داغ ترین ها :
بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 از جمله محصولات خوش قیمتی است که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. ویژگی‌هایی که ارزش خرید این محصول را چند برابر کرده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 به ویژگی‌های مختلف این محصول و نقاط قوت و ضعف آن اشاره کنیم.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

امتیاز

6
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • پورت‌‌های متعدد
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • عملکرد سخت افزاری قابل قبول

نقاط ضعف

  • کیفیت بدنه خیلی بالا نیست
  • اثر انگشت روی بدنه جذب می‌شود
  • اسپیکرها کیفیت بالایی ندارند

یکی از لپ‌ تاپ های خوش قیمت و خوش سایت ایسوس که می‌توانید آن را برای فعالیت‌های اداری خریداری کنید، مدلی از سری ایسوس ویوبوک به حساب می‌آید که با نام R1502ZA-BQ762 شناخته می شود. لپ تاپی ۱۵٫۶ اینچی که سخت‌افزار مناسبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.  اگر قصد خرید این لپ تاپ را دارید، بد نیست بررسی آن را هم مطالعه کنید. در بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 سعی کردیم این محصول را به جالش بکشیم و ببینیم که از پس فعالیت‌های مختلف بر می‌آید یا خیر. از این پس می‌توانید بررسی لپ تاپ را هم در وبلاگ تکنولایف بخوانید.

لپ تاپی با زیبایی خاص و وزن مناسب

اولین موضوعی که قصد داریم در بررسی تخصصی لپ تاپ R1502ZA-BQ762 ایسوس به آن اشاره کنیم، طراحی ظاهری این محصول است. این محصول ایسوس بسیار خوش دست ساخته شده و کیفیت ساخت بالایی هم دارد. درست است که شاسی و بدنه این محصول پلاستیکی هستید، اما این موضوع باعث نشده که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 به محصول بی کیفیتی تبدیل شود. زمانی که این محصول را مشاهده می‌کنید، جذب آن خواهید شد. رنگ نقره‌ای یا نقرابی این محصول سریع نظر شما را به خودش جلب می‌کند. با محصولی باریک سروکار دارید که وزن کمی هم دارد. این دو ویژگی بسیار مهم است. مخصوصا برای افرادی که لپ تاپشان را زیاد به همراه دارند.

طراحی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

این لپ تاپ ایسوس ویوبوک در ابعاد ۳۵٫۹۷ در ۲۵ در ۱٫۹۹ سانتی‌متر ساخته شده و تنها ۱٫۷ کیلوگرم وزن دارد که البته در زمان استفاده از آن احساس می‌کنید که وزن کمتری هم دارد. این محصول نزدیک به ۲ سانتی متر ضخامت دارد و به واسطه ابعاد مناسبی که دارد در فضاهای مختلف به راحتی قرار می‌گیرد. وزن سبک آن هم باعث شده که بتوانید آن را به راحتی حمل کنید و در کوله پشتی خودتان قرار دهید.

زمانی که این لپ تاپ Vivobook را از بسته‌بندی خودش خارج می‌کنید، با محصولی نقره‌ای رنگ مواجه می‌شوید. روی قاب پشتی این لپ تاپ که در واقع پشت صفحه نمایش می‌شود، آیتم خاصی را مشاهده نمی‌کنید. تنها لوگوی ایسوس ویوبوک روی این قسمت دیده می‌شود. زمانی که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 را باز می‌کنید، متوجه صفحه نمایش با کیفیت این محصول می‌شوید. صفحه نمایشی را مشاهده می‌کنید حاشیه‌های باریکی دارد و این موضوع زیبایی این لپ‌ تاپ را چند برابر کرده است. حاشیه‌های صفحه نمایش از هر سمت نسبتا کم است و این موضوع باعث شده که خود لپ تاپ در حالی که فضای کمی  اشغال کرده، فضای مناسبی برای تماشای محتوا به شما بدهد.

صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

در قسمت بالای صفحه نمایش وب کم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ را مشاهده می‌کنید که به یک قابلیت جذاب مجهز شده است. این وب کم از درپوشی بهره می‌برد که می‌توانید آن را باز و بسته کنید. با این کار کسی به صورت ناخواسته نمی‌تواند به وب کم شما دسترسی داشته باشد.

