داغ ترین ها :

نقد و بررسی ایرپاد ۲

در بررسی ایرپاد 2 می‌خواهیم شما را با نقاط قوت و ضعف این محصول اشنا کنیم. آیا ایرپاد ۲ محصولی است که هنوز ارزش خرید دارد؟ در نقد و بررسی ایرپاد 2 با ما همراه باشید.

بررسی ایرپاد ۲

Airpod 2

خرید Airpod 2

امتیاز

8
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
ارگونومی :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد ANC :
عملکرد :

نقاط قوت

  • کیفیت پخش موسیقی عالی
  • کیفیت تماس تلفنی بسیار خوب
  • مقاوم در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق بدن
  • عملکرد باتری بهتر
  • پشتیبانی از سیری

نقاط ضعف

  • تنظیمات اکولایزر ندارد
  • کنترل محدود

ایرپاد ۲ ارتقای فوق العاده برای ایرپاد نسل اول به حساب می‌آید. این محصول هم به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و هم از دستیار صوتی سیری پشتیبانی می‌کند. همچنین که صدای شفاف‌تری در مقایسه با نسل اول ایرپاد ارائه می‌دهد و عملکرد باتری بهتری دارد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت‌تر ایرپاد ۲ را خریداری کنید، حتما بررسی ایرپاد 2 را مطالعه کنید. ما سعی می‌کنیم در نقد و بررسی ایرپاد 2 شما را با این محصول آشنا کنیم و درباره نقاط ضعف آن بگوییم. پس با تکنولایف همراه باشید. حتی اگر نظری درباره عملکرد این محصول دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها بیان کنید.

 

مشاهده موجوی و قیمت ایرپاد های اپل در سایت تکنولایف: قیمت ایرپاد

 

طراحی ایرپاد سری ۲

اولین موضوعی که قصد داریم در بررسی ایرپاد 2 به آن اشاره کنیم، طراحی این محصول است. ایرپاد ۲ یا ایرپاد نسل ۲ از نظر طراحی سعی کرده اشتباهات نسل اول ایرپاد را پشت‌سر بگذارد و به محصول بهتری تبدیل شود. ایرپاد ۲ در ابعاد ۴۰ در ۱۸ در ۱۶ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن ۴ گرم است. وزن این محصول انقدر کم است که شاید متوجه نشوید که در حال استفاده از آن هستید.

ابعاد این محصول هم به شکلی است که در زمان استفاده از آن احساس نمی‌کنید که یه وسیله زشت به همراه دارید. این محصول همچنان از پلاستیک براق ساخته شده که البته کیفیت بالایی دارد و در انتهای آن هم قسمتی نقره‌ای رنگ را مشاهده می‌کنید. البته تغییرات ظاهر این محصول آنقدری نیست که از دور متوجه تفاوت این محصول با ایرپاد نسل ۱ شوید. دوست داشتیم اپل تغییرات ظاهری بیشتری در این محصول ایجاد می‌کرد تا همه شاهد تفاوت آن می‌شدند.

از ویژگی‌های خوبی که در طراحی ایرپاد ۲ باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول در برابر نفوذ آب و عرق بدن مقاوم است. به همین دلیل بهترین گزینه برای فعالیت‌های ورزشی خواهد بود و می‌توانید در باشگاه ورزشی هم این هندزفری اپل را به همراه داشته باشید.

تنها چیزی که به راستی باعث تفاوت ایرپاد ۲ با ایرپاد نسل ۱ شده، پشتیبانی ایرپاد ۲ از شارژ بی‌سیم است. کیس ایرپاد ۲ پلاستیک شفاف است و پورت لایتنینگ هم روی آن دیده می‌شود. با این حال کیس این محصول به گونه‌ای ساخته شده که با شارژ بی‌سیم سازگار شده است.

کیس ایرپاد ۲ به لولاهای جدیدی مجهز شده که فلزی هستند و کیفیت بهتری در مقایسه با کیس ایرپاد نسل اول دارند.

