داغ ترین ها :

بررسی تخصصی ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

ساعت هوشمند QCY GTC یک ساعت هوشمند ارزان قیمت با ویژگی‌های بسیار جذاب است که برای فعالیت‌های ورزشی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در بررسی ساعت هوشمند کیو سی وای مدل gtc به شما درباره عملکرد این محصول توضیح می‌دهیم.

ساعت هوشمند QCY GTC

خرید ساعت هوشمند QCY GTC

امتیاز

6.5
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • پشتیبانی از ورزش‌های مختلف
  • سبک

نقاط ضعف

  • بعضی وقت‌ها کند می‌شود

QCY از جمله برندهای است که توانسته به سرعت محبوبیت بالایی کسب کند. کیو سی وای را به واسطه ساخت محصولات مختلف از جمله ساعت هوشمند و هندزفری می‌شناسیم. یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند برند QCY QTC نام دارد. محصولی که نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد، بلکه از ویژگی‌های بسیار جذابی هم استفاده می‌کند. از آنجایی که این ساعت هوشمند قیمت و ویژگی‌های جذابی دارد، تصمیم داریم در  ادامه بررسی ساعت های هوشمند شما را با قابلیت‌های آن آشنا کنیم. پس اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید بررسی ساعت qcy مدل gtc را از دست ندهید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

طراحی؛ زیبا و ساده

در ابتدای نقد و بررسی ساعت qcy gtc می‌خواهیم به ویژگی‌های ظاهری این محصول اشاره کنیم. این محصول ظاهری ساده دارد که در نوع خودش جذاب به نظر می‌رسد. صفحه نمایشی مربعی شکل را روی این ساعت هوشمند مشاهده می‌کنیم که رنگی است و توانسته محتوا را با کیفیت مناسبی نشان دهد. سرعت صفحه نمایش در تشخیص لمس کاربران هم قابل قبول است و خیلی راحت می‌توانید با ساعت کار کنید. روی لبه سمت راست این ساعت هوشمند کیو سی وای دکمه تاج را مشاهده می‌کنید که به وسیله آت می‌توانید صفحه نمایش را خاموش یا روشن کنید یا اگر وارد منوهای مختلف شدید با این دکمه می‌توانید از منوها خارج شوید.

واچ فیس ساعت QCY GTC

صفحه نمایش قرار گرفته روی این ساعت هوشمند به صورت ۲٫۵ بعدی ساخته شده و لبه‌های گردی دارد که باعث شده انگشت راحت‌تر روی صفحه نمایش حرکت کند. این ساعت هوشمند از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند و بندهای سیلیکونی هم دارد. بند این محصول احساس راحتی خوبی به شما منتقل می‌کند و در زمانی که آن را در مچ دست خودتان دارید، حس نمی‌کنید که دستتان عرق کرده است. البته که امکان تعویض بندها را خواهید داشت . این کار بسیار راحت صورت می‌گیرد. بد نیست به این موضوع عم اشاره کنیم که تمام حسگرهای این ساعت هوشمند در پشت ساعت قرار گرفته‌اند.

 

خرید انواع ساعت ضد آب در تکنولایف: قیمت ساعت هوشمند ضد آب

 

بند ساعت QCY GTC

ویژگی‌های سلامتی؛ مناسب ورزشکاران نیمه‌حرفه‌ای

در ادامه بررسی ساعت هوشمند کیو سی وای مدل gtc می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های سلامتی این محصول آشنا کنیم. ساعت هوشمند QCY QTC همانند اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار از ویژگی‌های سلامتی متعددی برخوردار است. ویژگی‌هایی که هم برای کاربران معمولی، کاربران نیمه‌ حرفه‌ای و حتی برای کاربران حرفه‌ای جذاب خواهد بود. این ساعت هوشمند به گام‌شمار مجهز شده، می‌توان ضربان قلب شما را زیر نظر داشته باشد، امکان این را دارد که فشار خون را اندازه بگیرد و حتی میتواند میزان سطح اکسیژن خون را به شما بگوید.

حسگرهای ساعت هوشمند QCY GTC

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توانیم به بررسی کیفیت خواب، اعلام وضعیت آب و هوا و کنترل موسیقی در حال پخش از گوشی اشاره کنیم. البته که این ساعت هوشمند می‌تواند اعلان‌هایی که روی گوشی دریافت می‌کنید را به شما نشان دهد.