پس از صفحه نمایش نوبت به صفحه کلید می‌رسد. برای اینکه  لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 جمع و جور به نظر برسد و کوچک طراحی شود، صفحه کلید بسیار مینیمال طراحی شده و فاصله دکمه‌ها از یکدیگر نسبتا کم است. شاید این موضوع برای مدتی شما را آزار دهد، اما خیلی زود فاصله دکمه‌ها برای شما معمولی می‌شوند. در پایین صفحه کلید هم فصای خالی مناسبی را مشاهده می‌کنید که دست‌ها در هنگام تایپ کردن روی آن‌ها قرار می‌گیرد. تاچ پد هم در این قسمت دیده می‌شود. تاچ پد نسبتا بزرگی را مشاهده می‌کنید.

صفحه‌ کلید لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

با نگاهی به لبه‌های این لپ تاپ متوجه می‌شوید که روی لبه سمت راست پورت‌های متعددی دیده می‌شود. روی لبه سمت راست پورت شارژ، پورت HDMI، پورت USB، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا قرار گرفته است. روی لبه سمت چپ لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 هم  تنها یک پورت USB و دریچه خروجی هوای گرم از لپ تاپ دیده می‌شود. روی لبه پشتی لپ تاپ هم این خروجی هوا را مشاهده می‌کنید. در قسمت زیر لپ تاپ هم چنین خروجی‌ها را مشاهده می‌کنید تا لپ تاپ در شرایطی که با پردازش‌های سنگین همراه می‌شود، گرمای زیادی تولید نکند.

دریچه های خروجی هوا در پشت لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

این لپ تاپ ویوبوگ ایسوس از طراحی قابل قبولی برخوردار است. در واقع با توجه به قیمتی که دارد، طراحی این محصول از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. تنها باید به این موضوع اشاره کنیم که بدنه پلاستیکی این محصول سریع اثر انگشت را به خودش جلب می‌کند و سریع لک می‌شود. البته این لک ها خیلی زود از روی لپ تاپ پاک می‌شوند، اما باید بدانید که لپ تاپ را زود به زود تمیز کنید تا همیشه زیبا به نظر برسد.

همچنین بدنه و شاسی پلاستیکی باعث شده‌اند که این محصول در برابر فشار خیلی مقاوم نباشد، پس در زمانی که این لپ تاپ را حمل می‌کنید، به آن زیاد فشار وارد نکنید. معایب لپ تاپ R1502ZA-BQ762 ایسوس شاید همین موضوع و شاید لک شدن زیاد بدنه آن باشد.

 

از کدام برند لپ تاپ بخریم؟ در مقاله زیر بررسی کردیم:
بهترین مارک لپ تاپ

 

صفحه نمایشی با کیفیت که برای کارهای روزانه فوق‌العاده است

در ادامه نقد و بررسی ایسوس R1502ZA-BQ762 باید به صفحه نمایش این محصول اشاره کنیم. صفحه نمایش یکی دیگر از نقاط قوت این لپ تاپ ایسوس به شمار می‌رود. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی برای این محصول در نظر گرفته شده که وضوح تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایشی از نوع IPS روی این محصول قرار گرفته که روشنایی مناسبی هم تولید می‌کند. حداکثر میزان روشنایی این لپ تاپ به ۲۵۰ نیت می‌رسد. با این میزان روشنایی به خوبی می‌توانید در محیط‌های اداری و خانگی کار کنید. البته که در محیط‌های باز کار کردن با لپ تاپ کمی سخت می‌شود. چرا که نور خورشید مانع می‌شود که دید خوبی به صفحه نمایش داشته باشید. پس بهتر است از این لپ تاپ بیشتر در محیط‌های اداری و خانگی استفاده کنید.

صفحه نمایش با کیفیت لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

از ویژگی‌های صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 باید به مات بودن آن اشاره کنیم. مات بودن صفحه نمایش نه تنها باعث می‌شود که باز تاب نور روی صفحه نمایش کمتر شود، بلکه باعث می‌شود که در استفاده‌های طولانی مدت با این لپ تاپ کمتر خسته شود. صفحه نمایش مات به چشم‌های شما آسیب کمتری می‌زند و از خستگی چشم‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش مات برای مطالعه بسیار راحت‌تر است.

لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 در حالت صفحه نمایش ۱۸۰ درجه

وضوح تصویر مناسب صفحه نمایش این لپ تاپ ایسوس باعث شده که به خوبی بتوانید با اپلیکیشن‌های مختلف کار کنید. می‌توانید ویدئوهای مورد نظر خودتان را با کیفیت مناسبی تماشا کنید. وب گردی را هم با کیفیت مناسبی انجام خواهید داد. صفحه نمایش  لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 کاملا برای انجام فعالیت‌های روزانه مناسب و استاندارد است. با این حال از این صفحه نمایش نباید انتظار یک صفحه نمایش حرفه‌ای را داشته باشید. در تست‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم صفحه نمایش دقت بالایی در نمایش رنگ‌ها ندارد. البته این موضوع بیشتر برای گرافیست‌ها می‌تواند مهم باشد. در غیر این صورت صفحه نمایش کاملا برای فعالیت‌های روزمره مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش لولاهای آن است. لولاهای صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید صفحه نمایش تا ۱۸۰ درجه باز کنید. در واقع صفحه نمایش را می‌توانید کاملا به حالت مسطح در بیاورید. موضوعی که باعث می‌شود بتوانید در حالت‌های بیشتری با این لپ تاپ کار کنید. درباره لولاهای لپ تاپ هم باید بگوییم که بسیار با کیفیت ساخته شده‌اند و می‌توانند صفحه نمایش را در زاویه‌های مختلف به خوبی نگه‌دارند. البته محکمی لپ تاپ‌ها باعث شده که نتوانید لپ‌تاپ را با یک دست باز کنید و حتما به دو دست نیاز خواهید داشت.

 

بررسی یک لپ تاپ گیمینگ با قیمت و قابلیت های استثنایی:
بررسی تخصصی لپ تاپ msi Alpha 15 B5EEK-066XML

 

صفحه کلیدی کوچک!

در بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 می‌خواهیم به صفحه کلید آن اشاره کنیم. یکی از قسمت‌هایی که زیاد با آن سروکار خواهید داشت. مخصوصا اگر می‌خواهید از این لپ تاپ برای فعالیت‌های اداری یا به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی استفاده کنید.

به این دلیل که لپ تاپ ابعاد کوچکی پیدا کند، صفحه کلیدی کوچک و جمع و جور را روی این محصول مشاهده می‌کنید. ابعاد کوچک صفحه کلید شاید برای افرادی که زیاد تایپ می‌کنند، مناسب نباشد. فاصله دکمه‌ها خیلی به هم نزدیک است و این موضوع باعث می‌شود که در ابتدا کمی دکمه‌ها اشتباه فشار دهید. البته که پس از مدتی این فاصله کم جلب توجه نمی‌کند. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که جنس دکمه‌های صفحه کلید خیلی خوب نیست. دکمه‌های کمی زبر به نظر می‌رسند و زمانی که آن‌ها را فشار می‌دهید، احساس خیلی خوبی کسب نمی‌کنید. از طرف دیگر دکمه‌ها باز خورد نسبتا خوبی دارند و زمانی که آن‌ها را فشار می‌دهید مشاهده می‌کنید که نسبتا نرم طراحی شده‌اند و سریع می‌توانید با آن‌ها تایپ کنید.

تاچ پد لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

صفحه کلید از قسمت اعداد یا نام‌پد هم بهره می‌برد که باز هم در فضای بسیار کوچکی قرار گرفته‌اند و این امکان وجود دارد که آن‌‌ها را اشتباه فشار دهید.

در پایین صفحه کلید هم تاچ‌پد نسبتا بزرگی را مشاهده می‌کنید. تاچ‌پدی که سرعت و دقت مناسبی دارد. این تاچ‌پد به خوبی متوجه فرمان‌های لمسی می‌شود و سریع می‌تواند آنها را اجرا کند. موضوعی که درباره تاچ پد باید به آن‌ اشاره کنیم این است که تاچ‌پد کاملا یکپارچه طراحی شده و دکمه‌ها آن قابل مشاهده نیستند.

