داغ ترین ها :
بررسی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

بررسی لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

زنبوک دوئو ۱۴ از جمله لپ تاپ های خاص بازار و شرکت ایسوس به شمار می‌اید. لپ تاپی که از دو صفحه نمایش بهره می‌برد و با قلم مخصوص راهی بازار شده است. در بررسی بررسی zenbook duo 14 به ویژگی‌های جذاب این محصول و نقاط ضعف آن اشاره کردیم.

بررسی zenbook duo 14

ZenBook Duo 14 UX482EGR - HY355W

خرید ZenBook Duo 14 UX482EGR - HY355W

امتیاز

7
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش باکیفیت
  • برخورداری از قلم
  • حافظه داخلی پر سرعت
  • سخت‌افزار نسبتا قوی
  • صفحه نمایش دوم نسبتا کارامد

نقاط ضعف

  • صفحه کلید بسیار کوچک
  • تاچ پد در جای مناسبی قرار نگرفته
  • تنوع پورت‌های بسیار کم است

اگر به دنبال لپ تاپی می‌گردید که ویژگی‌های خاصی داشته باشد و از نظر ظاهر و کارایی هم متفاوت‌تر از دیگر لپ تاپ های موجود در بازار باشد، لپ تاپ زنبوک دوئو ۱۴ را خریداری کنید. لپ تاپ زنبوک دوئو ۱۴ به واسطه داشتن صفحه نمایش دوم لمسی و برخورداری از قلم به گزینه فوق العاده‌ای تبدیل شده است. مخصوصا برای افرادی که می‌خواهند از لپ تاپ برای کارهایی مانند طراحی و فعالیت‌هایی استفاده کنند که نیاز به قلم دارد. در بررسی zenbook duo 14 سعی کردیم به قابلیت‌های منحصر به فرد این لپ تاپ اشاره کنیم. در بررسی لپ تاپ ایسوس زنبوک duo 14 UX482EGR متوجه خواهید شد که آیا صفحه نمایش دوم واقعا کارآمد است تا یکسری ویژگی‌های دیگر فدای حضور صفحه نمایش دوم شده‌اند.

طراحی زنبوک دوئو ۱۴

اولین چیزی که باید در بررسی تخصصی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W به آن اشاره کنیم، طراحی آن است. هر چه باشد طراحی خاص این محصول باعث شده که خیلی‌ها بخواهند با این لپ تاپ کار کنند و درباره آن بیشتر بدانند. این ساخته ایسوس کیفیت ساخت قابل قبولی دارد، اما باید بگوییم که بسیارظرفیت ساخته شده و این احتمال وجود دارد که اگر آن را سریع باز و بسته کنید یا در زمان حمل و نقل زیر فشار قرار بگیرد، آسیب ببیند.

ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

زنبوک دوئو ۱۴ در ابعاد ۳۲۴ در ۲۲ در ۱۷٫۳ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن تنها ۱٫۶ کیلوگرم است. این ابعاد جمع و جور و وزن مناسب باعث شده که راحت بتوانید آن را حمل کنید و در مکان‌‌های مختلف قرار دهید. این لپ تاپ به واسطه ابعاد خوبی که دارد در هر فضایی به راحتی قرار می‌گیرد. در واقع اگر میز کار کوچکی دارید، نگران اندازه لپ تاپ نباشید. این محصول فضای زیادی از شما نمی‌گیرد. با این حال به این موضوع توجه کنید که ساختار ظریف آن باعث شده که کمی آسیب پذیر باشد. مخصوصا اگر به آن فشار وارد کنید. البته که از بدنه آلومنیومی برای این محصول ساخته شده که مقاومت مناسبی دارد. با این حال برای کم کردن وزن لپ تاپ قسمت‌هایی مانند صفحه کلید و شاسی پلاستیکی هستند. تنها بدنه لپ تاپ که پشت صفحه نمایش قرار می‌گیرد آلومینیومی است. شاسی و صفحه کلید این محصول پلاستیکی هستند که البته کیفیت قابل قبولی دارند.

