داغ ترین ها :

بررسی گوشی شیائومی ردمی a2 plus

گوشی A2 Plus شیائومی با توجه به قیمتی که دارد می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. در بررسی شیائومی A2 Plus درباره نقاط قوت و ضعف این گوشی صحبت کردیم.

شیائومی a2 plus

خرید شیائومی a2 plus

امتیاز

5
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • ماندگاری بالای شارژ باتری
  • قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه
  • مناسب برای کاربری روزمره
  • رابط کاربری بسیار آسان
  • اندازه مناسب صفحه نمایش
  • عدم حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا

نقاط ضعف

  • نداشتن درگاه تایپ C
  • کند شدن سیستم هنگام بازی
  • عدم اجرای سریع اپلیکیشن‌های سنگین
  • ضعیف بودن صدای اسپیکر
  • وضوح پایین دوربین هنگام عکاسی و فیلمبرداری
  • دیده شدن حسگر انگشت در پنل پشتی

شیائومی بار دیگر برای کاربران اقتصادی پسند خود دست به تولید گوشی موبایلی مقرون‌به‌صرفه زد. اگر تجربه مثبتی از خرید گوشی‌های شیائومی دارید یا علاقه‌مند به تجربه خریدی راضی کننده با کمترین بودجه ممکن هستید، خرید جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. گوشی شیائومی ردمی A2+ در مارس ۲۰۲۳ در ویترین جهانی قرار گرفت و نگاه افرادی که در جست‌وجو خرید گوشی ارزان قیمت هستند را به سمت خود چرخاند. اگر قصد پرداخت کمی دارید و می‌خواهید پیش از اقدام به خرید با زیر و بم گوشی شیائومی Redmi +A2 به‌طور کامل آشنا شوید، مقاله نقد و بررسی گوشی شیائومی Redmi +A2 برای شما نوشته شده است. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله از تکنولایف به تک تک سوال‌های خود پاسخ دهید و در صورت داشتن سوالی متفاوت آن را با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید؛ پس با ما همراه باشید.

داخل جعبه گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس چیست؟

محتویات جعبه ردمی a2+

در بررسی شیائومی ردمی a2 پلاس برای اینکه به‌صورت کاملا طبیعی حس جعبه گشایی گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس به شما دست بدهد، قدم به قدم را اینجا می‌نویسیم تا بتوانید در پایان مقاله با آسوده‌ترین خیال ممکن نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید. برای دسترسی به گوشی جعبه سفید رنگی که روی آن Redmi +A2 نوشته است را باز می‌کنیم. پس از برداشتن گوشی در انتهای جعبه با کابل شارژ microUSB و آداپتور شارژ با توان 10 وات روبه‌رو می‌شویم. برای پیدا کردن دفترچه راهنما نیازی به پشتن زیاد نیست زیرا در انتهای جعبه 3 دفترچه راهنما دیده می‌شود که تنها یکی از آن‌ها به زبان انگلیسی و مختص ردمی A2 پلاس‌های نسخه جهانی (گلوبال) است.

ظاهر و طراحی گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس

در اولین نگاه با در دست گرفتن این گوشی شیائومی می‌توان متوجه وزن تقریبا سبک آن شد؛ درواقع با 191 گرم نمی‌توان آن را در گروه گوشی‌های سبک قرار داد؛ اما خب سنگین هم به حساب نمی‌آید. پنل جلویی گوشی مانند تمامی گوشی‌های جهان از جنس شیشه ساخته شده است و یک فریم پلاستیکی دورتادور گوشی را احاطه کرده است. شیائومی برای طراحی گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس از تفکر استفاده از لبه‌های گرد پیروی کرده است. هنگام دست گرفتن گوشی شاید در ابتدا احساس کنید که جنس پنل پشتی از چرم است درصورتیکه پنل پشتی از پلاستیک با طرح چرم ساخته شده است.
هنگام برگرداندن گوشی با ماژول دوربین کوچکی در قسمت بالایی پنل پشتی مواجه می‌شوید که درون آن 2 دوربین با چینش افقی همراه با یک فلش LED دیده می‌شود. همچنین در فاصله کمی از ماژول دوربین‌ها، حسگر دایره‌ای اثر انگشت دیده می‌شود.

