داغ ترین ها :

بررسی ایرپاد پرو 2

ایرپاد پرو ۲ یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار برای آیفون است. محصولی که کیفیت صدای بالایی دارد و از ویژگی‌های بسیار جذابی بهره می‌برد. در بررسی ایرپاد پرو 2 قصد داریم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

ایرپاد پرو ۲

ایرپاد پرو ۲

خرید ایرپاد پرو ۲

امتیاز

8.1
طراحی :
باتری :
رابط کاربری :

نقاط قوت

  • صدای شفاف، حجم صدای بالا و پخش صدای پر جزئیات
  • تکنولوژی ANC عالی
  • عملکرد باتری فوق‌العاده
  • سازگاری کامل با iOS

نقاط ضعف

  • اکثر ویژگی‌های ایرپاد تنها با گوشی‌های آيفون سازگاری دارد و برای اندروید مناسب نیست
  • تکنولوژی ANC را نمی‌شود شخصی‌سازی کرد
  • ضد آب نیست

ایرپاد پرو ۲ یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که راهی بازار شده و از آنجایی که یکی از محصولات اپل به شمار می‌رود، با گوشی‌های آيفون هم فوق‌العاده کار می‌کند. اگر قصد خرید ایرپاد پرو ۲ را دارید، بد نیست نگاهی به بررسی ایرپاد پرو ۲ داشته باشید.

ایرپاد پرو ۲ یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید آن را برای آیفون خودتان خریداری کنید. محصولی که البته قیمت زیادی هم در مقایسه با دیگر هدفون‌های بی‌سیم بازار دارد. همین قیمت بالا باعث شده که خیلی‌ها قبل از خرید نقد و بررسی ایرپاد پرو 2 را مطالعه کنند. از ویژگی‌های مهم ایرپاد پرو ۲ می‌توانیم به بهبود ویژگی ANC اشاره کنیم. قابلیتی که اکنون بهتر از آن را روی هیچ هدفون بی‌سیمی مشاهده نمی‌کنید.

ایرپاد پرو ۲ از جمله محصولاتی است که کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌کند. محصولی که کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌کند و هماهنگی بسیار خوبی روی محصولات اپل از جمله آیفون و آیپد دارد.

 

برای خرید انواع ایرپاد اپل از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

 

طراحی؛ محصولی که همچنان زیبا و خوش ساخت است

اولین چیزی که در بررسی Apple AirPods Pro 2 باید به آن اشاره کنیم، طراحی آن است. اپل پس از سال‌ها طراحی ایرپادهای مختلف، سعی کرده ایرپادز پرو را به محصولی فوق‌العاده تبدیل کند. اپل در طراحی ایرپاد پرو سعی کرده که محل قرار گرفتن میکروفن‌ها و دریچه‌های انتقال صدا را تغییر دهد. با این حال از نظر طراحی این محصول تفاوتی با مدل قبلی خودش ندارد.

اپل از سری‌های سیلیکونی در اندازه‌های مختلف برای ایرپاد پرو ۲ استفاده کرده تا کاربران بتوانند نسبت به اندازه گوش خودشان سری مناسب را انتخاب کنند. سری‌های مناسب باعث می‌شوند که صداها بیشتر به گوش برسند و صدای بیرون هم کمتر شما را اذیت کند. سری‌ها حس راحتی خوبی دارند و گوش شما را اذیت نمی‌کنند. هر کدام از هدفون‌های بی‌سیم بسیار سبک طراحی شده‌اند و در زمان استفاده متوجه نمی‌شوید که آن‌ها را در گوش خودتان قرار داده‌اید.

یکی از نقاط ضعف مهم نسل اول ایرپاد پرو این بود که روی آن دکمه‌ای برای تنظیم صدا وجود نداشت. حالا اپل در ایرپاد پرو ۲ کنترلرهای لمسی را به این محصول اضافه شده است. حالا شما روی هر دو هدفون بی‌سیم می‌توانید با سوایپ کردن به سمت بالا و پایین حجم صدا را کم یا زیاد کنید. همچنین حالت ویبره‌ای هم روی این هدفون‌ها قرار گرفته تا در زمانی که سوایپ می‌کنید متوجه عملکرد آن شوید.

یکی از بزرگ‌ترین تغییراتی که در ظاهر ایرپاد پرو ۲ ایجاد شده، مربوط به کیس آن می‌شود. کیس این محصول یک اسپیکر داخلی دارد. اسپیکر در زمان شارژ و در زمانی که شارژ‌ آن کم می‌شود، صدا تولید می‌کند. حتی این تولید صدا باعث می‌شود که بتوانید کیس را هم پیدا کنید.

کیس عرضه شده برای ایرپاد پرو ۲ همچنان کوچک و جمع و جور است و خیلی راحت می‌توانید آن را داخل کیف یا جیب‌تان قرار دهید.

خوشبختانه اکنون می‌توانید ایرپاد پرو ۲ را با شارژ بی‌سیم هم شارژ کنید. می‌توانید از شارژهای بی‌سیم مختلف یا مگ‌سیف برای شارژ کردن این محصول استفاده کنید.