 

معرفی لپ تاپ های مناسب برای بازی با قیمت مناسب:
لپ تاپ گیمینگ ارزان

 

عملکردی مناسب برای فعالیت‌های اداری و روزانه

یکی از مهمترین قسمت‌هایی که در بررسی تخصصی لپ تاپ R1502ZA-BQ762 ایسوس باید به آن اشاره کنیم، سخت‌افزار و عملکرد کلی این محصول است. همان‌طور که گفتیم لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 قیمت خیلی زیادی ندارد و به همین دلیل سخت افزار خیلی قدرتمندی روی آن قرار نگرفته است. البته که سخت‌افزار ضعیفی هم روی این محصول دیده نمی‌شود. سخت‌افزاری را مشاهده می‌کنید که کاملا برای انجام فعالیت‌‌های اداری و شخصی و حتی فعالیت‌های تا حدودی نیمه‌حرفه‌ای مناسب است.

در نقد و بررسی ایسوس R1502ZA-BQ762 باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از پردازنده نسل ۱۲ اینتل Core i3 استفاده می‌کند. از پردازنده 1215U اینتل برای این محصول استفاده شده است. از ویژگی‌های این پردازنده این است که از شش هسته استفاده می‌کند. دو هسته برای پردازش‌های سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند و دو هسته دیگر هم کم مصرف طراحی شده‌اند و در زمانی که سیستم به قدرت زیادی نیاز ندارد، کار می‌کنند. این پردازنده اینتل از ۸ ترد هم برخوردار است. خوشبختانه یکی از جدیدترین پردازنده‌های اینتل روی این محصول قرار گرفته که توانایی نسبتا خوبی دارد.

برخورداری از ۴ گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. البته که می‌توانید میزان رم را خودتان افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 از ارزش خرید بالایی برخوردار شود، برخورداری از حافظه SSD است. البته که تنها ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD برای این محصول در نظر گرفته شده، اما همین حافظه سرعت خوبی برای سیستم رقم زده است.

متاسفانه این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی مجزا برخوردار نیست و پردازنده گرافیکی آن به همراه پردازنده اصلی است. لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 از پردازنده گرافیکی اینتل UHD استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این پردازنده گرافیکی می‌توانیم به پشتیبانی از وضوح تصویر 4K اشاره کنیم. البته در شرایطی که لپ‌ تاپ‌ را به صفحه نمایش دیگری متصل کنید که چنین وضوح تصویری داشته باشد. این پردازنده گرافیکی از دایرکت ایکس ۱۲٫۱، اوپن جی‌ال ۴٫۶ و اوپن سی‌ال ۳ پشتیبانی می‌کند.

ترکیب چنین سخت‌افزاری باعث شده که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 برای فعالیت‌های روزانه و اداری گزینه‌ای عالی باشد. سیستم بسیار سریع راه‌اندازی می‌شود و در چند ثانیه آماده به کار می‌شود. استفاده از حافظه SSD نه تنها سرعت سیستم را افزایش داده بلکه باعث شده که اپلیکیشن‌ها هم با سرعت مناسبی اجرا شوند و زمان زیادی برای اجرای آن‌ها صبر نکنید.

در آزمایش‌هایی که روی لپ‌ تاپ انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که این محصول برای استفاده‌های روزانه اصلا کم نمی‌آورد. می‌توانید به راحتی وب گردی کنید، ویدیو تماشا کنید، به ایمیل‌های خودتان پاسخ دهید. حتی با برخی از اپلیکیشن‌های نسبتا سنگین هم کار کنید. البته نداشتن پردازنده گرافیکی مجزای قدرتمند باعث شده که لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762  برای بازی کردن گزینه مناسبی نباشد. پردازنده گرافیکی قرار گرفته روی این محصول برای فعالیت‌های سنگین مانند ادیت عکس و فیلم مناسب نیست. البته که از پس فعالیت‌های نه چندان سنگین به راحتی بر می آید و می‌توانید برخی فعالیت‌های نه چندان سنگنین این چنینی را انجام دهید.

لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 برای فعالیت‌های اداری و کار کردن با اپلیکیشن‌های آفیس و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش‌های خیلی سنگین ندارند، بسیار عالی است. در ادامه می‌توانید نتایج برخی تست‌هایی که با این لپ تاپ انجام دادیم را مشاهده کنید. برای سنجیدن توان پردازشی این محصول از بنچمارک‌هایی از جمله PC Mark، 3D Mark، Cinebench و GeekBench استفاده کردیم.