ویژگی‌های سلامتی QCY GTC

از جمله فعالیت‌های ورزشی که در این ساعت دویدن، تردمیل، کوهنوردی، دوچرخه سواری، یوگا، اروبیک، ورزش‌های زمستانی، ورزش‌های رزمی و کلی فعالیت‌های دیگر اشاره کنیم. البته که پوشش فعالیت‌های ورزشی این ساعت هوشمند تنها شامل این موارد نمی‌شود و در زمان کار کردن با این محصول متوجه امکانات بیشتر خواهید شد.

 

 

خرید گوشی 5G
با این ساعت می‌‌توانید گوشی خودتان را پیدا کنید یا اعلان‌هایی واتساپ و پیام‌های کوتاه و سایر علان‌ها را مشاهده کنید.

موضوعی که باید در بررسی ساعت qcy مدل gtc به آن اشاره کنیم این است که حسگرها دقیق عمل می‌کنند و شما می‌توانید اطلاعاتی که این ساعت جمع آوری می‌کند را به واسطه اپلیکیشن QCY در اختیار داشته باشید. می‌توانید برای خودتان هدف‌های روزانه در نظر بگیرید و تلاش کنید که به آن‌ها برسید.

گام شمار QCY GTC

با این حال باید بگوییم که این مدل از ساعت هوشمند QCY از تماس صوتی پشتیبانی نمی‌کند. برای اینکه به تماس تلفنی دسترسی داشته باشید باید از ساعت QCY GTS استفاده کنید.

 

انواع ساعت هوشمند مکالمه دار را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

پشتیانی از زبان فارسی

از دیگر ویژگی‌هایی که در نقد و بررسی ساعت qcy gtc باید به آن اشاره کنیم این است که این محصول از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. البته نمایش حروف فارسی خیلی ایده‌ال نیست، اما می‌توانید متوجه پیامی که دریافت کرده‌اید بشوید. می‌توانید پیام‌های فارسی که در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دریافت می‌کنید را مشاهده کنید.

دکمه کنترل ساعت هوشمند QCY GTC

عملکرد باتری

در بررسی ساعت هوشمند qcy مدل gtc نوبت به عملکرد باتری می‌رسد. برای این محصول از یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. در استفاده‌های معمولی از این ساعت می‌توانید تا ۱۰ روز از این محصول استفاده کنید. البته اگر حسگرهای سنجش ضربان قلب و تشخیص سطح اکسیژن خون را همیشه فعال کنید، عملکرد باتری کم می‌شود و مدت زمان کمتری می‌توانید از این محصول با یک بار شارژ استفاده کنید. باید بگوییم که این محصول با یک باتری آهنربایی شارژ می‌شود.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت qcy gts

 

آیا ساعت هوشمند QCY QTC ارزش خرید دارد؟

نمایش وضعیت آب و هوای کیو سی وای GTC

همان طور که در بررسی ساعت qcy مدل gtc به این موضوع اشاره کردیم، این ساعت هوشمند قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت این محصول باعث شده که ارزش خرید بالایی هم پیدا کند. اما فقط قیمت نیست که باعث افزایش ارزش این محصول شده است. حسگرهای متنوعی برای QCY GTC در نظر گرفته شده که باعث شده برای فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های روزانه گزینه مناسبی باشد. همچنین باید بگوییم که این ساعت هوشمند از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید متوجه پیام‌های دریافتی خودتان بشوید. برخورداری از گواهی IP68 هم باعث شده که این محصول برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. البته که این محصول تنها در عمق ۱٫۵ متر و تنها به مدت ۳۰ دقیقه ضد آب خواهد بود.

 

قیمت ساعت هوشمند کیو سی وای مدل gtc

 

سوالات متداول

آیا ساعت هوشمند QCY QTC امکان مکالمه دارد؟

خیر این محصول امکان مکالمه ندارد.

آیا ساعت هوشمند QCY QTC از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

بله. این ساعت می‌تواند اعلان‌های فارسی را نشان دهد.

خرید پاوربانک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
10 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. علی

    سلام برای تنظیم تحلیل ساعت خواب و ضربان قلب و اطلاعات دیگه باید چیکار کرد؟؟فقط مال همون روز رو‌نشون میده و روزهای قبل رو‌ میزنه اطلاعاتی موجود نیست

  2. رضا

    سلام از طریق بارکد فعال سازی نمیشه فیل ت ر شکنم روسن کردم نشد

  3. ادی

    سلام
    بندش قابل تعویضه!؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ادی

      سلام وقت بخیر در متن اشاره شده بله قابل تعویض
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/qcy-qtc-watch/
ads
ads