 

قبل از خرید بخوانید: بررسی هایلو w1

 

راحتی حرف اول را می‌زند

موضوع دیگری که در نقد و بررسی ایرپاد 2 باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول چقدر راحت در گوش قرار می‌گیرد و چه مقدار حس راحتی به کاربر منتقل می‌کند. همان‌طور که گفتیم هر کدام از بادزهای ایرپاد ۲ نزدیک به ۴ گرم وزن دارند. با محصولی بسیار سبک سروکار دارید. سری هر بادز هم به اندازه‌ای ساخته شده که خیلی راحت داخل گوش قرار می‌گیرد و نه اذیت می‌کند و نه از گوش سر می‌خورد.

بادزها بسیا کوچک هستند و به همین دلیل با گوش‌های کوچک بسیار سازگار خواهند بود و از این بابت خیالتان راحت خواهد بود که بازدها را گم نمی‌کنید. ایرپادر ۲ برای این ساخته شده که تبوانید ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. حتی با سه یا چهار ساعت موسیقی گوش دادن، تماشای ویدیو و شرکت در جلسه‌های آنلاین هم احساس خستگی به شما دست نمی‌دهد.

 

نقد و بررسی Apple Airpods 3 را در تکنولایف بخوانید: بررسی ایرپاد ۳

 

ارتباطی بسیار سریع

در بررسی ایرپاد سری ۲ حتما باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول چقدر زود به گوشی‌ها و دستگاه‌های اپل متصل می‌شود. برای تست از آیفون XS Max استفاده کردیم و مشاهده کردیم که در مدت زمان ۳٫۲ ثانیه به گوشی متصل شد. در ایرپاد نسل یک این زمان به ۵٫۱ ثانیه هم رسید. یکی از دلایلی که باعث شده این محصول سریع‌تر به گوشی‌ها اپل متصل شود، برخورداری از تراشه H1 است.

تراشه H1 در حالی که ارتباط سریع‌تری به همراه آورده، بلکه باعث شده کاربران مدت زمان بیشتری بتوانند با ایرپاد ۲ صحبت کنند. این تراشه در مصرف باتری تاثیرگذار بوده است. همچنین استفاده از این تراشه باعث شده که بتوانید به سرعت ایرپاد ۲ را از آیفون قطع کنید و به محصول دیگری مانند مک‌بوک پرو متصل کنید. این کار تنها در ۲٫۸ ثانیه صورت می‌گیرد. برای مقایسه بد نیست بگوییم که این کار در ایرپاد نسل ۱ نزدیک به ۴٫۳ ثانیه زمان می‌برد.

موضوع دیگری که تراشه H1 روی آن تاثیرگذار بوده، بهتر شدن کیفیت بازی‌ها است. در زمان بازی کردن کیفیت صدای بهتری را حس می‌کنید و تاخیر در انتقال صدا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

در بررسی airpod pro 2 از امکانات و قابلیت های آن با خبر شوید: بررسی ایرپاد پرو ۲

 

تعامل با سیری

در بررسی airpods 2 باید به تعامل این محصول با سیری هم اشاره کنیم. ایرپاد نسل ۲ نه تنها محصول سریع و باکیفیتی است، بلکه باهوش‌تر هم شده است. این محصول خیلی خوب با سیری کار می‌کند. در واقع بدون دخالت دست می‌توانید با سیری کار کنید و به این دستیار صوتی فرمان دهید. تنها زمانی که هدفون ها را به گوش دارید بگویید «هی سیری» تا بتوانید با سیری کار کنید.

این ویژگی چه در محیط‌های شلوغ و چه در محیط‌های ساکت به خوبی کار می‌کند. البته در محیط‌های شلوغ بیشتر تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرید.

 

دیگر بررسی های انجام شده در تکنولایف: نقد و بررسی هایلو لیدی بگ

 

کیفیت صدای ایرپاد ۲

مهم‌ترین ویژگی‌ای که باید در بررسی ایرپاد 2 به آن اشاره کنیم، کیفیت صدا است. اپل بهبود‌های متعددی در ایرپاد ۲ ایجاد کرده تا این محصول کیفیت صدای خوبی داشته باشد. در حال که ایرپاد نسل ۱ کیفیت صدای خوبی داشت، ایرپاد ۲ کیفیت صدای وقعا بهتری را ارائه می‌کند. صداها به شدت شفاف و بدون نویز هستند و صدای خواننده را عالی می‌شنوید. البته که صدای باس می‌توانست کمی بیشتر باشد تا احساس بهتری در زمان گوش دادن به موسیقی داشته باشید.