عکس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

قاب رویی لپ تاپ که جنسی آلومینیومی دارد به صورتی کاملا ساده طراحی شده و تنها لوگوی ایسوس روی آن دیده می‌شود. البته باید بگوییم که اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند. اما زمانی متوجه طراحی خاص این لپ تاپ می‌شوید که آن را باز می‌کنید. با باز کردن لپ تاپ متوجه دو صفحه نمایش می‌شوید. صفحه نمایش اصلی و صفحه نمایش کوچکی که بالای صفحه کلید قرار گرفته است. هر دو صفحه نمایش لمسی هستند و از قلم لمسی هم پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش اصلی و صفحه نمایش کوچک‌تر که ایسوس نام آن را ScreenPad گذاشته، از ویژگی‌های جذاب این محصول به شمار می‌رود. صفحه نمایش اصلی ۱۴ اینچی است و صفحه نمایش دوم در اندازه ۱۲٫۶ اینچ خواهد بود.

بررسی zenbook duo 14

زمانی که لپ تاپ را باز می‌کنید متوجه می‌شوید که صفحه نمایش دوم به واسطه لولاهایی که برای آن در نظر گرفته شده کمی بالا می‌آید تا زاویه دید بهتری برای کاربر خلق کند. باید بگوییم که ارتقا و زاویه صفحه نمایش دوم قابل تغییر نیست.

موضوع بعدی که در نقد و بررسی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGRباید به آن اشاره کنیم این است که استفاده از صفحه نمایش دوم باعث شده که صفحه کلید بسیار جمع و جوری را مشاهده کنیم. صفحه کلیدی بسیار کوچک که جایی هم برای قرار دادن دست‌ها ندارد. تاچ پد به جای اینکه زیر صفحه کلید باشد در سمت راست لپ تاپ قرار گرفته است. از آنجایی که محلی برای قرار دادن دست‌ها روی صفحه کلید دیده نمی‌شود، کار کردن با لپ تاپ در زمانی که روی میز قرار ندارد کمی سخت خواهد بود. اما زمانی که لپ تاپ را روی میز قرار می‌دهید می توانید دست‌های خودتان را روی میز قرار دهید و با لپ تاپ کار کنید.  پس در نظر داشته باشید که کار کردن با لپ تاپ وقتی آن را روی پاهای خودتان قرار داده‌اید کمی سخت است.

 

نقد تخصصی و تست گیمینگ لپ تاپ لنوو لژیون 5 پرو R7 5800H-32GB-1TB SSD-RTX3070:
بررسی لپ تاپ لنوو لژیون 5 پرو

 

صفحه نمایش

در ادامه بررسی بررسی zenbook duo 14 باید به صفحه‌های نمایش این محصول اشاره کنیم. همان‌طور که گفتیم صفحه نمایش اصلی لپ تاپ ۱۴ اینچی است و وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه نمایش در همان لحظه اول شما را مجذوب خودش می‌کند. صفحه نمایشی که رنگ‌ها را خوب نشان می‌دهد، روشنایی مناسبی دارد و از زاویه دید خوبی هم بهره می‌برد. کار کردن با این لپ تاپ ایسوس در طول روز و تماشای ویدیوهای مختلف با آن قطعا جذاب خواهد بود.

وبکم لپ تاپ زنبوک duo 14 UX482EGR

صفحه نمایش اصلی حاشیه‌های بسیار کمی دارد که با توجه به ابعاد لپ تاپ فضای مناسبی را برای تماشای محتوا پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

از طرف دیگر صفحه نمایش دوم خیلی جذاب نیست. صفحه نمایش دوم کیفیت خیلی بالایی ندارد. در حقیقت کیفیت آن از کیفیت صفحه نمایش اصلی کمتر است. صفحه نمایش لوم روشنایی کمتری دارد و به همین دلیل رنگ‌ها را به خوبی صفحه نمایش اصلی نشان می‌دهد. صفحه نمایش دوم تنها ۷ درجه بالا می‌آید و باعث می‌شود که بتوانید دید نسبتا خوبی روی آن داشته باشید. با این حال اگر با زاویه خوبی روبه روی لپ تاپ ننشینید، نمی‌توانید دید خوبی به صفحه نمایش دوم داشته باشید. حتی زمانی که لپ تاپ را روی پایه خنک کننده هم قرار دهید این موضوع را احساس می‌کنید.

ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

صفحه نمایش اصلی لپ تاپ که کیفیت بهتری را ارائه می‌کند، از ۱۱۴٫۷ درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش مک بوک ایر با تراشه M1 هم ۱۱۴٫۳ درصد رنگ‌های sRGB را پوشش می‌دهد. زمانی که به صفحه نمایش اصلی زنبوک دوئو ۱۴ نگاه می‌کنید هم متوجه دقت رنگ‌ها می‌شوید. البته که روشنایی بالای صفحه نمایش هم در بهتر نشان داده شدن رنگ‌ها بی تاثیر نیست. صفحه نمایش اصلی می‌تواند تا ۳۰۷ نیت روشنایی تولید کند.

خوشبختانه صفحه نمایش دوم به صورتی ساخته شده که نور را منعکس نمی‌کند و بازتاب نور اصلا به چشم شما برخورد نخواهد کرد. البته اگر مستقیم به صفحه نمایش دوم نگاه کنید نور محیط به شدت منعکس می‌شود. البته که در استفاده‌های معمولی و استاندارد پیش نمی‌آید که به صورت مستقیم به صفحه نمایش دوم نگاه کنید.

همان طور که گفتیم صفحه‌های نمایس این محصول لمسی هستند. صفحه نمایش اصلی به خوبی به فرمان‌های لمسی واکنش نشان می‌دهد. می‌توانید اپلیکیشن‌ها را با قلم یا با انگشت حرکت دهید. می‌توانید به راحتی وب گردی کنید و هر کاری که با ماوس انجام می‌دادید با با لمس کردن پیش ببرید.

 

هارد armor a75 ضد ضربه و در عین حال سبک:
بررسی تخصصی هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A75

 

صفحه کلید و تاچ پد و قلم

در ادامه بررسی لپ تاپ ایسوس زنبوک duo 14 UX482EGR باید به صفحه کلید و تاچ پد این محصول اشاره کنیم. همان طور که گفتیم ابعاد جمع و جور و استفاده از صفحه نمایش دوم باعث شده که صفحه کلید کوچک و فشرده‌ای را روی این محصول مشاهده کنیم. فاصله کم دکمه‌های صفحه کلید از هم باعث شده که تجربه تایپ کردن خوبی با این محصول کسب نکنید. فاصله کم دکمه ها باعث شده که کلید‌ها را اشتباه فشار دهید و سخت پیدا کنید. برای همین تایپ کردن ۱۰ انگشتی در ابتدا کمی برای شما چالش ایجاد می‌کند. همچنین از انجایی که صفحه کلید از قسمت مخصوص قرار دادن مچ دست برخوردار نیست، تایپ کردن باز هم سخت‌تر می‌شود و حتی دست‌ها هم پس از مدتی خسته خواهند شد. البته باید بگوییم که دکمه‌های در نظر گرفته شده برای صفحه کلید کیفیت مناسبی دارند و در زمانی که آن‌ها را فشار می‌دهید حس خوبی دریافت می‌کنید.

کیبورد لپ تاپ ZenBook Duo 14 UX482EGR

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که یک تاچ پد بسیار کوچک در اندازه ۲٫۶ در ۲٫۱ اینچ را در سمت راست صفحه کلید مشاهده می‌کنید. تاچ پدی که دو دکمه فیزیکی هم برای آن در نظر گرفته شده است. از آنجایی که  تاچ پد در جای عجیبی قرار گرفته خیلی‌ها فراموش می‌کنند که این محصول از تاچ پد برخوردار است. جای بد تاچ پد هم باعث شده که در زمان کار کردن با آن دکمه‌های آن را هم اشتباه فشار دهید.

تاچ پد لپ تاپ ZenBook Duo 14 UX482EGR

 

بررسی لپ تاپ راگ استریکس G15 G513RM:
بررسی لپ تاپ ROG Strix G15 G513RM

 

عملکرد؛ مناسب برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌های نیمه‌ حرفه‌ای

از دیگر قسمت‌هایی که باید در بررسی تخصصی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، عملکرد سخت‌افزاری این محصول در فعالیت‌های مختلف است.