عکس ردمی a2 پلاس

حال بهتر است به سراغ فریم دورتادور گوشی برویم و نگاهی دقیق‌تر به طراحی و انتخاب جای‌گذاری دکمه‌های شیائومی برای این گوشی اقتصادی جدید بیندازیم، پس با ما به دور گوشی بچرخید. روی لبه سمت راست گوشی دکمه کاهش و افزایش صدای دستگاه با طراحی کشیده و در پایین آن دکمه روشن و خاموش یا همان Power دیده می‌شود. اگر روی همان لبه به سمت بالا حرکت کنیم، روی لبه بالایی اسپیکر را می‌بینیم. با همین فرمان هنگام مشاهده لبه سمت چپی با درگاه اسلات سیم کارت و کارت حافظه microSDXC روبه‌رو می‌شویم. لازم به ذکر است که روی لبه سمت چپ تنها یک درگاه دیده می‌شود و 2 عدد سیم کارت نانو و کارت حافظه درکنار هم قرار می‌‎گیرند. حال بهتر است به سراغ لبه پایینی برویم، روی لبه پایینی در قسمت راست درگاه microUSB ,جک 3.5 میلی‌متری صدا و در سمت چپ درگاه شارژ، میکروفون قرار گرفته‌اند. به‌نظرم دیگر نیازی به گفتن کاربرد جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست و همه در جریان امکان اتصال انواع هندزفری‌های سیمی هستند. البته دیده شدن جک 3.5 میلی‌متری صدا نشان می‌دهد که هنوز تب داغ حذف این جک گریبان‌گیر گوشی‌های اقتصادی شیائومی نشده است و این می‌تواند همچنان در لیست خبرهای خوب قرار بگیرد.

خشاب سیم کارت redmi a2 plus

شیائومی ردمی A2 پلاس به‌دلیل بهره‌مندی از طراحی چرم‌گونه پنل پشتی به‌راحتی لیز نمی‌خورد و در عین حال هیچ احساس سنگینی هم به کاربر منتقل نمی‌کند و به عنوان آخرین نکته از طراحی پنل شیشه‌ای آن می‌توانیم به قرارگیری دوربین سلفی اشاره کنیم. دوربین سلفی این گوشی روی ناچ قطراه‌ای شکل قرار گرفته است. این دوربین در بالاترین قسمت صفحه نمایش و دقیقا در وسط آن خودنمایی می‌کند.

 

برای طرفداران گوشی های زیبا:
بررسی تخصصی گوشی شیائومی 13 lite

 

صفحه نمایش

از هرچه بگذریم سخن صفحه نمایش خوش‌تر است. قطعا هنگام کار با تمام گوشی‌ها چه اقتصادی چه پرچمدار، این صفحه نمایش است که تا قسمت زیادی می‌تواند در تصمیم‌گیری ما برای خرید یا عدم خرید تاثیر بگذارد. اولین نکته‌ای که در خرید گوشی شیائومی ردمی +A2 به‌چشم می‌آید، اندازه صفحه نمایش است که شیائومی برای طراحی آن با اندازه 6.52 اینچ به توافق رسیده است. در بررسی ردمی a2 plus هنگام مشاهده اطلاعات روی کاغذ ممکن است با عدد 81.0% مواجه بشوید که این عدد به نسبت اندازه صفحه نمایش به گوشی معروف است؛ یعنی 81 درصد از کل گوشی توسط صفحه نمایش اشغال شده است. همانطور که انتظار می‌رود صفحه نمایش 6.52 اینچی گوشی +Redmi A2 به پنل گوشی‌های اقتصادی یعنی IPS LCD مجهز شده است. این صفحه نمایش توانایی نمایش هرگونه محتوایی را با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و حداکثر روشنایی 400 نیت را دارد.

عکس گوشی ردمی آ2 پلاس

اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری به بررسی تخصصی redmi a2+ بپردازیم، جدا از وضوح تصویر و حداکثر میزان روشنایی در نظر داریم شما را با دیگر عوامل تاثیرگذار مانند تراکم پیکسلی و تعداد رنگ‌های قابل نمایش این صفحه نمایش آشنا کنیم. صفحه نمایش گوشی اقتصادی شیائومی با تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ همانند سایر گوشی‌های دنیا از استاندارد 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و تا حد امکان انواع محتوا را با تفکیک رنگ‌ها به پیش چشمان شما می‌گذارد تا بتوانید از تماشا لذت ببرید.

