راحتی بر می‌آید. این نتخایج به این موضوع هم اشاره می کنند که این گوشی عملکرد خوبی در پردازش‌ بازی‌ها دارد.

 

از آنجایی که این گوشی به شکل خاص برای بازی کردن ساخته شده، شرکت پوکو از سیستم خنک کننده LiquidCool Technology 2.0 روی آن استفاده کرده است.  این سیستم خنک کننده فضای زیادی را در بر گرفته تا گوشی در زمان اجرای بازی‌ها بیش از اندازه گرم نشود.با این حال در زمان اجرای بازی‌ها روی این گوشی شاهد گرم شدن آن بودیم. گرمایی که شاید در طولانی مدت شما را اذیت کند. البته سیستم خنک کننده گوشی خیلی زود پس از بازی کردن دما گوشی را کم می‌کند. البته به دلیل اینکه بدنه گوشی از پلاستیک ساخته شده گرمای تولید شده توسط پردازنده را بیشتر احساس می‌کنید.

برای اینکه بهتر متوجه عملکرد این گوشی در زمان اجرای بازی‌ها شوید، بد نیست ویدیو‌ها زیر را تماشا کنید.

گیم پلی بازی Call of Duty Mobile روی گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی

 

 

گیم‌ پلی بازی دیابلو موبایل روی گوشی Poco X4 GT

 

 

گیم پلی بازی آسفالت ۹ روی گوشی پوکو X4 GT

 

 

دوربین‌هایی با عملکرد متوسط روبه‌بالا

از آنجایی که دوربین یکی از قسمت‌های بسیار هیجان‌انگیز گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود در نقد و بررسی poco x4 gt نگاهی دقیق به دوربین‌های این گوشی داشتیم. این گوشی هوشمند از سه دوربین پشت استفاده می‌کند. که در حالت کلی باید بگوییم عملکرد آن‌ها متوسط روبه بالا است.

دوربین اصلی گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اولتراواید با زاویه ۱۲۰ درجه می‌تواند عکاسی کند. یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم برای این گوشی پوکو در نظر گرفته شده است. در قسمت دوربین سلفی هم دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید.

 

نقد و بررسی های تخصصی تکنولایف را دنبال کنید:
بررسی پوکو F4
بررسی پوکو ام 5 اس

 

رابط کاربری اپلیکیشن دوربین

اپلیکیشن دوربین بسیار سر راست است. با سوایپ به سمت چپ و راست می‌توانید به حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم برداری دسترسی داشته باشید. در منوی همبرگری یا منویی که با سه خط داخل اپلیکیشن دوربین قرار گرفته هم می‌توانید به حالت عکاسی ماکرو و یکسری ویژگی‌های دیگری دسترسی داشته باشید. البته که می‌توانید حالت‌های مختلف فیلم‌برداری یا عکاسی را نسبت به سلیقه خودتان جابه‌جا کنید یا حذف کنید.

در رابط کاربری این دوربین ویژگی پرو را مشاهده می‌کنید. حالت عکاسی پرو روی دوربین اصلی و دوربین اولتراواید و حتی ماکرو فعال شده است. می‌توانید بسیاری از تنظیمات دوربین را در این حالت شخصی‌سازی کنید. این امکان را خواهید داشت که بتوانید سرعت شاتر و میزان ISO را تغییر دهید.

 

عکاسی در روز با پوکو ایکس ۴ جی تی

دوربین اصلی در زیر نور خورشید عکس‌های زیبا و با کیفیتی را ثبت می‌کند. رنگ‌ها قوی هستند و کنتراست عکس‌ها هم عالی به نظر می‌رسد. عکس‌ها از دامنه داینامیکی مناسبی هم استفاده می‌کنند که باعث شده جزییات خوبی را مشاهده کنید.

البته زمانی که در محیط‌های داخلی عکاسی می‌کنید، کیفیت دوربین کم می‌شود.  در محیط‌های داخلی نویز عکس‌ها بیشتر می‌شود و درخشندگی خودشان را از دست می‌دهند.

عکاسی با دوربین اولتراواید

دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در نظر گرفته شده برای این گوشی هم می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی ثبت کند. این عکس‌ها از داینامیک رنج نسبتا خوبی بهره می‌برند، اما شفافیت عکس‌ها نیاز به بهبود دارد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که جزییات عکس‌ها در لبه‌ها کم‌تر می‌شود. دوربین اولتراواید عکس‌هایی ثبت می‌کند که از رنگ‌های قابل قبولی بهره می‌برند و جزییات مناسبی هم ثبت می‌کنند. با دوربین اصلی می‌توانید عکس‌ها پرتره هم ثبت کنید. سوژه اصلی به خوبی از محیط پس زمینه جدا می‌شود. در زمان گرفتن عکس‌های پرتره اگر نور کافی داشته باشید و حتی اگر بتوانید عکس‌ها را در زیر نور خورشید ثبت کنید، قطعا کیفیت خیلی خوبی را مشاهده می‌کنید.

