داغ ترین ها :

بررسی هارد اکسترنال اس اس دی سامسونگ T7 shield

در بررسی هارد اکسترنال اس اس دی سامسونگ t7 shield به ویژگی‌های جذاب این محصول اشاره می‌کنیم. محصولی که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین حافظه‌های SSD بازار نام برد.

نقاط قوت

  • سرعت بالا در خواندن و نوشتن اطلاعات
  • مقاومت بالا
  • سازگاری با اندروید و ویندوز و مک
  • بسیار سبک
  • ابعاد کوچک

نقاط ضعف

  • ظرفیت بالای ۲ ترابایت ندارد

هارد اکسترنال سامسونگ T7 شیلد یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید آن را خریداری کنید. نه تنها هارد اکسترنال سامسونگ T7 شیلد از آن محصولات مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب است، بلکه SSD است و سرعت فوق العاده‌ای در انتقال اطلاعات دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم هم ابعاد کوچک و جمع‌ و جور و وزن بسیار کم است. در واقع با محصولی فوق العاده سروکار دارید. در بررسی هارد اکسترنال اس اس دی سامسونگ t7 shield می‌خواهیم به ویژگی‌های جذاب این محصول و نقاط قوت و ضعف آن اشاره کنیم. بررسی انواع هارد اکسترنال را هم می‌توانید در وبلاگ تکنولایف دنبال کنید.

 

تکنولایف امکان خرید هارد های اس اس دی اکسترنال را برای شما فراهم کرده است: قیمت هارد اکسترنال SSD

 

طراحی ظاهری و ویژگی‌های هارد اکسترنال سامسونگ T7 Sheild

در ابتدای بررسی هارد اکسترنال ssd t7 shield می‌خواهیم به ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول اشاره کنیم. سامسونگ سابقه زیادی در ساخت حافظه SSD دارد و می‌توانیم بگوییم که این شرکت از جمله بهترین حافظه‌های SSD بازار را تولید می‌کند. تجربه این شرکت باعث شده که ما شاهد هارد اکسترنال سامسونگ T7 شیلد باشیم. این محصول بسیار مقاوم ساخته شده و به همین دلیل دوام بالایی دارد. همچنین باید بگوییم که این حافظه SSD در برابر نفوذ آب مقاوم است و از گواهی IP65 بهره می‌برد. البته که ویژگی‌های ایمنی این گوشی به همین جا ختم نمی‌شود. این محصول در برابر شوک الکتریکی مقاوم است و در برابر نفوذ گرد و خاک هم مقاومت خوبی خواهد داشت. تمام این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که T7 Sheild سامسونگ یکی از بهترین هارد های SSD موجود در بازار باشد.

هارد اکسترنال سامسونگ T7 Shield

از ویژگی‌هایی که باید در بررسی هارد اکسترنال t7 shield به آن اشاره کنیم، بدنه آلومینیومی است که دور آن یک لایه محافظ مسطحکم در بر گرفته است. این لایه محافظ که حالتی سیلیکونی دارد، باعث شده که این محصول در برابر ضربه مقاوم باشد.

روی این حافظه SSD تنها یک پورت USB-C و یک چراغ LED دیده می‌شود که در زمان اتصال به سیستم‌های مختلف و انتقال اطلاعات فعال می‌شود. البته این پورت USB-C هم به خوبی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم شده تا آب و گرد و خاک از این قسمت وارد این حافظه SSD نشوند.

درگاه usb T7 shield سامسونگ اکسترنال اس اس دی

از ویژگی‌هایی که باعث شده SSD اکسترنال سامسونگ T7 ابعاد کوچکی داشته باشد، برخورداری از ساختار M2 است. در واقع حافظه ssd سامسونگ t7 از آن دسته‌ حافظه‌های اکسترنال از نوع M2 است. با محصول روبه رو هستید که ابعاد آن ۸۸ در ۵۹ در ۱۳ میلی‌متر است. محصولی بسیار کوچک را مشاهده می‌کنید که بسیار باریک است و وزن بسیار کمی دارد.

