داغ ترین ها :
سامسونگ تولید پنل‌های OLED تاشو را برای گوگل، شیائومی و ویوو از مهر ماه آغاز می‌کند

سامسونگ تولید پنل‌های OLED تاشو را برای گوگل، شیائومی و ویوو از مهر ماه آغاز می‌کند

هفته گذشته ETNews گزارش داد که سامسونگ دیسپلی، علاوه بر پنل‌های OLED قابل انعطاف، نمایشگرهای Ultra Thin Glass (UTG) مورد نیاز گوشی‌های هوشمند تاشوی گوگل و دیگر شرکت‌ها را نیز تولید می‌کند. اکنون، The Elec جزئیات بیشتری از این خبر را اعلام کرده است.سامسونگ، علاوه بر گوگل با ویوو (Vivo) و گوشی شیائومی نیز قرارداد منعقد کرده است. این سه شرکت قصد دارند دستگاه‌های تاشو خود را در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی کنند، بنابراین سامسونگ دیسپلی تولید گسترده پنل‌های OLED را برای آن‌ها از مهر ماه آغاز می‌کند.

بر اساس اعلام این نشریه، گوگل پیکسل تاشو از صفحه نمایش تاشو ۷.۶ اینچی برخوردار می‌شود. ویوو برای گوشی هوشمند تاشوی خود از یک پنل بزرگ‌تر یعنی 8 اینچی استفاده خواهد کرد که دارای نسبت ابعادی ۱۰.۲ به ۹ است. این پنل‌ها در خطوط A3 در کارخانه Asan سامسونگ ساخته می‌شوند. این مدل همچنین دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی خارجی خواهد بود که آن را شرکت BOE در کارخانه B7 تولید خواهد کرد.

ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشوی شیائومی ناشناخته است اما پنل تاشو را سامسونگ و پنل خارجی این تلفن را CSOT قرار است تولید کند.

همچنین قرار بود اوپو نیز با استفاده از پنل‌های گوشی سامسونگ یک گوشی تاشو را عرضه کند اما بر اساس گزارش‌ها، تولید این گوشی هوشمند تا سال 2022 به تعویق افتاده است. این گوشی تاشو قرار است با یک صفحه نمایش داخلی ۷.۱ اینچی از نوع LTPO و همچنین یک نمایشگر کوچک ۱.۵ تا ۲ اینچی خارجی برخوردار شود. در شایعات قبلی نیز به مدل 8 اینچی اشاره شده بود اما ممکن است این طرح منتفی شده باشد.

گوشی تاشو سامسونگ با صفحه نمایش oled

ظاهراً، هواوی نیز برنامه‌هایی برای استفاده از پنل سامسونگ دیسپلی در سر داشته اما این برنامه‌ها به سرانجام نرسیده است. این شرکت از پنل‌های BOE برای Mate X و Mate X2 استفاده کرده است  که در کارخانه B7 ساخته شده‌اند.

سامسونگ دیسپلی، همچنین پنل‌های OLED و UTG را برای دو گوشی هوشمند گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 آینده‌ی سامسونگ الکترونیک، تأمین می‌کند که ماه آینده معرفی خواهند شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/samsung-creates-foldable-oled-panel-for-xiaomi/
ads
ads