زنبوک دوئو ۱۴ با پردازنده Core i7 نسل ۱۱ مدل 1195G7 مجهز شده که محدوده فرکانس آن بین ۲٫۹ تا ۵ گیگاهرتز قرار گرفته است. پردازنده‌ای که ۱۲ مگابایت کش دارد. این پردازنده از ۴ هسته تشکیل شده و ۸ ترد دارد. پردازنده گرافیکی Iris Xe Graphics هم روی این محصول پردازنده استفاده شده است. مدلی که برای بررسی در اختیار داشتیم از ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. همین دو موضوع باعث شده که لپ تاپ در استفاده‌های معمولی و روزانه فوق العاده سریع باشد. از انجایی که زنبوک دوئو ۱۴ از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند هم همه چیز بسیار سریع و روان اجرا می‌شود. با سرعت خوبی می‌توانید اپلیکیشن‌ها را از صفحه نمایش اول به صفحه نمایش دوم منتقل کنید و حتی می‌توانید فعالیت‌های نیمه‌حرفه‌ای مانند طراحی و ویرایش ویدیو و عکس و حتی آهنگ‌سازی هم با این محصول انجام دهید.

برای اینکه با توان پردازشی بیشتر اشنا شوید از بنچمارک‌های مختلف استفاده کردیم. نتایج این بنچمارک‌ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تست Cinebench

تست Cinebench

تست گیک‌بنچ

تست گیک‌بنچ

تست PCMark 10

تست PCMark 10

از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی GeForce MX450 اشاره کنیم که ۲ گیگابایت رم دارد. برخورداری از پردازنده گرافیکی مجزا باعث شده که این محصول عملکرد گرافیکی بهتری پیدا کند، اما باید بگوییم که این پردازنده گرافیکی برای اجرای بازی‌های جدید آن هم با کیفیت بالا مناسب نیست.  البته که از پس اجرای بازی‌ها سبک بر می‌اید. با این حال باید بگوییم که ساختار این لپ تاپ به شکلی است که برای بازی کردن ساخته نشده است.

بخش دیگری که باید به اشاره کنیم، برخوردای از یک ترابایت حافظه SSD است. نه تنها فضای بسیاری خوبی برای ذخیره کردن اطلاعات در اختیار خواهید داشت، بلکه سرعت خوبی را در اجرای اپلیکیشن‌ها و اماده به کار شدن سیستم عامل مشاهده می‌کنید.

در ادامه نقد و بررسی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGRباید به قلم این محصول هم اشاره کنیم. ایسوس برای این محصول قلمی هم عرضه کرده است. قلمی که به خوبی با این لپ تاپ سازگار است.  قلم در نظر گرفته شده برای این محصول نوک نرمی دارد که صفحه نمایش را خراب نمی‌کند. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این قلم از دو باتری AAA استفاده می‌کند. ابعاد قلم هم به شکلی است که مانند یک خودکار معمولی می‌ماند و خیلی راحت می‌توانید آن را در دست بگیرید.

قلم لپ تاپ ZenBook Duo 14 ایسوس

قلم روی صفحه نمایش دوم هم به خوبی کار می‌کند. می‌توانید هر اپلیکیشنی را می‌خواهید به صفحه نمایش دوم منتقل کنید و با قلم کار کنید. روی قلم دکمه‌ای را مشاهده می‌کنید که در واقع شامل دو دکمه می‌شود. لبه بالا و لبه پایین نقش دکمه‌های متفاوت را ایفا می‌کنند. یکی از دکمه‌ها نقش کلیک راست را ایفا می‌کند و دکمه دیگر نقش پاک‌کن دارد. از ویژگی‌های خاصی که روی زنبوک دوئو ۱۴ مشاهده می‌کنید این است که می‌توانید با قلم بنویسید و تا به صورت تایپ شدن در اختیار شما قرار بگیرد. حتی صفحه نمایش دوم این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید روی آن بنوسید و با قلم کار کنید.

تست قلم لپ تاپ زنبوک duo 14 ایسوس

از قلم در اپلیکیشن‌های طراحی هم می‌توانید استفاده کنید. قلم سرعت و دقت خوبی دارد و خیلی خوب کار می‌کند. البته موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که قلم را نمی‌توانید به خود لپ تاپ متصل کنید و این احتمال وجود دارد که آن را گم کنید.