اکسترنال اس اس دی سامسونگ T7 شیلد

برای اینکه بتوانید از این محصول راحت‌ استفاده کنید، داخل بسته‌بندی آن دو کابل مشاهده میکنید. یک کابل USB-C به USB-C و یک کابل USB-A به USB-C به همراه این محصول عرضه شده‌اند. این کابل‌ها باعث شده‌اند که به راحتی بتوانید هارد t7 shield 1tb را به کامپیوترهای ویندوز، مک و گوشی‌‌های اندرویدی متصل کنید.

کابل های موجود در جعبه هارد اکسترنال سامسونگ T7 shield

 

بررسی یک هارد سبک پرطرفدار دیگر:
بررسی هارد armor a75

 

عملکرد هارد t7 شیلد سامسونگ

در ادامه بررسی SSD اکسترنال سامسونگ T7باید به عملکرد این محصول اشاره کنیم. حافظه‌های SSD سرعت بالایی دارند و به همین دلیل بسیار محبوب شده‌اند. روی کاغذ مشخص است که با محصولی بسیار سریع سروکار داریم، اما تصمیم گرفتیم سرعت این حافظه SSD را در عمل بسنجیم. برای تست این حافظه SSD از اپلیکیشن CrystalDiskMark و ATTO Disk Benchmark استفاده کردیم. در تست‌ها مشخص شد که سرعت این حافظه SSD دقیقه به چیزی که سامسونگ ادعا کرده می‌رسد.

عملکرد هارد اکسترنال اس اس دی T7 shield

بنچمارک هارد اکسترنال سامسونگ T7 Shield

برای آزمایش‌های بیشتر هم فایل‌های مختلفی را روی این هارد اکسترنال کپی کردیم. به طور مثال یک فایل ۱۰ گیگابایتی در مدت زمان نزدیک به ۱۸ ثانیه روی این حافظه کپی می‌شود. موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که این حافظه در زمان انتقال اطلاعات گرمای زیادی تولید نمی‌کند.

در ادامه بررسی هارد t7 shield 1tb باید به این موضوع اشاره کنیم که این حافظه در مدل‌های مختلفی راهی بازار شده که یک ترابایت و ۲ ترابایت ظرفیت دارند و مدلی که ما برای بررسی در اختیار داشتیم از ۱ ترابایت فضا برخوردار بود.

 

بررسی هارد گیمینگ P10 از وسترن دیجیتال:
بررسی هارد اکسترنال WD_Black P10 Game Drive 5TB

 

ویژگی‌های نرم‌افزاری

موضوع دیگری که باید در بررسی هارد t7 شیلد سامسونگ به آن اشاره کنیم، ویژگی‌های نرم‌افزاری و ایمنی این محصول است. برای اینکه اطلاعتی که در هارد T7 شیلد سامسونگ ذخیره می‌کنند همیشه در امان باشند و کسی به آن‌ها دسترسی نداشته باشد، می‌توانید روی آن از رمز عبور قرار دهید یا از سیستم رمزنگاری 256-bit AES استفاده کنید.

سامسونگ T7 Shield اکسترنال SSD

 

بررسی لپ تاپ گیمینگ G513QY از ایسوس:
بررسی لپ تاپ asus rog strix g15 advantage edition

 

آیا هارد اکسترنال ssd t7 shield ارزش خرید دارد؟

در حالی که این محصول سامسونگ قیمت بالایی دارد، با توجه به ویژگی‌هایی که در بررسی هارد اکسترنال ssd t7 shield به آن اشاره کردیم عملکرد خوبی از خودش ارائه می‌کند. محصولی در اختیار خواهید داشت که در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است و ضربه هم به آن آسیبی نمی‌زند. ابعاد کوچک و وزن سبک هم باعث شده که این محصول را خیلی راحت حمل کنید. سرعت این محصول هم از ویژگی‌های جذاب آن به شمار می‌رود.

سوالات متداول

آیا هارد اکسترنال t7 shield ضد آب است؟ بله. این حافظه SSD سامسونگ ضد آب است و در برابر نفوذ گرد و خاک هم مقاومت خوبی دارد.

آیا SSD اکسترنال سامسونگ T7 از سیستم رمزگذاری پشتیبانی می‌کند؟ این حافظه SSD از سیستم رمزگذاری 256-bit AES بهره می‌برد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
1 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/samsung-t7-shield-external-ssd/
ads
ads