 

بررسی تخصصی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W:
بررسی zenbook duo 14

 

نتیجه بنچمارک Cinebench:

تست CINEBENCH تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

نتیجه بنچمارک 3D Mark:

نتیجه بنچمارک PC Mark:

امتیاز تست PC Mark لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 عملکرد لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 در PC Mark

این بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که این لپ‌تاپ برای پردازش‌های سه‌بعدی سنگین مناسب نیست. با این حال از پس اجرای بازی‌های نه چندان جدید آن هم با تنظیمات گرافیکی نسبتا پایین بر می‌آید. همین قدرت پردازشی باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های نه چندان سنگین هم مناسب است. در واقع لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 به خوبی در زمینه‌‌های مختلف کار شما را راه میندازد. با این حال از این محصول نباید توقع داشته باشید که از پس پردازش‌های سه‌بعدی سنگین بر بیاید.

 

لنوو لجیون 5 پرو با 32 گیگابایت رم زیر تست گیمینگ:
بررسی لپ تاپ lenovo legion 5 pro

 

پورت‌ها؛ راه‌های ارتباطی متعدد

از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 برخورداری از تنوع پورت‌ها است. برخورداری از پورت USB و USB-C و خروجی HDMI باعث شده که این محصول را به راحتی بتوانید به دستگاه‌های مختلف متصل کنید.

پورت‌های متعدد تست لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762

عملکرد متوسط باتری

در ادامه بررسی لپ تاپ ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 می‌خواهیم به عملکرد باتری آن اشاره کنیم. از یک باتری ۴۲ وات ساعتی برای سه سلولی برای این محصول استفاده شده است. در تست‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم باتری تا نزدیک به ۴ ساعت می‌تواند دستگاه را روشن نگه دارد. در این چهار ساعت به فعالیت‌های مانند تماشای ویدیو، کار با اپلیکیشن‌های آفیس و وب گردی و فعالیت‌های این چنین پرداختیم. البته اگر در حالت باتری با لپ‌تاپ فعالیت‌هایی انجام دهید که به قدرت بالاتری نیاز داشته باشند، باتری زودتر به پایان می‌رسد. سرعت شارژ این لپ‌تاپ هم بد نیست و در مدت زمان نزدیک به دو ساعت کاملا ظرفیت باتری شارژ‌ می‌شود.

آیا این لپ‌ تاپ ایسوس ویوبوک ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال لپ تاپی نیستید که برای بازی کردن مورد استفاده قرار بگیرد و نمی‌خواهید که سخت افزار خیلی قدرتمندی داشته باشد، لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود. این لپ تاپ ایسوس هم قیمت بسیار خوبی دارد و هم از سخت افزار مناسبی استفاده می‌کند. برخورداری از پردازنده جدید اینتل که توانایی خوبی دارد، حافظه SSD با کیفیت و صفحه نمایشی استاندارد باعث شده که این محصول ارزش خرید بالایی داشته باشد. حتی باید بگوییم که این محصول زیبایی خاصی هم دارد که آن را در مقایسه با دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند.

این لپ تاپ ایسوس برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌های اداری گزینه فوق العاده ای خواهد بود. هم وزن مناسبی دارد و هم کوچک طراحی شده تا بتوایند آن را راحت حمل کنید. در میان لپ‌ تاپ هایی که با این قیمت راهی بازار شده‌اند، لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 گزینه فوق العاده‌ای خواهد بود.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 برای بازی کردن مناسب است؟ خیر. از آنجایی که این لپ تاپ به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز نشده، برای اجرای بازی‌های جدید اصلا مناسب نیست.

آیا لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی ایسوس مدل R1502ZA-BQ762 برای فعالیت‌های روزانه مناسب است؟ این لپ تاپ به دلیل استفاده از پردازنده جدید و نسبتا قدرتمند و برخورداری از حافظه SSD و صفحه نمایشی با کیفیت برای فعالیت‌های اداری، دانشجویی و نیمه حرفه‌ای عالی است.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/asus-r1502za-bq762-laptop/
ads
ads