عکاسی پرتره

عکاسی با دوربین ماکرو

دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته شده برای این گوشی عملکرد خیلی شگفت‌انگیزی ندارد، اما عکس‌های بدی هم در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهد. باید به این موضوع اشاره کنیم که عکس‌های ماکرو رنگ‌ها قوی‌ای ندارند و از کنتراست خیلی بالایی هم بهره نمی‌برند و به همین دلیل جزییات خیلی زیاد هم ثبت نمی‌کند.

عکاسی با دوربین اصلی در شب

عکاسی در نور شب چنگی به دل نمی‌زند. دوربین نور زیادی جذب نمی‌کند و به همین دلیل عکس‌ها کیفیت مناسبی ندارند.  عکس‌ها جزییات کمی دارند و نویز موجود در عکس‌ها قابل دیدن است. حتی اگر با حالت عکاسی در شب هم عکاسی کنید، کیفیت عکس‌ها بهبود زیادی پیدا نمی‌کند. البته که عکاسی با حالت عکاسی در شب را بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عکاسی در شب با دوربین اصلی گوشی پوکو X4 GT در حالت Night Mode روشن

عکاسی در شب با دوربین اولتراواید

دوربین اولتراواید هم در شب عملکرد خوبی از خودش نشان نمی‌دهد. عکس‌ها رنگ‌های دقیقی و قوی‌ای ندارند و نویز در آن‌ها دیده می‌شود. با این حال زمانی که حالت عکاسی در شب را فعال می‌کنید، عکس‌ها کمی کیفیت بهتری پیدا می‌کنند.

عکاسی سلفی

عکس‌های سلفی این گوشی هم بد نیست، اما انتظار داشتیم که عملکرد بهتری از خود ارائه دهند. دوربین سلفی در محیط‌هایی که نور کافی دارند می‌تواند عکس‌های بهتری ثبت کند، اما این عکس‌ها داینامیک رنج مناسبی ندارند و رنگ‌ها هم قوی نیست. دوربین سلفی به حالت پرتره هم مجهز شده که در این حالت مشاهده می‌کنید که محیط پشت شما به خوبی تار می‌شوند.

کیفیت فیلم‌برداری با پوکو ایکس ۴ جی تی

با این گوشی امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه را دارید و حتی می‌توانید ویدیوهای Full HD با کیفیتی ضبط کنید. در ادامه می‌توانید کیفیت فیلم‌برداری Full HD را در روز مشاهده کنید. ویدیوها کیفیت مناسبی دارند و البته لرزشگیر قرار گرفته برای دوربین خیلی عالی عمل نمی‌کند و همچنان لرزش در ویدیو دیده می‌شود.

 

 

 

خرید گوشی Poco X4 Gt نسخه 128 گیگابایت با رم 8

 

جمع‌بندی:

در بررسی پوکو ایکس 4 جی تی به این نتیجه می‌رسیم که این محصول یک گوشی گیمینگ با قیمت مناسب به شمار می‌رود. این گوشی عملکرد باتری بسیار خوبی دارد و از تراشه قدرتمندی روی آن قرار گرفته است. صفحه نمایش با کیفیت و سرعت شارژ بالا هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به شمار می‌رود. بلندگوهای استریو هم کیفیت خوبی دارند، اما دوربین‌ها عملکرد خیلی عالی‌ای ندارند و عکس‌هایی ثبت می‌کنند که کیفیت معمولی روبه خوبی دارند.

سوالات متداول:

گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی برای بازی کردن گزینه مناسبی است؟ این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده می‌کند و در تست‌هایی انجام دادیم متوجه شدیم بازی‌ها با کیفیت و نرخ فریم بالایی اجرا می‌شوند. البته که گوشی پس از مدتی گرم می‌شود.

کیفیت دوربین پوکو ایکس ۴ جی تی چطور است؟ این گوشی از دوربین‌هایی استفاده می‌کند که کیفیت عکاسی آن‌ها متوسط روبه‌ بالا است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
0 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

19 نظر

  1. TYSON

    سلام وقت بخیر خدمت تکنولایف.
    ببخشید من گوشی پوکو x4 gt خریدم ولی باش میرم تو کالاف و بازی میکنم بعد سه چهار روز یا شاید هم یه ماه تو کالاف قفل میکنه و دیگه تکون نمیخوره بعد 7 تا 10 دقیقه خود به خود خاموش میشه و باید دوباره روشنش کنید.
    توروخدا اگه کسی میدونه بگه که گوشیم چش شده نو خریدمش یه سه ماهه دارمش یه 7 الی 8 باری اینجوری شده.
    لطفا جواب بدید اگه میدونید مشکل از چیه و چجوری درستش کنم.