 

بررسی یک لپ تاپ گیمینگ عالی در رنج 40 میلیونی:
بررسی لپ تاپ msi alpha 15

 

باتری

در ادامه بررسی zenbook duo 14 نوبت به عملکرد باتری این محصول می‌رسد. برای این لپ تاپ ایسوس از باتری ۷۰ وات ساعتی ۴ سلولی استفاده شده که عملکرد معمولی‌ای دارد. برای تست باتری این محصول یک ساعت ویدئوی Full HD پخش کردیم. در این زمان لپ تاپ به وای-فای متصل نبود و روشنایی صفحه نمایش هم روی بالاترین حالت قرار داد. در مدت زمان یک ساعت پخش ویدیو ظرفیت باتری از ۱۰۰ درصد به ۷۸ درصد کاهش پیدا کرد. با این حساب می‌توانید نزدیک به ۴ ساعت و نیم با این محصول ویدیو تماشا کنید. البته باید بگوییم که در این حالت صفحه نمایش دوم هم روشن بود.

در آزمایش بعدی برای صفحه نمایش دوم را خاموش کردیم و میزان روشنایی صفحه نمایش اول را روی ۵۰ درصد قرار دادیم. در این حالت به مدت یک ساعت ویدیوی Full HD تماشا کردیم. در مدت زمان یک ساعت تنها ۷ درصد از ظرفیت باتری کم شد. در این حالت می‌توانید تا ۱۴ ساعت و ۲۰ دقیقه ویدیو تماشا کنید.

عملکرد باتری در فعالیت‌های روزانه هم مناسب است. با این حال در فعالیت‌های سنگین در حالت باتری، ظرفیت باتری زودتر به پایان می‌رسد. در واقع اگر در حالت باتری فعالیت سنگینی از انجام دهید، باتری نهایت تا ۳ ساعت دوام می‌آورد.

ویژگی‌های نرم افزاری خاص

بد نیست در بررسی لپ تاپ ایسوس زنبوک duo 14 UX482EGR به ویژگی‌های نرم افزاری خاص این محصول هم اشاره کنیم. ویژگی‌های نرم افزاری‌ای که بیشتر برای کنترل بهتر صفحه نمایش دوم در اختیار کاربران قرار گرفته است. مهمترین ویژگی نرم‌افزاری خاصی که روی این محصول دیده می‌شود، بخشی به نام ScreenPad Plus Control Center نام دارد. در این قسمت می‌توانید بهتر صفحه نمایش دوم را کنترل کنید. در این منو می‌توانید میزان روشنایی صفحه نمایش دوم را تغییر دهید.

بررسی تخصصی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

گزینه‌ای دیگر را در این منو مشاهده می‌کنید که به واسطه آن می‌توانید پنجره‌های به صفحه نمایش دوم ببرید یا از صفحه نمایش دوم به صفحه نمایش اول انتقال دهید. دکمه‌ای دیگر در این قسمت مشاهده می‌کنید به واسطه آن می‌توانید کی‌بورد را غیر فعال کنید. این گزینه زمانی به درد شما می‌خورد که می‌خواهد با قلم کار کنید و نمی‌خواهید اگر دستتان به دکمه‌های صفحه کلید برخورد کرد، اتفاقی رخ بدهد.

پورت hdmi لپ تاپ ایسوس zenbook duo 14

گزینه دیگری را در این قسمت مشاهده می‌کنید که آیکون آن شامل چهار نقطه می‌شود. در این قسمت می‌توانید شورت‌کات‌هایی تعریف کنید که با اجرای آن‌ها اپلیکشنی اجرا شود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم برای صفحه نمایش دوم یکسری امکانات خاص برای کار کردن با اپلیکیشن‌هایی مانند فوتوشاپ، افتر افکت و پرمیر پرو و لایت‌روم در نظر گرفته شده است. کاربران این اپلیکیشن‌ها به یکسری کنترل‌های لمسی بیشتر دسترسی خواهند داشت.