در مجموع نمی‌توان انتظار پخش محتوا با بالاترین کیفیت و استانداردهای ممکن را از این گوشی اقتصادی داشت. به‌طور قطع بین نمایش محتوای یک گوشی پرچمدار با گوشی ارزان قیمت باید تفاوت زیادی وجود داشته باشد؛ اما اگر هر شب قصد تماشای ویدیو و فیلم با بهترین کیفیت ممکن و انجام انواع بازی در شب را ندارید، گوشی شیائومی a2 plus می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. انتخاب شیائومی ردمی a2 پلاس جهت انجام کارهای روزمره اصلا انتخاب اشتباهی نیست و شما را پشیمان نخواهد کرد.

باتری

از دیگر قسمت‌هایی که در بررسی شیائومی a2 plus باید به آن اشاره کنیم باتری است. همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی باتری آن محسوب می‌شود. هیچ‌گاه اهمیت باتری برای کاربران کم نشده و نخواهد شد به همین دلیل ما برای ارائه دقیق‌ترین اطلاعات، گوشی شیائومی redmi a2+ را با اندازه گیری تک تک ثانیه‌ها به شارژ زدیم تا جایگاه بررسی تخصصی redmi a2+ در روند شارژ شدن باتری را با کمال اطمینان به خود اختصاص دهیم. تیم بررسی ردمی a2 plus گوشی را با 24 درصد شارژ به برق زد و 2 ساعت و 27 دقیقه طول کشید تا باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن با شارژر 10 واتی به شارژ 100 درصد برسد. گوشی در 50 دقیقه ابتدایی اتصال به برق، به شارژ 55 درصد رسید و سرعت این افزایش 30 درصدی دیگر در مابقی روند شارژ دیده نشد. در واقع هرچقدر گوشی به شارژ 100 نزدیکتر می‌شد از سرعت شارژ کمتری بهره می‌برد که این دقیقا طبیعی‌ترین اتفاق ممکن در شارژ تمامی گوشی‌هاست.

باتری گوشی

با توجه به اینکه در عصر حاضر کمتر گوشی موبایلی با قیمت پارزان‌تر از 100 دلار به بازار عرضه می‌شود، نمی‌توان انتظار شارژر با توان بالاتر از 10 وات را از گوشی شیائومی ردمی a2 پلاس داشت. درست است که مدت زمان بیشتر از 2 ساعت و 30 دقیقه برای شارژ صفر تا صد یک گوشی زمان زیادی محسوب می‌شود؛ اما علاوه‌بر سرعت بسیار پایین باتری در اتمام شارژ باتری همواره باید در نظر داشت که دیگر گوشی با باتری به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه با این امکانات پیدا نمی‌شود و کاربران نباید از خرید آن صرف‌نظر کنند.

درگاه شارژر

 

گلکسی A13 سامسونگ بهتر است یا A14:
مقایسه گوشی a13 با a14

 

تنها یک اسپیکر

در بررسی شیائومی a2 plus باید به کیفیت اسپیکر این محصول هم اشاره کنیم. اگر مشاهده تنها یک اسپیکر در بررسی شیائومی a2 plus شما را از خرید redmi a2+ آن پشیمان می‌کند، باید بگوییم که این اسپیکر برای رفع نیازهای روزمره بسیار مناسب است. اگر قصد استفاده از گوشی به عنوان اسپیکر در سالن‌های بزرگ را ندارید، دلیلی برای نخریدن این گوشی وجود ندارد. شیائومی از بهترین اسپیکری که برای گوشی‌ها در رنج قیمت ارزان وجود داشته است، استفاده کرده تا بتواند بهترین کاربری روزمره را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. کیفیت صدایی که از اسپیکر جای‌گرفته در لبه بالایی پخش می‌شود بسیار معمولی به گوش رسیده است و این اسپیکر در لیست عملکردهای مثبت گوشی در بررسی شیائومی a2 + قرار گرفته است.