    1. سهند

      پاسخ به TYSON

      گوشیتو به نسخه miui 14.0.4 آپدیت کن بعدش ریست فکتوری بزن، بعد برنامه امنیت گوشی همون سکوریتی رو به آخرین نسخه ارتقا بده! احتمال زیاد مشکل از همین هاست و حل میشه اگه هم باز اینجوری شده کالاف رو از گیم توربو دربیار!
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به TYSON

      سلام وقت بخیر چیز خاصی نیست باگ نرم افزاری با آپدیت حل میشه
  2. مهدی

    خیلی ممنون از سایت خوبتون و مطالبی که در اختیار گذاشتید میخواستم بدونم آیا گوشی پوکو اف فور می تواند گرافیک بالاتری برای بازی پابجی ارائه دهد یا گوشی پوکو ایکس فور جی تی؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهدی

      سلام وقت خوش ممنون از همراهی شما پوکو x4 gt
  3. مهران

    قابلیت دالبی ویژن که گفتید چی هست برای صفحه نمایش ؟! بعد اینکه صفحه نمایش این گوشی بهتره یا پوکو f4 که amoled هست ؟! همچنین پردازنده کدوم گوشی بهتره به نظرتون ؟!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهران

      سلام وقت بخیر محتوایی که از این فناوری پشتیبانی کنن با کیفیت بسیار بهتری نمایش داده میشن قدرت سخت افزاری دو گوشی خوبه ولی x4 gt مقداری بهتره پنل پوکو اف 4 قطعا بهتره
  4. مرتضی

    سلام گوشی پوکو ایکس 4 جی تی مجهز به آی پی هست یا خیر

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مرتضی

      سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نمیشم؟
  5. محمد

    سلام خدمت تکنولایف عزیز
    من دنبال گوشی بودم که نمایشگر دوربین باتری و طراحی فوق العاده داشته باشد و سخت افزاری مناسب بلاخره ردمی نوت ۱۰ پرو را پسندیدم.
    بعد از یه سری تحقیقات و وب گردی دیدم که نوشته بودند.
    که این گوشی خوب گوشی است ولی معایب هم دارد مثل
    خراب شدن دکمه ها دوربین باتری نمایشگر اسپیکر هنگ کردن خاموش و روشن شدن ناگهانی وغیره
    آیا این ها حقیقت دارد یانه راهنمای کنید ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد

      سلام وقت بخیر شاید برخی از این مشکلات وجود داشته باشه ولی اول این که بخش زیادی نرم‌افزاری هست و قطعا حل میشه دوم این که هر گوشی که شما خریداری کنید نهایتا مشکلاتی خواهد داشت
  6. فطرت الله

    سلام خدمت تکنولایف عزیز
    من گوشی شیائومی را دوست دارم. ولی همه می‌گوید که گوشی های شیائومی عمرش کم است. بین پوکو f4 و a73 ماندم با مشخصات هر دو کنار میایم‌.
    ولی عملکرد بدون هنگ برایم اولویت است.
    ازبین این دو کدام گوشی دارای عمر زیاد است.
    حداقل 4 سال خوب عملکرد داشته باشد.
    جواب فرماید ممنون میشم.

    1. Ali

      پاسخ به فطرت الله

      سلام من سامسونگ یا هر برندی که بگی داشتم ولی شیائومی واقعا معرکس الان حدود ۵ ساله که ردمی ۸ دارم رمش ۴ اما تا الان نه هنگ کرده نه داغ کرده خداییش بازی کالاف روهم دارم معرکه اجرا میکنه نسبت به خودش الانم میخوام x4 gt بردارم خیلیم پرسیدم همم راضی بودن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فطرت الله

      سلام وقت شما بخیر با بحث عمر کم گوشی های شیائومی که موفق نیستم و چنین چیزی نیست در مورد انتخاب اما تصمیم با شماست از نظر سخت افزاری قطعا f4 بهتره با اختلاف. از طرفی A73 دوربین اصلی بهتری داره
  7. امیر

    چه گوشی دیگه ای رو در کنار پوکو X4 GT معرفی می کنین؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به امیر

      گوشی شیائومی ۱۱ تی هم فوق العاده است
  8. رضا

    گوشی پوکو ایکس ۴ جی تی نسبت به قیمت خیلی می ارزه.

  9. AMIROOOO

    من خیلی دوست داشتم این گوشی رو برای بازی بخرم. ویدیوهایی که از اجرای بازی ها گذاشتن خیلی کمک کرد.

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به AMIROOOO

      قصد ما هم از این ویدیوها همینه :)
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-4-%d8%ac%db%8c-%d8%aa%db%8c/
ads
ads