در موسیقی‌های مختلف به خوبی متوجه تفکیک صدای سازها می‌شوید. در ترک‌های مختلف می‌توانید صدای سازهایی مانند گیتار الکتریک و درام و صدای خواننده را حس کنید. البته در بعضی موسیقی‌ها و در قسمت اوج آهنگ حس می‌کنید که کیفیت صدا کمی خراب می‌شود، اما این موضوعی نیست که بتواند تجربه شما از این محصول را خراب کند.

 

دیگر بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی qcy t13

 

کیفیت تماس ایرپاد ۲

در بررسی ایرپاد سری ۲ باید به کیفیت تماس ایرپاد ۲ اشاره کنیم. ایرپاد ۲ با استفاده از دو میکروفن و تراشه H1 توانسته کیفیت تماس خوبی به همراه داشته باشد. در محیط‌های شلوغ همچنان کیفیت تماس شفاف و خوبی را حس می‌کنید. حتی طرف مقابل هم کیفیت صدای خوبی را بدون هیچ صدای مزاحمی میشنود.

باتری ایرپادر ۲

همان طور که نقد و بررسی ایرپاد 2 به آن اشاره کردیم، این محصول باتری بهتری در مقایسه با نسل قبلی خودش دارد. اپل ادعا کرده که ایرپاد نسل ۲ تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد. استفاده از تراشه H1 باعث شده که این محصول عملکرد خوبی در حفظ باتری داشته باشد. همچنین تراشه H1 باعث شده که کاربران ۵۰ درصد زمان بیشتری با ایرپاد ۲ تماس تلفنی داشته باشند.

در تست‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که می‌توانیم تا ۴ ساعت و ۴۹ دقیقه با یکبار شارژ از این محصول استفاده کنیم. این مدت زمان ترکیبی از تماشای سریال و دیدن ویدیو در یوتیوب و تماس تلفنی بود.

اگر کیس ایرپاد ۲ را به همراه داشته باشید تا ۲۴ ساعت می‌توانید از ایرپاد ۲ استفاده کنید. کیس را می‌توانید با استفاده از شارژ بی‌سیم و شارژ سیمی شارژ کنید. برای استفاده از شارژ‌ بی‌سیم کیس هم می‌توانید از شارژرهای بی‌سیم سازگار با استاندارد Qi و حتی مگ سیف استفاده کنید.

 

ایرپاد پرو 2021 زیر ذره بین تکنولایف🕵️‍♂️: بررسی airpods pro

 

آیا ایرپاد ۲ ارزش خرید دارد؟

در بررسی airpods 2 سعی کردیم شما را با ویژگی‌های این محصول آشنا کنیم. محصولی که یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با ایرپاد نسل ۱ به حساب می‌آید. ایرپاد ۲ به دلیل استفاده از تراشه H1 محصولی فوق‌العاده است. محصولی که هم سریع به گوشی‌های ایفون متصل می‌شود و هم مصرف باتری عالی‌ای دارد. در قسمت کیفیت صدا هم این محصول عالی عمل کرده و گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و بازی کردن با آن جذاب است. کیفیت تماس تلفنی این محصول هم شما را راضی خواهد کرد. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که ایرپاد ۲ ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارد. مخصوصا اگر کاربر آیفون باشید. درست است که می‌توانید هندزفری‌های ارزان‌تری را به ایفون متصل کنید، اما ایرپاد ۲ کیفیت خیلی بالایی دارد که روی محصولات دیگر به سختی پیدا می‌شود.

سوالات متداول

آیا ایرپاد ۲ ضد اب است؟ این محصول ضد اب نیستند، اما در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق بدن مقاوم هستند. این محصول را در جریان مستقیم آب قرار ندهید.

آیا ایرپاد ۲ را می‌توان به گوشی اندرویدی متصل کرد؟ بله این محصول با استفاده از بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی هم متصل می‌شود. می‌توانید موسیقی گوش کنید و به تماس‌ها پاسخ دهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
3 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/apple-airpods-2/
ads
ads