اسپیکر ردمی A2 پلاس

نگاهی به رابط کاربری و نرم افزار

در ادامه بررسی شیائومی ردمی a2 پلاس می‌خواهیم به ویژگی‌های نرم‌افزاری این گوشی اشاره کنیم. یکی از پرطرفدارترین بخش‌ها در بررسی تخصصی redmi a2+ نحوه اجرای انواع برنامه‌ها و راحتی کار با گوشی است. به بیانی دیگر مطابق با نظرسنجی‌های انجام شده کاربران توجه بیشتری به قسمت رابط کاربری در مطالعه نقد و بررسی‌ها دارند. برای آشنایی با رابط کاربری در بررسی شیائومی ردمی a2 پلاس با ما همراه باشید.
کمپانی شیائومی گوشی ردمی a2 پلاس را با اندروید 12 نسخه Go (نسخه مخصوص گوشی‌های اقتصادی و معمولی) و سبک‌ترین نسخه رابط کاربری MIUI روانه بازار جهانی کرده است. اگر نگران این هستید که چرا گوشی با اندروید 12 در سال 2023 به دست کاربران می‌رسد، لازم به ذکر است که نیازی به پر و بال دادن به این احساس نیست زیرا به محض روشن کردن گوشی با آپدیت اندروید مواجه می‌شوید و اندروید گوشی به 13 (Go edition) تغییر پیدا می‎‌کند.

نکته: اگر قصد چک کردن آخرین ورژن اجرایی اندروید روی گوشی هستید، ابتدا به تنظیمات (برای دسترسی سریع در قسمت ذره‌بین Settings را سرچ کنید) بروید سپس صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و روی About phone ضربه بزنید تا در صفحه جدید با جزئی‌ترین اطلاعات گوشی مانند نسخه اندروید روبه‌رو شوید.

ردمی a2 پلاس دو سیم کارت

برای درک بهتر رابط کاربری گوشی شیائومی redmi a2+ و نمایش آن به شما شروع به جست‌وجو و باز کردن اپلیکیشن‌های متنوع کردیم تا با توجه به سرعت اجرای برنامه‌ها بتوانیم به بهترین و جامع‌ترین بررسی تخصصی redmi a2+ در حوزه رابط کاربری و نرم‌افزار دست پیدا کنیم. اگر تا به حال تجربه کار با اندروید خالص (اندروید گوشی‌های گوگل) کار کرده باشید و پس از آن شیائومی a2 plus را در دست بگیرید، متوجه عملکرد نرم افزاری و رابط کاربری تقریبا مشابه این دو می‌شوید. عملکرد گوشی بسیار روان و ساده دیده می‌شود و دیده شدن سرویس‌های گوگل از جمله اتفاق‌های مثبت و لازم شیائومی ردمی a2 پلاس به‌شمار می‌رود.

در صورتیکه دکمه کناری کاهش صدا را همزمان با دکمه Power فشار دهید، گوشی اسکرین شات می‌گیرد و عکس را در گالری به‌طور خودکار ذخیره می‌کند. اگر تنها دکمه Power را چند ثانیه نگه دارید، پس از ویبره کوتاه یک صفحه جدید با 3 آیکون به پیش روی شما باز می‌شود. در صفحه جدید حالت‌های Power، Restart و Emergency قرار دارند. با لمس آیکون Emergency به صفحه شماره‌گیر هدایت می‌شوید و این حالت برای زمانی تعبیه شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن قصد شماره‌گیری تلفن‌های ضروری مانند آتش نشانی، پلیس، اورژانس و غیره را دارید.

حالت emergency در شیائومی a2 plus

اگر به Settings گوشی مراجعه کنید با قابلیا‌های متنوعی آشنا می‌شوید که به شخصی سازی گوشی به سبک خودتان کمک شایانی می‌کند و اجازه می‌دهد تا حد امکان گوشی مطابق میل شما رفتار کند. در تنظیمات می‌توانید با حالت Dark mode و Adaptive Brightness نسبت به انتخاب میزان روشنایی صفحه نمایش و تم گوشی اقدام کنید.

از حسگر اثر انگشتی که در پنل پشتی دیده می‌شود، می‌توانید برای محافظت بیشتر از برنامه‌های گوشی استفاده کنید. هنگامی که Fingerprint را در تنظیمات جست‌وجو کنید با چند گزینه در صفحه Choose a screen lock روبه‌رو می‌شوید که به شما اجازه انتخاب قفل صفحه نمایش را می‌دهد. برای باز کردن قفل صفحه نمایش کافیست تا انگشتی که در ابتدا انتخاب کردید را روی حسگر دایره‌ای قرار دهید و با سرعت بالای باز شدن قفل صفحه نمایش به انجام فعالیت‌های خود ادامه دهید.