 

 

ویژگی‌های ایرپاد پرو ۲ ؛ بهترین هدفون‌ بی‌سیم بازار!

در ادامه بررسی ایرپاد پرو 2 باید به ویژگی‌های این محصول اشاره کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپادز پرو ۲ برخورداری از ANC یا Active Noise Cancelling است. در زمان استفاده از این محصول متوجه این تغییر و این پیشرفتی بزرگ خواهید شد. اپل کاری کرد که ویژگی ضعف صدای مزاحم این محصول تا دو برابر قوی‌تر از مدل قبلی شود. دلیل این پیشرفت هم استفاده از تراشه H2 و تغییر مکان‌های دریچه‌های انتقال صدا و میکروفن‌ها بوده است.

در تست‌هایی که روی ویژگی ANC ایرپاد پرو ۲ انجام دادیم، متوجه شدیم که این قابلیت تاثیر زیادی روی گوش دادن به صداها دارد. صدای مزاحم محیط به شکل شگفت‌انگیزی از بین می‌رود. مهم نیست در چه مکانی حضور داشته باشید. هم در محیط کار و هم در محیط‌های باز مانند خیابان مشاهده می‌کنید که صدای محیط به خوبی حذف می‌شود.

این ویژگی باعث می‌شود که تجربه بهتری از گوش کردن به موسیقی و تماس‌های تلفنی داشته باشید. حتی در مقایسه با نسل اول ایرپاد پرو هم باید بگوییم که این محصول عملکرد بهتری دارد و این تغییر را به راحتی احساس می‌کنید.

در نقد و بررسی ایرپاد پرو 2 باید بگوییم که اپل با استفاده از تراشه H2 توانسته بهبودهای زیادی در این محصول ایجاد کند. ایرپاد پرو ۲ نه تنها عملکرد خوبی در قسمت ANC دارد بلکه موسیقی‌ها را هم عالی پخش می‌کند. این محصول با کلی ویژگی جدید و جذاب راهی بازار شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

یکی از ویژگی‌های جذابی که در بررسی Apple AirPods Pro 2 باید به آن اشاره کنیم، Adaptive Transparency نام دارد. این ویژگی باعث می‌شود صداهای بسیار بلند و نویزهای زیاد به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کنند. شما در زمان استفاده از این ویژگی هم صدای محیط را به شکلی مناسب خواهید شنید و هم می‌توانید موسیقی گوش کنید. این ویژگی را در مترو و اتوبوس و خیابان می‌توانید فعالیت کنید. هم متوجه حرکت اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه می‌شوید و هم می‌توانید موسیقی گوش کنید.

در بررسی ایرپاد پرو 2 باید به کیفیت تماس این محصول هم اشاره کنیم. کیفیت تماس همچنان یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. صدای مخاطب خودتان را می‌توانید به خوبی بشنوید، صداها بسیار شفاف به گوش می‌رسند و مشکلی از این نظر نخواهید داشت.

 

هندزفری های ارزان را هم بررسی کردیم:
بررسی هایلو w1

 

باتری با بهبودها زیادی همراه شده

در ادامه نقد و بررسی ایرپاد پرو 2 باید به عملکرد باتری این محصول هم اشاره کنیم. اپل باتری ایرپاد پرو ۲ را بهبود بخشیده و باعث شده که این محصول واقعا به محصولی بدون رقیب تبدیل شود. با هر بار شارژ هدفون‌ها می‌توانید تا شش ساعت موسیقی گوش کنید. این شش ساعت در حالی است که ANC هم فعال باشد. حالا اگر کیس ایرپاد پرو ۲ را به همراه داشته باشید، می‌توانید تا ۳۰ ساعت با این محصول کار کنید. در واقع شما به شش ساعت زمان بیشتری در مقایسه با مدل قبلی دسترسی خواهید داشت. موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم مدت زمان شارژ است. با پنج دقیقه شارژ هندزفری‌ها می‌توانید تا یک ساعت با آن‌ها موسیقی گوش کنید.

 

دیگر بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی ایرپاد 2

 

استفاده راحت از ایرپاد پرو ۲

موضوع بعدی که در بررسی ایرپاد پرو 2 باید به آن اشاره کنیم، سازگاری این محصول با اکوسیستم اپل است. ایرپاد پرو ۲ با سرعت بالایی به آیفون‌ها متصل می‌شود. در واقع این محصول هماهنگی بسیار زیادی با سیستم عامل iOS دارد. ایرپاد پرو ۲ سریع واکنش نشان می‌دهد و نسبت به فشار انگشت‌ها بسیار حساس است. به همین دلیل کار کردن با این محصول بسیار راحت است.

روی آیفون قسمتی مخصوص ایرپادز در نظر گرفته شده که می‌توانید به یکسری تنظیمات بسیار سریع دسترسی داشته باشید. در این تنظیمات می‌توانید به کنترل صوتی سیری، تنظیمات پیشرفته صدای فضایی یا Spatial Audio و Adaptive Transparency و تنظیمات مربوط به کنترل لمس دسترسی داشته باشید.