 

 

 

 

اسپیکرهایی با استاندارد هارمن کاردن

در ادامه بررسی تخصصی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W می‌خواهیم به اسپیکرهای این محصول اشاره کنیم. اسپیکرهای این محصول توسط هارمن کاردن توسعه پیدا کرده‌اند و حجم صدای مناسبی تولید می‌کنند. البته اگر حجم صدا را تا انتها افزایش دهید، کمی از کیفیت صدا کاهش پیدا می‌کند. اسپیکرها برای گوش دادن به موسیقی مناسب خواهند بود و در زمان تماشای ویدیوهای مختلف هم کارآمد هستند.

اسپیکر هارمن کاردن لپ تاپ ایسوس

تنوع پورت‌ها

از دیگر بخش‌هایی که باید در بررسی لپ تاپ ایسوس زنبوک duo 14 UX482EGR به آن اشاره کنیم، پورت‌ها هستند. باریک بودن این لپ تاپ و کوچک بودن آن باعث شده که پورت‌های متعددی را شاهد نباشیم. روی لبه سمت راست این لپ تاپ تنها یک پورت USB-A و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و درگاه کارت حافظه را مشاهده می‌کنید.

پورت لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

روی لبه سمت چپ لپ تاپ هم دو عدد پورت USB-C و خروجی HDMI را مشاهده می‌کنید. این دو عدد پورت USB-C نقش پورت شارژ را هم ایفا می‌کنند. شارژ این محصول USB-C است و با اتصال آن به یکی از این دو پورت می‌توانید لپ تاپ را شارژ‌ کنید. از جمله نقاط ضعف این لپ تاپ شاید همین کمبود پورت‌های USB باشد.

نقد و بررسی ایسوس ZenBook Duo 14 UX482EGR

آیا آیسوس زنبوک دوئو ۱۴ ارزش خرید دارد؟

ایسوس Zenbook Duo 14 به واسطه داشتن صفحه نمایش دوم مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است. در حالی که صفحه نمایش دوم باعث شده کارهای بیشتری بتوانید با این محصول انجام دهید، اما باعث شده که صحفه کلید کوچک‌ شود و فضایی هم برای قرار دادن دست‌ها نداشته باشد. صفحه نمایش دوم باعث تغییر مکان تاچ‌پد شده و خیلی‌ها با جای جدید تاچ پد راحت نیستند. با این حال پشتیبانی از قلم باعث شده که این محصول برای افرادی که با اپلیکیشن‌هایی مانند فوتوشاپ و پرمیر کار می‌کنند فوق العاده باشد. صفحه نمایش اصلی با کیفیت باعث شده که این محصول برای ویرایش عکس و ویدیو هم فوق‌العاده باشد.

سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ هم به خوبی از پس هر گونه فعالیت معمولی و حرفه‌ای و اداری بر می‌آید. وزن سبک و ابعاد آن هم باعث شده‌اند که این محصول فضای کمی به خودش اختصاص دهد.

سوالات متداول

آیا زنبوک دوئو ۱۴ برای فعالیت‌هایی مانند تدوین ویدئو با پرمیر مناسب است؟ بله. سخت افزار این محصول برای چنین فعالیت‌هایی مناسب است و صفحه نمایش لمسی دوم هم کارکردن با این اپلیکیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر کرده است.

صفحه نمایش دوم zenbook duo 14 به چه درد می‌خورد؟ صفحه نمایش دوم مانند صفحه نمایش اول می‌ماند. می‌توانید اپلیکیشن‌ها را به صفحه نمایش دوم منتقل کنید. می‌توانید روی صفحه نمایش دوم ویدیو مشاهده کنید و با صفحه نمایش اصلی کار کنید. حتی یکسری از اپلیکیشن‌ها مانند فوتوشاپ و پرمیر روی صفحه نمایش دوم عملکرد بهتری دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
0 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. مهرداد

    سلام و تشکر از اطلاعات خوبتون
    یک سوالی داشتم
    این لپتاپ از پس کار های مهندسی مثلا اتوکد و یا 3D max و
    … اصلا بر میاد ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مهرداد

      سلام وقت خوش قطعا گزینه‌های بهتری می‌تونید خریداری کنید چقدر بودجه دارید؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/zenbook-duo-14/
ads
ads