رمز گذاشتن روی صفحه a2 plus

برای سخن آخر در این بخش لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که با توجه به رابط کاربری سبک و نسخه اندروید Go edition این گوشی توانایی جلب رضایت کاربران اقتصادی پسند را دارد و در مقایسه با سایر گوشی‌های ارزان قیمت از سرعت اجرا و عملکرد نرم افزاری خوبی بهره می‌برد.

 

اگر به دنیای گیمینگ و لپ تاپ های بازی علاقه دارید، پست زیر را از دست ندهید:
بررسی لپ تاپ ROG Strix SCAR 15

 

عملکرد سخت افزار

در بررسی تخصصی redmi a2+ می‌خواهیم به ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی اشاره کنیم. برای پیدا کردن قلب تپنده گوشی شیائومی a2 + زیاد نیازی به چک کردن سایت‌های گوناگون نبود زیرا هنگام جعبه گشایی می‌توان با نام آن در دیوار کناری جعبه آشنا شد. مطابق با اخبار به گوش رسیده کمپانی سازنده گوشی موبایل redmi a2+ را با یکی از تراشه‌های رده‌پایین ساخت مدیاتک یعنی تراشه Helio G36 با لیتوگرافی 12 نانومتری در ویترین مغازه‌ها قرار داده است. نباید از به‌کار رفتن این تراشه در گوشی ناامید یا ناراحت شد زیرا تراشه متناسب با قیمت، صفحه نمایش و میزان کارایی موردانتظار انتخاب شده است و این مورد نمایانگر ضعف گوشی مقرون‌به‌صرفه شیائومی a2 plus نیست.

همکاری پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 دو بال پرواز گوشی در آسمان پردازش و اجرای انواع برنامه‌ها محسوب می‌شوند که در ادامه بررسی شیائومی a2 plus متوجه عدم توانایی آن‌ها برای پردازش بازی‌های سنگین شدیم. به‌طور کلی اگر گیمر هستید، خرید این گوشی برعکس افرادی که قصد استفاده رومزه دارند، به شما پیشنهاد داده نمی‌شود زیرا ممکن است که دیده شدن لگ و کندی ناشی از پردازش تراشه در بازی شما را ناراحت کند. به‌طور کل گوشی با این قیمت برای کاربری روزمره بسیار مناسب و برای اجرای برنامه‌های سنگین مانند بازی و اپلیکیشن‌های ادیت پیشرفته نامناسب دیده می‌شود.

 

تست دوربین Redmi a2+

در بررسی شیائومی ردمی a2 پلاس به سمت دوربین این گوشی می‌رویم. احتمال خیلی بالایی وجود دارد که شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که برای آشنایی بیشتر و استخراج ریز جزئیات دوربین‌های عقبی و جلویی گوشی شیائومی ردمی a2 پلاس تا به اینجای مقاله را خوانده باشید. اولین نکته‌ای که قصد گفتن در ارتباط با دوربین‌ها را داریم این است که لطفا در استفاده و بررسی عکس‌های گرفته شده انتظار دریافت کیفیت فوق‌العاده بالا مانند یک گوشی پرچمدار و حتی میان‌رده را نداشته باشید. منطقی است که برای یک گوشی اقتصادی با تراشه هلیو G36، شیائومی از دوربین‌هایی با وضوح بالا استفاده نکرده باشد.

تست دوربین ردمی a2 plus

کیفیت دوربین اصلی شیائومی a2 +

رنگ های ثبت شده در دوربین شیائومی a2 plus

شیائومی از حسگر 8 مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دیافراگم f/2.0 برای طراحی دوربین اصلی شیائومی a2 + استفاده کرده است. قاعدتا پس از عکاسی با دوربین اصلی به عکس باکیفیتی دست پیدا نخواهید کرد زیرا همانطور که گفته شد، وضوح دوربین تنها 8 مگاپیکسل است. اگر قصد عکاسی‌های متنوع دارید، بهتر است خرید گوشی شیائومی redmi a2+ در پایین لیست گوشی‌های پیشنهادی شما باشد.