ویژگی صدای فضایی در ایرپاد پرو ۲ می‌تواند در زمان پخش موسیقی و تماشای ویدیو صدای ۳۶۰ درجه تولید کند. این امکان را هم خواهید داشت که بتوانید صدای فضایی را در پروفایل‌های مختلف اعمال کنید.

کیفیت صدای ایرپاد پرو ۲؛ صدایی که شما را جادو می‌کند.

مهم‌ترین قسمتی که در بررسی Apple AirPods Pro 2 باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدا است. در واقع چیزی که باعث شده ایرپاد پرو ۲ مورد توجه مردم قرار بگیرد، همین ویژگی است. ایرپاد پرو ۲ صدای بسیار خوبی تولید می‌کند.

صدای ایرپادز پرو ۲ واقعا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شفافیت بالایی را در صدا مشاهده می‌کنید که مانند آن را روی محصول دیگری مشاهده نمی‌کنید.

اپل برای هر کدام از هندزفری‌ها از درایورهایی برای پخش صدای بالا و صدای پایین استفاده کرده است. این هندزفری‌ها از آمپلی‌فایر داینامیک استفاده می‌کنند که با استفاده از الگوریتم‌های تراشه H2 می‌توانند صدای فوق‌العاده‌ای تولید کنند.

عملکرد ایرپاد پرو ۲ فوق‌العاده است. این محصول صدایی بسیار پر جزئیات پخش می‌کند. بهبود ویژگی ANC هم باعث شده که تجربه فوق‌العاده‌ای از گوش کردن به موسیقی کسب کنید.

ایرپاد پرو ۲ یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم موجود در بازار است. محصولی که استفاده از آن بسیار راحت است و کیفیت صدای بسیار خوبی تولید می‌کند. این محصول در هر سبک از موسیقی عملکرد خوبی از خود ارائه می‌کند.

 

دیگر هندزفری های اپل بررسی شده در تکنولایف🕵️‍♂️: بررسی ایرپاد پرو

 

آیا ایرپادز پرو ارزش خرید دارد؟

در نقد و بررسی ایرپاد پرو 2 سعی کردیم به ویژگی‌های خاص و پیشرفت‌های ایرپاد پرو در مقایسه با مدل قبلی اشاره کنیم. درست است که ایرپادر پرو ۲ قیمت بالایی ندارد، اما یکی از بهترین تجربه‌های گوش دادن به موسیقی را روی آیفون فراهم می‌کند. این محصول هماهنگی کاملی با محصولات اپل دارد.

ایرپاد پرو ۲ صدای بسیار خوبی تولید می‌کند و یکی از بهترین محصولات در این حوزه به شمار می‌رود. حتی این محصول را می‌توانید بهتر از محصولاتی مثل سونی و Bose نام ببریم. این محصول اپل از تکنولوژی ANC فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و به همین دلیل استفاده از آن بسیار شگفت‌انگیز می‌شود.

 

برترین گوشی امسال اپل را زیر ذره بین بردیم:
بررسی آیفون 14 پرو مکس

 

سوالات متداول

آیا ايرپاد پرو ۲ ضد آب است؟ این محصول کاملا ضد آب نیست و تنها از گواهی IPX4 استفاده می‌کند. ایرپاد پرو 2 در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است، اما ضد آب نیست و نباید آن را در جریان مستقیم آب قرار دهید.

آیا ایرپاد پرو ۲ با گوشی‌های اندرویدی سازگار است؟ این محصول را می‌توانید به گوشی‌های اندرویدی متصل کنید، اما بسیاری از ویژگی‌های آن تنها روی آیفون فعال می‌شود.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
6 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

30 نظر

  1. بهمن

    سلام وقتتون بخیر، من یه ایرپاد پرو ۲ ازتون گرفتم که واقعا بی نظیره و تشکر میکنم.
    سوالم اینه که وقتی کیس رو به شارژ میزنم باید ایرپاد ها رو دربیارم یا داخل کیس بمونن؟ ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به بهمن

      سلام مبارکتون باشه 🌱 بمونه داخل کیس موردی نداره
  2. حامد

    سلام جناب نیک ویجت باتری درصد شارژ کیس ایرپاد پرو ۲ رو نمیاره چندین بار ایرپاد رو ریست کردم چند لحظه درست میشه دوباره نمیاره چندین جا دیدم این مشکل رو گزارش کردن اما جوابی کسی نداده،وقتی ایرپادها داخل کیس هستش درب کیس باز شه پایین گوشی هم کیس هم بادزها میاد اما روی ویجت درصد کیس نشان داده نمیشه یا اگه هم شانسی نشان داده شه دوباره می پره،ریست ایرپاد و ریست حتی گوشی رو انجام دادم

    1. محمد مهدي

      پاسخ به حامد

      سلام وقتتون بخير از من هم اين مشكل هست من فكر ميكردم مشكل از كيس ايرپادم باشه حتي تو قسمت find my هم چون كيس دقيق شناسايي نميشه از كيس صدايي در نمياد
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حامد

      سلام احتمالا باگ باشه طبق چیزی که می‌فرمایید با آپدیت های بعدی حل می‌کنه اپل قطعا
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/airpods-pro-2-review/
ads
ads