 

آیا گوشی A34 برای بازی مناسب است؟
نقد و بررسی گوشی a34

 

دوربین پرتره شیائومی ردمی a2 پلاس

دوربین دوم شیائومی ردمی a2 پلاس، حسگر تشخیص عمق 0.08 مگاپیکسلی است که عکاسی با آن هم اتفاق خیلی چشمگیری را برای شما رقم نمی‌زند. دوربین دوم که قرار است عکس‌های پرتره ثبت کند، عملا چنین کاری را انجام نمی‌دهد و عمل تار کردن پشت سوژه اصلی را انجام نمی‌دهد.

کیفیت دوربین سلفی ردمی a2 plus

دوربین سلفی ردمی a2 plus توانایی تحویل عکس‌های سلفی با وضوح 5 مگاپیکسل در حالت عریض را دارد. اگر با این دوربین از خودتان عکس بگیرید، در فضایی که نور از بالاسر به شما بتابد، احتمالا عکس بهتری نسبت به دوربین عقبی 8 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. در کل می‌توانید عکس‌های سلفی خیلی معمولی را با این دوربین تجربه کنید.

فیلم‌برداری با شیائومی ردمی a2 پلاس

 


با گوشی شیائومی a2 + می‌توانید ویدئوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم برثانیه ثبت کنید. اگر برای شما سوال شده است که چرا نمی‌توانید ویدئوهایی با وضوح بالاتر یا نرخ فریم بالاتر ضبط کنید، باید برای دریافت دقیق‌ترین جواب به سراغ تراشه بروید. حداکثر توان تراشه استفاده شده در این گوشی همین قدر دیده شده است. فیلم‌برداری با دوربین اصلی از کیفیت معمولی بهره می‌برد. رنگ‌هایی که در ویدیو هستند نسبت به واقعیت از کیفیت نسبتا خوبی بهره برده‌اند و مشکل اساسی در فیلم‌برداری دیده نشد.

چرا ردمی a2 plus بخریم؟

پیش از هرچیز از اینکه تا انتهای این مقاله از شرکت تکنولایف همراه ما بودید، از شما متشکریم. اگر شما هم تجربه خرید یا استفاده از انواع گوشی‌های اقتصادی شیائومی یا گوشی مشابه ردمی a2 plus دارید، خوشحال می‌شویم تا آن را با نوشتن در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اما در جواب سوال چرا ردمی a2 plus بخریم؟ می‌خواهیم اینگونه پاسخ دهیم که، دلیلی برای نخریدن شیائومی ردمی A2 پلاس وجود ندارد، اگر به دنبال خرید ارزان ترین گوشی شیائومی هستید. البته شیائومی با قیمتی که برای این گوشی اقتصادی انتخاب کرده است، توانسته است نام Xiaomi redmi a2+ در لیست ارزان ترین گوشی‌های دنیا قرار دهد. پس قیمت ارزان یکی از دلایل خرید ردمی a2 plus علاوه‌بر کاربری راحت آن می‌تواند باشد. شاید عملکرد ضعیف تراشه کمی شما را دلسرد کند؛ اما خرید شیائومی Redmi +A2 به گیمرها، عکاس‌های حرفه‌ای و ادیتورها پیشنهاد نمی‌شود. این گوشی برای افرادی که صرقا قصد عکاسی از یک سری سوژه در حالت‌های معمولی را دارند یا می‌خواهند فعالیت‌های روزمره خود را جلو ببرند به عنوان ارزان قیمت ترین و به‌صرفه‌ترین گوشی دنیا پیشنهاد می‌شود. بررسی گوشی را در وبلاگ تکنولایف دنبال کنید.

پرسش‌های متداول

آیا گوشی شیائومی a2 + برای بازی کردن مناسب است؟

در مقاله بررسی شیائومی a2 plus از تکنولایف به‌طور کامل گوشی را بررسی کردیم و دلیل مناسب نبودن گوشی برای گیمرها را با ریزترین دلایل عنوان کردیم.

آیا می‌توان برای بیشتر کردن حافظه از کارت حافظه استفاده کرد؟

بله گوشی شیائومی a2 + دارای اسلات رم جداگانه از دو سیم کارت است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
12 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. محسن

    ضعف بزرگ گوشی ردمی A2 kداشتن قفل برنامه ها هست و هیچگونه نرم افزاری هم برای فقل برنامه ها رو پشتیبانی نمیکنه و نصب نمیکنه و همینطور نرم افزار های ضیط مکالمه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/xiaomi-redmi-a2-plus/
ads
ads